6ti kvalt

Vše o Alfě 156 - údržba, problémy

Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI

6ti kvalt

Příspěvekod Killer.1987 » 08 říj 2008, 11:09

Mel bych dotas. Od kdy a jestli vubec se daval do 156tky 2,4JTD 6tej rychlostni stupen. Myslel sem ze to mela kazda a ted sem si jich par objel a nemela ho ani jedna :roll:
Fiat Tipo 2,0 16V => Alfa 155 2,5 TD => Alfa 156 2,4 JTD => Alfa 156 2,4 JTDm SW
Uživatelský avatar
Killer.1987
1,9 JTD
 
Příspěvky: 243
Registrován: 21 lis 2007, 21:18
Bydliště: Praha

Příspěvekod lukee » 08 říj 2008, 11:27

JTD moc neznám, ale mám pocit že jen od 110kW a výš (nevím od kterého roku).
939, 930, 167
Motociclo: Moto Guzzi Stelvio 1200
Uživatelský avatar
lukee
Site Admin
 
Příspěvky: 1589
Registrován: 12 úno 2007, 07:48

Příspěvekod maosko » 08 říj 2008, 12:23

lukee píše:JTD moc neznám, ale mám pocit že jen od 110kW a výš (nevím od kterého roku).


Mam 110kw (r.v.03/2003) a tam je iba 5-kvalt. 6-kvalt som zatial videl iba u multijet-ov.
Krása & výkon = Alfa Romeo
156 2.4 JTD sportwagon + sarkan's modification
maosko
1.7 TS
 
Příspěvky: 89
Registrován: 05 lis 2007, 15:09
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvekod yan.ko » 08 říj 2008, 13:40

Jestli se nepletu tak od fejsliftu, tzn 12/03 - JTDm 20V, stejne tak i 1.9 JTDm 16V
Uživatelský avatar
yan.ko
2,5 V6
 
Příspěvky: 1579
Registrován: 13 úno 2007, 14:04
Bydliště: doma

Příspěvekod Elba » 08 říj 2008, 15:03

sestikvalt neni spojen s motorem2,4,ale az s modernizovanou verzi multijet.
takze krome 2,5V6 a GTA ktere meli sestikvalt od zacatku tak u dieselu jsou to multijet motory....1,9 140PS/2002 jako prvni motor a potom faceliftovane 1.9 150PS a 2,4 175PS.
U unijet motoru je sestikvalt pouze u 166 od zacatku vyroby
Uživatelský avatar
Elba
knihovník
 
Příspěvky: 1889
Registrován: 01 čer 2008, 16:31
Bydliště: Heart of Europe

Příspěvekod Killer.1987 » 08 říj 2008, 15:27

Ok. A dieslove 2,4tky v 166 jsou na tom s tim sestikvaltem jak??
Fiat Tipo 2,0 16V => Alfa 155 2,5 TD => Alfa 156 2,4 JTD => Alfa 156 2,4 JTDm SW
Uživatelský avatar
Killer.1987
1,9 JTD
 
Příspěvky: 243
Registrován: 21 lis 2007, 21:18
Bydliště: Praha

Příspěvekod Elba » 08 říj 2008, 21:00

vsechny maji setikvalt uz od prvni verze 100kw/136ps pres 103kw/140ps 110kw/150ps
to jsou dvouventilove unijet motory stejne jako v 156. a posledni multijet 175ps ktery u 166 je az po faceliftu
Uživatelský avatar
Elba
knihovník
 
Příspěvky: 1889
Registrován: 01 čer 2008, 16:31
Bydliště: Heart of Europe

Příspěvekod Franik » 14 říj 2008, 18:00

Elba píše:vsechny maji setikvalt uz od prvni verze 100kw/136ps pres 103kw/140ps 110kw/150ps
to jsou dvouventilove unijet motory stejne jako v 156. a posledni multijet 175ps ktery u 166 je az po faceliftu
:o 2,4 měli 6 kvalt až od polofaceliftu (2001- ,,,,,)
Franik
1,6 TS
 
Příspěvky: 46
Registrován: 21 dub 2007, 11:04
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou

Příspěvekod Strátič » 08 pro 2008, 18:27

Mám 156ku 1.9 JTD po faceliftu ( konec r. 2003 ) a 6ti kvalt to je...potvrzuju že je to až teda ta nová !
Uživatelský avatar
Strátič
1.7 TS
 
Příspěvky: 75
Registrován: 08 pro 2008, 17:48
Bydliště: Zlín

Příspěvekod Pribina » 12 pro 2008, 19:04

Killer.1987 píše:Ok. A dieslove 2,4tky v 166 jsou na tom s tim sestikvaltem jak??


maji ho vsecky
Alfa Romeo 146 1.6TS "Pribina Edition" (1998)
Citroen C-Elysee 1.6VTi Tendance (2015)
----
ex: Alfa Romeo 166 2.4 JTD (2001)
ex: Alfa Romeo 166 3.0 V6 Sportronic (1999)
ex: Lancia Lybra SW Emblema 2.4 JTD (2003)
Uživatelský avatar
Pribina
Moderátor
 
Příspěvky: 3150
Registrován: 12 úno 2007, 14:43
Bydliště: Okolí Brna


Zpět na Alfa 156 (932)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků