Svíčky byly všechny stejně do šeda, žádná žlutá. Montoval mu tu nějakej týpek kdesi v čechách za 5k, v autě mám certifikát, jen jsem se zapomněl podívat (odpoledne se podívám). Dneska jsem jel k doktorovi a zpátky (5km), hodil to na stejný parkovací místo a palivoměr je tady.
Budu rád, když na plnou ujedu 350km
Uvidím, co mi řekne odpoledne, třeba je tam něco v prdeli, vyměním to a bude pokoj. Ale přestávám tomu věřit.
Krabička se dá úplně vypnout. Takže vyjezdím benzín a zkusím ji vypnout, ať to jede přímo přes řídící jednotku. Každopádně pokud to i bez ní bude jezdit za 10L, nechám ji tam - za barákem ropný důl nemám.
Tak jsem byl diagnostice. Prý je tam starý konektor, což se divil na autě z roku 2000, že ho musí sehnat, ale stejně prý moc nevyčte. Každopádně zkusil změřit emise a jak by na E85 měly být kolem 0.00, tak to skákalo až k 0.90 ! Což maximální přípustná hodnota je 0.30, takže emise původnímu majiteli v dubnu dělal asi někdo známej. Po odpojení váhy vzduchu to najednou spadlo pod 0.30, takže by to teoreticky mohlo být ono. Jenže váha vzduchu je maximálně rok stará (Bosch), tak se mi moc nechce dávat 4,5k za novou Bosch váhu, ale když to pomůže ... co nadělám. Je tohle ona? http://www.mister-auto.cz/cs/snimac-mnozstvi-protekajiciho-vzduchu/bosch-0-280-218-019_g3926_a0300!280!218!019.html
Nenašel by někdo, jakej typ tam má přesně být? Až bude pěkně, tak ji vymontuju a uvidím, co tam je teď. Díky kluci :)
Zatím nic nekupuj, to že ji odpojíš a chová se to normálně neznamená že eliminuješ domněle závadnou součástku. Ideální by bylo, kdyby někdo kdo má Multiecuscan + kabel nalogoval všechny parametry za jízdy a z toho by se dalo už upřít směr někam blíž k hardwaru.
Ještě nic nekupuju, prvně vyjezdím E85, dám tam benzín a pořádně to protáhnu, ať všechny sračky vyletí, pak mám dojet znovu. Ale aspoň orientačně by to mohlo naznačit, čím to je. Jo, je tam 3PIN. Bydlím v kraji, kde je benzín pěkně drahej. Takže: 9,5x37,90 12,5x25,50
Každopádně po 223km jsem přesně na 1/4 nádrže, což mi přijde jako masakr.