ND z AF 146 na AF145

Vše o Alfě 145/146, údržba, problémy

Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI

ND z AF 146 na AF145

Příspěvekod hokiii » 05 čer 2012, 19:46

Dobrý den chci se zeptat zda mi bude pasovat váha vzduchu + koleno mezi váhou vzduchu a vzduch.filtrem z AF 146 rv 97 , na AF 145 rv 98?
hokiii
1,4 IE
 
Příspěvky: 12
Registrován: 06 kvě 2012, 08:20

Re: ND z AF 146 na AF145

Příspěvekod Libor Veselý » 07 čer 2012, 06:40

jj pokud je to stejná motorizace není v tom rozdíl 8)
vlastním alfy 146 1,6Ts 97' a 147 1.8tsProgres. 2002
Uživatelský avatar
Libor Veselý
1,7 16V
 
Příspěvky: 135
Registrován: 08 led 2008, 16:40
Bydliště: Mirotice

Re: ND z AF 146 na AF145

Příspěvekod lukee » 07 čer 2012, 08:12

Rozdíl tam 100% je, protože někdy v druhém kvartálu roku 98 přišel zásadní facelift, který značně ty motory změnil: ECU je na škrtící klapce, motor dostal plastový kryt, jiná je hadice sání a možná jiná je i váha vzduchu! Tak bacha na to.

Edit:

Motor před faceliftem (do Q2 98):
http://img.yauto.cz/photos/10691/513252/Alfa_Romeo_155_1_8_Twin_Spark_16V_S_5.jpg

Motor po faceliftu (Q2 98):
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d8/Alfa_Romeo_16V_Twin_Spark_engine.JPG
939, 930, 167
Motociclo: Moto Guzzi Stelvio 1200
Uživatelský avatar
lukee
Site Admin
 
Příspěvky: 1589
Registrován: 12 úno 2007, 07:48

Re: ND z AF 146 na AF145

Příspěvekod Pribina » 07 čer 2012, 09:10

ne mozna ale urcite je jina vaha vzduchu!
Alfa Romeo 146 1.6TS "Pribina Edition" (1998)
Citroen C-Elysee 1.6VTi Tendance (2015)
----
ex: Alfa Romeo 166 2.4 JTD (2001)
ex: Alfa Romeo 166 3.0 V6 Sportronic (1999)
ex: Lancia Lybra SW Emblema 2.4 JTD (2003)
Uživatelský avatar
Pribina
Moderátor
 
Příspěvky: 3150
Registrován: 12 úno 2007, 14:43
Bydliště: Okolí Brna

Re: ND z AF 146 na AF145

Příspěvekod lukee » 07 čer 2012, 15:21

Tak jsem schválně mrknul do katalogu a váha je stejná s tím, že jsou dvě alternativy - Bosch, Pierburg. S kompatibilitou je to ale tak, že existují jak váhy pro celé výrobní období (10/95 - 01/01), tak i váhy jen pro FL období (03/98 - 01/01). U těch po FL jsou zejména Bosche napsané pro ty silnější verze v daném obsahu, např. 1.8 16V byla po FL posílena ze 103kW na 106kW díky variabilní délce potrubí. Takže pořídil bych Pierburga pro celé výrobní období a měla by fungovat tak i tak.
939, 930, 167
Motociclo: Moto Guzzi Stelvio 1200
Uživatelský avatar
lukee
Site Admin
 
Příspěvky: 1589
Registrován: 12 úno 2007, 07:48

Re: ND z AF 146 na AF145

Příspěvekod Pribina » 11 črc 2012, 22:23

Untitled.jpg


Luke, vaha stejna neni, dle meho predface ma zvlast vahu a zvlast cidlo a kably konci v jednom miste a facelift ma pak to cidlo ve vaze vzduchu. Navic co jsem vzdycky nasel tak na predface stoji kolem 10 tisic, na face polovicku.
A nejak tak mi to potvrdil i V-Brother.
Alfa Romeo 146 1.6TS "Pribina Edition" (1998)
Citroen C-Elysee 1.6VTi Tendance (2015)
----
ex: Alfa Romeo 166 2.4 JTD (2001)
ex: Alfa Romeo 166 3.0 V6 Sportronic (1999)
ex: Lancia Lybra SW Emblema 2.4 JTD (2003)
Uživatelský avatar
Pribina
Moderátor
 
Příspěvky: 3150
Registrován: 12 úno 2007, 14:43
Bydliště: Okolí Brna


Zpět na Alfa 145/146 (930)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron