no kola tam vlezou... jsou to 17ky, ale zalezi kolik to ma to ET najdes to na disku s vnitrni strany, nejlepe je to treba vyzkouset(Hlavne aspon se 3 lidma vzadu)...pokud je ET vetsi tj nad 30 da se pak resit vytahnuti kol podlozkama , pokud je ET nizsi tak s tim nic nenadelas, jen pak vytahnout lemy nebo dat uzsi pneu s co nejmensim profilem coz za tyto pneu take zaplatis...
dnesni kola jsou na tvrdo delane ET tzn. ze srouby maji standartni delku jako plechac nebo a o cosi delsi...kdysi byly kola ktere meli ET delane jen ze meli vice masa(jak kdyby tam byla podlozka) a resilo se to jen delsimi srouby...tzn ze prinejhorsim ti sostruznik kousek ubere... jenze v dnesni dobe je hlinik drahy
ja rozhodne bych nedaval na 145 17ky je uz to moc a je s tim moc prace, tzn ze se ti zkrati vymena podvozkovych casti i o polovinu, na vyjetxych kolejich ti to bude kopat a budes se pretahovat s volantem abys to udrzel v rovnem smeru, dalsi vec je ze pokud nemas vse v poradku na podvozku zvyrazni ti to na sirsich kolech o 100%, tzn ze kdyz jsi tam mel 14ky tak si myslis ze vse je ok a das 17 a budes vic plavat nez jezdit rovne, dalsi vec je zvyseni odporu,tzn tak snizeni maximalni rychlosti tak o 10km/h do motoru 1.6 nad uz to celkem nepoznas
takze zaverem bych na 145 vetsi jak 16 nedal a to jeste 16 s gumou jen tak 195 a nejlepe se sirkou disku 7,5"; 8" dela to dle meho krasny balonek, sirka pneu 205 je sice pekny ale dle meho je na seriovy podvozek spis na skodu(lepe to drzi ale hur drzi stopu(auto se vlni)), takze clovek s prujezdem vic manevruje nez aby to projel sice s horsi prilnavosti ale TZV. zarezane a s jistotou ....s toho plyne ze druhy pripad je rychlejsi a cistejsi (pocit s jizdy je mnohem lepsi)