Moje nová 155
Napsal:
12 říj 2011, 22:34
od XVavron
Zdravím všechny. Po letním blbnutí na motorce přišla nutnost pořídit auto na zimu. Jelikož už mě omrzely kombíky ve kterejch budu každýmu vozit nářadí a cement, i mrňavý pojízdný rakvičky, rozhod sem se pro něco sportovnějšího. Dnes sem si teda přivez 155ku. techničák ještě nemám, takže víc údajů později, ale je to 1,8i, 93kW, r.v.1994, a je v plynu (anóbrž pracujícího heterosexuála by čistej benzíňák sežral zaživa). Teď mi nastal menší problém. Auto je supr, líbí se mi, jede pěkně (na benzín, v plynu to je lenochod), ale vůbec nic o něm vlastně nevím. Měl sem škudku 120, rencka 5, dva kadetty, VW Polo, znam felcky, berlinga, favority a další střepy, ale AR mi proti tomu připadá jako z jiný planety. Chápu že to je asi jiná třída, ale potřebuju poradit základní věci - co to žere za olej, na kterou nápravu je to hnaný, jak se měněj svíčky atd. atd.. Prostě základní rady a zkušenosti od lidí, který s tim už pár tejdnů jezděj. Díky za každej věcnej komentář. V.
Re: Moje nová 155
Napsal:
13 říj 2011, 23:15
od Pchavli
To je fajn, že ta kára má třeba už 10.majitele a pořád někomu dělá radost
Odkud jsi?
Re: Moje nová 155
Napsal:
14 říj 2011, 22:34
od XVavron
Z Dobrušky, Východní Čechy. Co sem nakouk při převzetí do techničáku, tak začínal v r. 2004 kdesi v Ostravě. Já budu začínat další, takže asi minimálně 9. majitel, možná taky 13.
Re: Moje nová 155
Napsal:
15 říj 2011, 19:25
od XVavron
Mám první snadno definovatelnej problém: Motor T.Spark 1.8 SPORT MY.95, značka AR67102 var.167A4E (podle nějakýho šílenýho programu podle VIN), přestavěnej na LPG.
Co tam mám narvat za svíce? Je jich 8, 4na závit 16mm a 4 na závit 10mm.(esi se nepletu-proste mensi a vetsi). Nasel sem do toho NGK LPG Laser Line 3, ale to sou jen ty 16mm. A ty mensi tam mam dat normalni jako na benzin - NGK PMR7A? Nebo existujou nejaky na LPG se zavitem 10? A nebo tam mam vrazit vsechny normalne na benal?
Napsal:
15 říj 2011, 22:12
od .mycTD
videl jsi ty svicky, co mas v aute? doted jsem si myslel, ze mas osmiventil -tam by mely byt vsechny svicky stejne.
jinak ja vzdycky daval na LPG normalni svicky, co byly predepsane pro benzin a nikdy jsem nemel problem. LPG je sekvencni vstrik, nebo smesovac v sani?
nemas nejake fotky?
Re: Moje nová 155
Napsal:
16 říj 2011, 19:08
od XVavron
Máš pravdu. O těch různejch svíčkách sem to vyčet z netu, jak sem na to mrknul, tak jich tam je 8 stejnejch. Takže děkuju za radu. A je to směšovač v sání. Fotku bych udělal, ale někde sem zahrabal kabel od foťáku. A taky sem pěknej idiot, protože sem prostřík kontakty WDčkem a teď to nechce chytnout.
Tak snad pomůže kontaktol. Už se mi to stalo podruhý, kdysi sem u fichtla vytřel brzdovej buben mastnym hadrem, pak sem se taky divil
Re: Moje nová 155
Napsal:
17 říj 2011, 20:54
od XVavron
A nebo že by to bylo nedostatkem paliva?
Re: Moje nová 155
Napsal:
17 říj 2011, 21:20
od zde
Tak to je ještě pěkná závada
Re: Moje nová 155
Napsal:
17 říj 2011, 21:26
od yan.ko
zde píše:Tak to je ještě pěkná závada
Co jsem slysel tak se pry hodne opakuje a vyjde zatracene draho ...
Re: Moje nová 155
Napsal:
17 říj 2011, 22:09
od zde
Hm, taky jsem zaslech.
Ale u oktávek údajně minimálně, tak nevim
Re: Moje nová 155
Napsal:
02 lis 2011, 20:23
od XVavron
Nevíte někdo kde se pouštěj přední mlhovky? Tlačítkem na levý páčce pouštim jen zadní.
Napsal:
02 lis 2011, 21:59
od .mycTD
na stredovem panelu pred rucni brzdou.