Stránka 2 z 4

Re: 6ti-kvalt do starsi 156tky

PříspěvekNapsal: 19 kvě 2010, 20:29
od Killer.1987
Tak planuju tu transplantaci prevodovyky. Mam ted jednu vyhlidlou. Je to 156ky 2,5 V6. Bude sedet velikostne a prevodovym pomerem??

PříspěvekNapsal: 19 kvě 2010, 20:55
od .mycTD
pasovat by tam mela, ale napred koukni na otackomer :wink:

Re: 6ti-kvalt do starsi 156tky

PříspěvekNapsal: 20 kvě 2010, 17:53
od Killer.1987
Kde presne je na tom otackomeru ten udaj kterej potrebuju vedet?? No ja nevim mysli ze to nema cenu ta prevodovka z 2,5 V6. Beztak bude prevodovka jinak odstupnovana diky nizsimu tocivemu momentu. Myslim ze si sni vubec nepomuzu. Spise potrebuju snizit otacky pri dalnicnich rychlostech. 156 2,4 JTD prece jenom neni zadna okreskova motokara.

PříspěvekNapsal: 20 kvě 2010, 18:17
od .mycTD
udaj je na konci stupnice, resp na zacatku cerveneho pole.
pokud chci jet 200kmh, tak musim tocit pres 5.500 ot/min. jsem zvedav, jak to udelas s dieselem :D

Re: 6ti-kvalt do starsi 156tky

PříspěvekNapsal: 20 kvě 2010, 18:26
od Killer.1987
Hele tak se mi nesmej 8) .Dyt ja sem s tim pocital. Jen jsem chtel vedet jestli se treba nepletu.

Off topic

Hele co to mas v tom podpisu. Ty ses taky prestehoval do prahy? Nechtel by si zajit nekam na motokary nebo na pivo pokecat?

PříspěvekNapsal: 20 kvě 2010, 18:35
od .mycTD
jsem v brne. zivot v praglu je moc narocej: fyzicky, psychicky i financne :drinkers: :partyman:

Re: 6ti-kvalt do starsi 156tky

PříspěvekNapsal: 20 kvě 2010, 18:38
od Killer.1987
Souhlasim :hang:
Nemit tu praci tak ujizdim co mi koniky pod kapotou staci

PříspěvekNapsal: 20 kvě 2010, 18:45
od .mycTD
jj, pro ilustraci staci nastudovat sekci Squadra Places: Praha

Re: 6ti-kvalt do starsi 156tky

PříspěvekNapsal: 11 čer 2012, 12:46
od stepa
když bych předělal převodovku a dal tam ten šestikvalt z 166 jak mám vyřešit kulisu to mám dát taky z 166?

Re: 6ti-kvalt do starsi 156tky

PříspěvekNapsal: 12 čer 2012, 13:29
od sato
Lahky OT ale snad sa to sem hodi:

Je u 166 2.5v6 a 156 2.5v6 rovnako dlha 6ka? totiz to neviem ci som sam, ale mne 6ka pride ako taka normlana trochu kratka 5ka :D , nieco pod 4000 otacok pri 140km/h. Plne chapem vyhody takeho sprevodovania ale zase nie so si uplne isty ci sa to k 156ke az tak hodi. Uz ma aj napadlo, ze si niekto pohral s tou mojou prevodovkou :D

PříspěvekNapsal: 12 čer 2012, 14:01
od .mycTD
to je normalni, u V6 sestka toci +/- stejne, jako petikvalt.

Re: 6ti-kvalt do starsi 156tky

PříspěvekNapsal: 18 lis 2012, 20:03
od stepa
OT: dá se vyměnit 2.4jtd unijet za 2.4jtd multijet?....motorový prostor by měl být stejný...tzn teoreticky by tam měl jít....druhá otázka je, jde to legálně?

PříspěvekNapsal: 18 lis 2012, 22:02
od Slíma
nejsem znalec kamen*, ale rek bych, ze ty motory jsou defacto stejny**, spoustu problemu bych videl v elektrice
rek bych, ze to nema ani cenu ani vyznam

**pouze jiny sani, klapka, hlava a spousta veci vokolo :mrgreen:

Re: 6ti-kvalt do starsi 156tky

PříspěvekNapsal: 18 lis 2012, 22:40
od stepa
No na význam jsem se neptal :roll: .....pokud vyměníš celý motor tak jaký problém s elektrikou myslíš?

PříspěvekNapsal: 18 lis 2012, 22:50
od Slíma
jo takle...zrejme muj chybny predpoklad, ze to chces delat kvuli vykonu
definuj cely motor a pak dame rec o elektrice :wink: