lukee píše:lizmen píše:gloom píše:Teplota: vadný termostat (teplota by měla vyšplhat k nějakým 88st a tam zůstat. Já měním termostat příští týden)
Diesel: vadný variátor (výměna nebo repase) Nový stojí okolo 5tis a dělá se většinou zároveň s rozvody.
Možná to bude něčím jiným, ale v 99% je to tím.
tak to radši nový variator.když ho nevyměním tak co se stane?????a na co ten variator slouží????doufám že nemůžu zničit motor....jo a páčky mi svítí úplně bez problému....
Mění fázi sací vačky oproti fázi kola rozvodů sací vačky. Pracuje to na principu tlaku oleje, čím více otáček (tlak oleje) tím víc se variátor pootočí a tím účinněji se motor plní, protože se změnilo časování sacích ventilů. Jakmile zastavíš motor, pružina by měla variátor vrátit (pootočit) zpět do výchozí polohy, ale z důvodu opotřebení už nevrací... To klepání co slyšíš je vůle ve výsuvném ozubení variátoru, takže pružinku vyměnit nestačí - chce to nový variátor.
no a ty už si ten variátor měnil???na jak dlouho je ta práce???