Zhasla a neštartuje

Vše o Alfě 156 - údržba, problémy

Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI

Zhasla a neštartuje

Příspěvekod sarkan » 14 úno 2008, 20:19

Pomóc!!! Dnes som šiel Alfou a zrazu sa z motora ozval divný rachotivý zvuk a zhasol. Bolo to cca pri rýchlosti 50km/h na trojke. Skúšal som štartovať. Štartér točí a motor ide ticho, nerachce a snaží sa už už chytiť, ale nechytí. Skúšal som to aj roztuahnuť, ale nič. Rozvody som kontroloval, sú OK. Kompresia sa tiež javí v poriadku. Pri štartovaní zhasína mazanie, takže kľuka je snáď OK. Tak mám obavy, či by to nemohlo byť CR čerpadlo. Doteraz ale fungovalo bezvadne. Alebo nejaké čidlo? Snímač kľuky? Neviem, či by to potom zarachotiť, ako keby bol posunutý vstrek, fakt neviem. Som zúfalý. Nestalo sa to už niekomu? Inak neviem, či to súvisí, ale 2-3x mi to nechcelo v zime naštartovať. Na druhý až tretí pokus to vždy chytilo. Vďaka za BVaše tipy a rady.
Uživatelský avatar
sarkan
1,7 16V
 
Příspěvky: 121
Registrován: 14 úno 2008, 20:02

Příspěvekod chamry » 14 úno 2008, 21:05

No ja bych to taky videl asi na to cerpadlo, napoj to na diagnostiku a uvidis podivej se kolik tlaci cerpadlo do railu. Jinak pak asi nejake cidlo. Ja mel podobny problem pri vymene motoru cerpadlo ktere fungovalo naraz v druhem motore nejelo a nesel vubec natocit dali jsem pak druhe a chytl hned. Ale nemusi to byt tim. Jinak preju hodne zdaru pri reseni zavady.
Alfa Spider 2.0TS
Alfa 159 2.4JTDm 147KW
Uživatelský avatar
chamry
1,9 JTD
 
Příspěvky: 240
Registrován: 11 črc 2007, 15:19
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvekod Raduza+Monča » 14 úno 2008, 23:03

co třeba takhle snímač otáček,taky točilo ,ale nechytlo :o
jenže diagnostika
AR 166-2.4JTD + chip od sarkana 1998 -ex, VW Passat 1,9 TDI,2004, škoda octávia 2,0 LPG-ex, AR 166 3.0 V6
sedmsedm46953dvanáct
Uživatelský avatar
Raduza+Monča
Moderátor
 
Příspěvky: 977
Registrován: 12 úno 2007, 10:47
Bydliště: Praha

Re: Zhasla a neštartuje

Příspěvekod lukee » 15 úno 2008, 08:21

sarkan píše:Pomóc!!! Dnes som šiel Alfou a zrazu sa z motora ozval divný rachotivý zvuk a zhasol. Bolo to cca pri rýchlosti 50km/h na trojke. Skúšal som štartovať. Štartér točí a motor ide ticho, nerachce a snaží sa už už chytiť, ale nechytí. Skúšal som to aj roztuahnuť, ale nič. Rozvody som kontroloval, sú OK. Kompresia sa tiež javí v poriadku. Pri štartovaní zhasína mazanie, takže kľuka je snáď OK. Tak mám obavy, či by to nemohlo byť CR čerpadlo. Doteraz ale fungovalo bezvadne. Alebo nejaké čidlo? Snímač kľuky? Neviem, či by to potom zarachotiť, ako keby bol posunutý vstrek, fakt neviem. Som zúfalý. Nestalo sa to už niekomu? Inak neviem, či to súvisí, ale 2-3x mi to nechcelo v zime naštartovať. Na druhý až tretí pokus to vždy chytilo. Vďaka za BVaše tipy a rady.


Zkusil bych vyšroubovat vstřik po vstřiku a zkoušet jesi rozprašujou - ověření fce CR čerpadla... jinak ale asi diag+servis.
939, 930, 167
Motociclo: Moto Guzzi Stelvio 1200
Uživatelský avatar
lukee
Site Admin
 
Příspěvky: 1589
Registrován: 12 úno 2007, 07:48

Příspěvekod GIONARDI » 15 úno 2008, 10:03

- 8) nejlepší je diskutovat co to muže být. Asi ucpaný výfuk :D - Většinou se to dělá tak že se napíchne - načtou se závady a vše v mžiku víš - nemusí se nic hledat :D
Včera jsem dodělal opravu - nalil jsem olej - nastartuji aaa zavada na motoru - svítilo na palubce - taky jsem kolem toho netancoval - napichlo se to - no a bylo to čidlo na spodni straně motoru - nějak se vycvaklo při manipulaci. - Oprava trvala 3 vteřiny :D
Proto schanim OBD kabel a nějakou diagnostiku do notbuk na zakladě examineru - bez toho se to prostě nedá. :? -
Fajne je byt alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero
Uživatelský avatar
GIONARDI
elegan* z Vrbna
 
Příspěvky: 5602
Registrován: 22 dub 2007, 08:57
Bydliště: Vrbno

Příspěvekod Sejny » 16 úno 2008, 02:12

Autodiagnostika řídící jednotky rozhodně nespasí všechno... může se mýlit a čím je autodiagnostický program sofistikovanější, tím ty omyly bývají zákeřnější. Příklad... řekl bys že závadu lambdy může vyvolat vadné víčko na rozdělovači? :twisted: Opravdová a nefalšovaná diagnostika znamená mít a umět použít specielní 12cti a klidně i více kanálový osciloskop, který se napojí na různé body na motoru... pak se jen měří a měří. Autodiagnostika zabudovaná v jednotce určitě má své opodstatnění... to nepopírám ale jakmile dojde na nějaké špeky a záludnosti tak prostě nestíhá.
AR 75 2.0TS Black.... Vůz mafiána

Alfa 33 1,7 16V Sport QV Black Na hlínách a s klímou.... R.I.P
Uživatelský avatar
Sejny
1.7 TS
 
Příspěvky: 87
Registrován: 28 lis 2007, 03:21
Bydliště: near Tišnov

Příspěvekod GIONARDI » 16 úno 2008, 08:27

U starších modelů je opravdu na prvém místě zručnost a zkušenost mechanika
u nových je opravdu těch elektronických řídících systémů kapku víc :D
Fajne je byt alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero
Uživatelský avatar
GIONARDI
elegan* z Vrbna
 
Příspěvky: 5602
Registrován: 22 dub 2007, 08:57
Bydliště: Vrbno

Příspěvekod sarkan » 16 úno 2008, 19:14

Palivo tam jde, vstřiky rozprašujou, a asi mám špatné čidlo snímání vačky. Objednal jsem ho, v úterý bude, pak se uvidí.
Uživatelský avatar
sarkan
1,7 16V
 
Příspěvky: 121
Registrován: 14 úno 2008, 20:02

Příspěvekod sarkan » 16 úno 2008, 19:17

A otázka mimo téma, co znamená to 1.4IE pod mým jménem? To jako, čím dál budu diskutovat, tim si motoricky polepším? :?:
info@alfatuning.sk - čiptuning výpočtom, alebo dá sa to aj bez dymu
http://www.alfatuning.sk
Uživatelský avatar
sarkan
1,7 16V
 
Příspěvky: 121
Registrován: 14 úno 2008, 20:02

Příspěvekod Sejny » 16 úno 2008, 20:25

Gionardi: no právě... a o tom to je. Někdy může hledání taková diagnostika řádně zkomplikovat pokud není po ruce pořádný osciloskop.
AR 75 2.0TS Black.... Vůz mafiána

Alfa 33 1,7 16V Sport QV Black Na hlínách a s klímou.... R.I.P
Uživatelský avatar
Sejny
1.7 TS
 
Příspěvky: 87
Registrován: 28 lis 2007, 03:21
Bydliště: near Tišnov

Příspěvekod GIONARDI » 16 úno 2008, 22:11

to Sarkan - jj u jmena čím víc příspěvků, tím větší výkon :D
Fajne je byt alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero
Uživatelský avatar
GIONARDI
elegan* z Vrbna
 
Příspěvky: 5602
Registrován: 22 dub 2007, 08:57
Bydliště: Vrbno

Příspěvekod GASKA PETR » 19 úno 2008, 17:58

OPRAVDU?
JAK ZMENIM TO 1.4 POD SVYM JMENEM

DIKY MOC
ja.... setrim na ALFA GT................................................ .../nekdy bude/
ja.... ALFA ROMEO 147 / 1.9 JTD 16V 103KW 140koni /zatim/ /zatim/
ja.... ALFA ROMEO 156 / 2.0 T.S 117KW 160koni .............. .. /bylo/
Uživatelský avatar
GASKA PETR
1.7 TS
 
Příspěvky: 77
Registrován: 13 dub 2007, 02:48

Příspěvekod GASKA PETR » 19 úno 2008, 18:05

NO A JE NEKDE TABULKA S POCTY PRISPEVKU A OHODNOCENIM? :roll:
ja.... setrim na ALFA GT................................................ .../nekdy bude/
ja.... ALFA ROMEO 147 / 1.9 JTD 16V 103KW 140koni /zatim/ /zatim/
ja.... ALFA ROMEO 156 / 2.0 T.S 117KW 160koni .............. .. /bylo/
Uživatelský avatar
GASKA PETR
1.7 TS
 
Příspěvky: 77
Registrován: 13 dub 2007, 02:48

Příspěvekod GIONARDI » 19 úno 2008, 18:07

To ti nejlepe zodpoví Jerremy - to je GURU - :D 8)
Fajne je byt alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero
Uživatelský avatar
GIONARDI
elegan* z Vrbna
 
Příspěvky: 5602
Registrován: 22 dub 2007, 08:57
Bydliště: Vrbno

Příspěvekod lukee » 20 úno 2008, 09:01

939, 930, 167
Motociclo: Moto Guzzi Stelvio 1200
Uživatelský avatar
lukee
Site Admin
 
Příspěvky: 1589
Registrován: 12 úno 2007, 07:48

Další

Zpět na Alfa 156 (932)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník