Stránka 6 z 6

PříspěvekNapsal: 29 zář 2008, 08:31
od Pribina
PEDRO píše:já vím jen ten konkrétní je z fiata :finga:
tak ať je v tom pořádek :o


rekl bych ze vsechny od 90 let jsou tak nejak uz z Fiata :)

PříspěvekNapsal: 01 říj 2008, 16:51
od gloom
.mycTD píše:
gloom píše:Jj, variátor byl úplně nový měněn v autorizovaném servisu. Olej Eurol 10W/40. Jen mi neříkejte, že je to tím, že nejezdím na selenii, pač specifikace je naprosto totožná a olej měněn co 10tis km.


tak nahod ty specifikace ;-)


Eurol Turbosyn 10W-40: API SL/CF, ACEA A3/B3/B4, VW 500.00/505.00, ......

lukee píše:Neodkládal bych to a reklamoval bych :!:


Njn, jenže variátor se zatím ještě moc často neozývá. Tak 1x do týdne, ale motor je hlučnější. Při akceleraci se z motoru ozývá teď takové slaboučké řehtání. Nic extrémního, ale vrtá mi to hlavou. Ale čert to vem. :drinkers:

Re: variator?

PříspěvekNapsal: 17 kvě 2009, 12:14
od peta
Ja ho ted kupoval a stál mě 5470 ale nevim třeba se dá sehnat levněji,řve mi to taky jako diesel takto snad bude lepší až mi to tam namontují.

Re: variator?

PříspěvekNapsal: 27 kvě 2011, 21:20
od lizmen
takže dneska jsem dělal nové rozvody,variátor,...to ticho co nastalo se nedá ani popsat,motor se sklidnil,a výkon je zase takový jaký má být,někdo říkal že veriátor špatný nemá vliv na nic,po dnešku vím že jsem jezdil se zhnilochem...tedka ten výkon jde plynule až do plna..žádné škubání,prostě nic....takže komu jebe variátor,doporučuji vyměnit....P.S :já jsem ten variátor sehnal za 2800 origo Ricambi....

Re: variator?

PříspěvekNapsal: 28 kvě 2011, 14:05
od lukee
Asi to nechám při příštích rozvodech taky věmnit (cca za 30tkm), taky mi to po startování chrochtá. Ale výkonový deficit nevidím žádný, auto neškube a stovku má za 9s což odpovídá deklarované hodnotě výrobce. Ten variátor mění fázi vačky jen při 1800 ot/min a vrací se zpátky při cca 3900 ot/min.

Re: variator?

PříspěvekNapsal: 28 kvě 2011, 14:21
od PEDRO
215tis najeto z toho skoro 100tis na lpg a asi 50 na chip a původní variátor
jede to pořád jak čert :driver:
spotřeba sada pneu a brzdových destiček za rok :finga:

Re: variator?

PříspěvekNapsal: 29 kvě 2011, 11:24
od lizmen
PEDRO píše:215tis najeto z toho skoro 100tis na lpg a asi 50 na chip a původní variátor
jede to pořád jak čert :driver:
spotřeba sada pneu a brzdových destiček za rok :finga:
neříkám že nenajezdíš těch tvých 215 tis.říkám že ten chod motoru jede krásně potichu,a výkon se zvedl..citím to na pedále že to lépe táhne...jinak solenoid co ovládá variátor spíná až od 3500 tis tuším...

Re: variator?

PříspěvekNapsal: 29 kvě 2011, 12:37
od mr.BSE
lizmen píše:takže dneska jsem dělal nové rozvody,variátor,...to ticho co nastalo se nedá ani popsat,motor se sklidnil,a výkon je zase takový jaký má být,někdo říkal že veriátor špatný nemá vliv na nic,po dnešku vím že jsem jezdil se zhnilochem...tedka ten výkon jde plynule až do plna..žádné škubání,prostě nic....takže komu jebe variátor,doporučuji vyměnit....P.S :já jsem ten variátor sehnal za 2800 origo Ricambi....

Bo je vyrabi jedna fabrika, tak je sou vsechny Origio Ricambi :D

Re: variator?

PříspěvekNapsal: 29 kvě 2011, 21:26
od lizmen
mr.BSE píše:
lizmen píše:takže dneska jsem dělal nové rozvody,variátor,...to ticho co nastalo se nedá ani popsat,motor se sklidnil,a výkon je zase takový jaký má být,někdo říkal že veriátor špatný nemá vliv na nic,po dnešku vím že jsem jezdil se zhnilochem...tedka ten výkon jde plynule až do plna..žádné škubání,prostě nic....takže komu jebe variátor,doporučuji vyměnit....P.S :já jsem ten variátor sehnal za 2800 origo Ricambi....

Bo je vyrabi jedna fabrika, tak je sou vsechny Origio Ricambi :D
no v dnešní době číny a jiných podobných,si nemůžeš být v ničem stopro jistý

Re: variator?

PříspěvekNapsal: 29 kvě 2011, 22:35
od PEDRO
download/file.php?id=1360&mode=view
a jede to pořád stejně dobře :driver: a kdo mě zná ví že ji moc nešetřím jak se zahřeje tak se musí točit kolem červeného pole jinak mě to nebaví,akorád bych potřeboval vyčistit klapu nějak nemám čas :?:

Re: variator?

PříspěvekNapsal: 30 kvě 2011, 13:07
od lukee
lizmen píše:...jinak solenoid co ovládá variátor spíná až od 3500 tis tuším...


Podle servisní příručky se solenoid otevírá při 1600 ot/min a 30% zatížení motoru - aspoň v případě jednotky M2.10.4.

Re: variator?

PříspěvekNapsal: 28 kvě 2012, 10:30
od lizmen
takže přidám zkušenosti ohledně variátoru,před cca 20 000 tis.byly udělány rozvody a taky nový variátor značky Original Ricambi,dnes sem tam začíná rachotit při startech,at už studených a nebo po zahřátém motoru.nutno podotknout že vliv na výkon to má znatelný,když jsem jezdil s porouchaným tak to nemělo takový tah od těch 3 tisících jako tedka s novým..ted jen budu sledovat kolik ješte najezdím aby byl na výměnu.....