ventily

Vše o Alfě 145/146, údržba, problémy

Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI

ventily

Příspěvekod lizmen » 14 pro 2007, 23:24

jaký je rozdíl místo hydro ventily a elektro ventily??kolega říkal že když náhodou praskne rozvodový řemen takže u elektro ventilů se nic nestane.takže alfy mají hydro štely takže to je asi v prdeli pokud praskne řemen...on si koupil renaulta maegana r.v 97 a má plnou palbu tak tedka jsem z toho zamoraný úplně.jsem v lese.....
AR 155 1.8 t.s 93 kW, rok. v 93,Alfa romeo 146 1.4,76 kW,r narození 2000.
lizmen
2,0 T
 
Příspěvky: 1045
Registrován: 12 úno 2007, 19:03
Bydliště: Opava-Zlatníky

Příspěvekod Dave_Pv » 15 pro 2007, 12:23

Jaký elektroventily?
Alfa romeo 146 TD , rv 97
Uživatelský avatar
Dave_Pv
1,9 JTD
 
Příspěvky: 278
Registrován: 27 kvě 2007, 23:14
Bydliště: Prostějov, přes týden Ostrava

Příspěvekod Zamin » 15 pro 2007, 13:29

Teda o motorech toho vim hodne malo, ale nevidim dovud, proc by hydrostely mely zabranit potkani motoru v pripade pretrzeni rozvodaku... Mam takovou predstavu, ze diky hydrostelum nemusis serizovat pravidelne ventily, jako tomu bylo u starsich aut. Zadne podlozky apod. Vule ventilu se vymezi "automaticky"...
AR 33 1.7 I.E. (dříve 33 1.7 16V - jednou se k ní vrátím...)
Uživatelský avatar
Zamin
1,7 twin carb
 
Příspěvky: 102
Registrován: 07 dub 2007, 22:21
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvekod Dave_Pv » 15 pro 2007, 15:14

Jinak každopádně je blbost, že by hydroštely ovlivnily možnost potkání motoru. To je daný konstrukčním řešením, např spalovacího prostoru, tavrem pistů atd atd...

A jinak...nějak tvůj příspěvek nechápu, nebyl jsi v hosodě? :drinkers: :finga:
Alfa romeo 146 TD , rv 97
Uživatelský avatar
Dave_Pv
1,9 JTD
 
Příspěvky: 278
Registrován: 27 kvě 2007, 23:14
Bydliště: Prostějov, přes týden Ostrava

Příspěvekod lukee » 15 pro 2007, 19:35

Vím že nějaký starý fiat měl motor udělaný tak že kdyby praskl rozvoďák, tak se akorát nahodí novej jezdí se dál. Ale co to byl za typ nevím, každopádně měli to udělané tak, že mezi horní úvratí pístu a max. otevřením ventilu byla ještě nějaká ta desetina milimetru prostoru, tak proto.
939, 930, 167
Motociclo: Moto Guzzi Stelvio 1200
Uživatelský avatar
lukee
Site Admin
 
Příspěvky: 1589
Registrován: 12 úno 2007, 07:48

Příspěvekod Pribina » 15 pro 2007, 21:10

Zamin píše:Teda o motorech toho vim hodne malo, ale nevidim dovud, proc by hydrostely mely zabranit potkani motoru v pripade pretrzeni rozvodaku... Mam takovou predstavu, ze diky hydrostelum nemusis serizovat pravidelne ventily, jako tomu bylo u starsich aut. Zadne podlozky apod. Vule ventilu se vymezi "automaticky"...


presne tak hydrostely jsou na automaticke serizovani ventilu, taky Lizmena nejak nechapu . . .
Alfa Romeo 146 1.6TS "Pribina Edition" (1998)
Citroen C-Elysee 1.6VTi Tendance (2015)
----
ex: Alfa Romeo 166 2.4 JTD (2001)
ex: Alfa Romeo 166 3.0 V6 Sportronic (1999)
ex: Lancia Lybra SW Emblema 2.4 JTD (2003)
Uživatelský avatar
Pribina
Moderátor
 
Příspěvky: 3150
Registrován: 12 úno 2007, 14:43
Bydliště: Okolí Brna


Zpět na Alfa 145/146 (930)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků