Stránka 1 z 1

ventil palivových par

PříspěvekNapsal: 14 srp 2012, 18:56
od lizmen
zdravím,máte někdo zkušenosti z demontáži venitlu palivových par ?četl jsem na diskuzi že zasraný ventil nebo špatný má za následek skákání při rozjezdu a kolísavost otáček,nový stojí kolem 3500,myslím si že je škoda ho kupovat nový pokud se dá vyčistit,našeljsem ho na zadní straně pod sáním,ale přístup na kokot, jo je to 1.4 16 V T.S rok v. 2000, :axe:

ventil palivových par

PříspěvekNapsal: 14 srp 2012, 22:56
od Gardelone
Je to tam úplně na hovno. Klidně to vyhoď ven :-)) jede to pak líp...

Re: ventil palivových par

PříspěvekNapsal: 21 srp 2012, 19:36
od lizmen
tak by mě zajímalo teda co tím zaslepením toho ventilu získám,jede to možná líp ale na úkor čeho?ti italové to tam jen tak nemontovali,nějaký vliv to musí přeci mít?spotřeba,výkon,emise? zahřátí za studena?

PříspěvekNapsal: 21 srp 2012, 19:43
od .mycTD
ten ventil zene benzinove vypary z nadrze zpatky do motoru. je to jen kvuli tomu, aby auto nesmrdelo*, zadny hlubsi vyznam v tom nehledej.

Re:

PříspěvekNapsal: 21 srp 2012, 20:53
od lizmen
.mycTD píše:ten ventil zene benzinove vypary z nadrze zpatky do motoru. je to jen kvuli tomu, aby auto nesmrdelo*, zadny hlubsi vyznam v tom nehledej.
jenže proč se ten ventil otevře jen když šlápnu na pedál? prž to jde znát na výkonu motoru když je nový nebo úplně zaslepený.jsem z toho chuj..odpojit to s cela nemůžu protože to hned nahlásí chybu,tak buď zaslepit a čekat že nevyletím do vzduchu, :D a nebo prostě odpojit ten ventil ajezdit z chybou v jednotce..což nevím jak se pak bude chovat řj odhledně výpočtu směsi...je to začarovaný kruh