Stránka 3 z 4

Re: 6ti-kvalt do starsi 156tky

PříspěvekNapsal: 18 lis 2012, 22:59
od yan.ko
multijet ma vice senzoru a jinou generaci ridici jednotky, tudiz pri vymenou motoru pocitej i s vymenou kabelovych svazku (nejen v motorovem prostoru). "Mensi" hardcore je nasadit na 10V unijet hlavu z 20V multijetu :)

Re: 6ti-kvalt do starsi 156tky

PříspěvekNapsal: 18 lis 2012, 23:06
od stepa
no ty si napsal že v tom nevidíš význam...rozdíl výkonu mezi 2.4jtd 10v a 2.4jtdm 20v je obrovský=význam tam bude. Pokud vidíš nějaký zásadní elektronický problém tak mi ho prosím napiš díky 8)

Re: 6ti-kvalt do starsi 156tky

PříspěvekNapsal: 18 lis 2012, 23:12
od stepa
ja myslím výměnu celého motoru ne předělání 10v na 20v.

Re: 6ti-kvalt do starsi 156tky

PříspěvekNapsal: 18 lis 2012, 23:13
od yan.ko
zasadni elektricky problem je prekopavani kabelaze

PříspěvekNapsal: 18 lis 2012, 23:16
od Slíma
hmm, takze jsem to puvodne pochopil spravne, je to kvuli vykonu :wink:
jtd je e3, jtdm e4 - jak pise yan.ko
jtdm je tusim az v 159, takze rj (podle me) do 156 nepujde nabastlit
rozdilu je tam proste vagon, muzem poplkat, kdyz se pro podlozky stavis v nejaky planovany cas

navic jtd je beztak lepsi pro optimalizaci*, ale o tom by moh mluvit spis yan.ko :wink:

Re: 6ti-kvalt do starsi 156tky

PříspěvekNapsal: 18 lis 2012, 23:19
od Slíma
stepa píše:ja myslím výměnu celého motoru ne předělání 10v na 20v.

kdyz nevymenis motor i s elektrikou, tak muzes ten starej jen vyhodit pred auto a efekt bude stejnej - nenastartujes :wink:

Re: 6ti-kvalt do starsi 156tky

PříspěvekNapsal: 18 lis 2012, 23:39
od stepa
:o 2.4jtd 20v je multijet. ja jsem chtěl jenom vědět zda-li je to možné. Ta elektro kabeláž je podle tebe hodně složitá když měníš celý motor? Yanko to evidentně pochopil špatně on myslel předělání 10v na 20.

PříspěvekNapsal: 18 lis 2012, 23:44
od Slíma
ono to o nicem jinym vlastne neni, proste z 10v udelas 20v. spodek motoru je stejnej.
ad kabelaz: podle me to snad ani nepujde (ja bych to 100% nedelal) a pokud jo, tak to bude vopruz jak sfina*
myslim, ze muzes optimalizovat soft a vykon budes mit stejnej :wink:

Re: 6ti-kvalt do starsi 156tky

PříspěvekNapsal: 18 lis 2012, 23:49
od yan.ko
stepa píše::o 2.4jtd 20v je multijet. ja jsem chtěl jenom vědět zda-li je to možné. Ta elektro kabeláž je podle tebe hodně složitá když měníš celý motor? Yanko to evidentně pochopil špatně on myslel předělání 10v na 20.

prdlajs, pochopil jsem o co ti jde a rikam ti, ze mensi hardcore je dat tam hlavu z 20V a nechat motor ridit puvodni ridici jednotkou.

Mimochodem seriovou 150HP 2.4 JTD 10V ti vytahnu na vykon 20V.

PříspěvekNapsal: 18 lis 2012, 23:56
od Slíma
...dyz uz jsme u toho, muze mi nekdo potvrdit, nebo vyvratit mou tezi, ze prvni chrochtl s 20v se daval az do 159?

Re: 6ti-kvalt do starsi 156tky

PříspěvekNapsal: 18 lis 2012, 23:58
od stepa
no mam 100kw+soft(sarkan)+regulaci tlaku turba, zhruba 180ps. já to ani dělat nechci spíš jsem chtěl vědět jestli je to proveditelné. díky moc za rady 8)

PříspěvekNapsal: 18 lis 2012, 23:59
od Slíma
neni :wink:

edit: takze je :mrgreen:

Re:

PříspěvekNapsal: 19 lis 2012, 00:11
od yan.ko
Slíma píše:...dyz uz jsme u toho, muze mi nekdo potvrdit, nebo vyvratit mou tezi, ze prvni chrochtl s 20v se daval az do 159?

nedaval, ale do 159 se uz ladil na 200/210HP. Do 156ky se ladil na 175HP

PříspěvekNapsal: 19 lis 2012, 00:15
od Slíma
...beztak po fejsu*

Re: 6ti-kvalt do starsi 156tky

PříspěvekNapsal: 19 lis 2012, 00:19
od stepa
pro Yan.ko: jo tak...aha tak jsem to špatně pochopil já....a ještě bych mel jednu otázku. serie 103 a 110 unijet mají jiné vstřiky než 100kw....pokud je hlava motoru stejná i vysokotlaké čerpadlo a nevím co všechno ještě, dalo by se při výměně bezpečně zvýšit výkon? A jestli můžu ještě jednu otázku: když odstraním KAT z výfuku zlepší se reakce na plyn...spoustu lidí mi řeklo že je to naprosto bezpečný (sarkan,radek156) ale jeden automechanik mi řekl že tím zvýším tlakový spad před i za turbem a že se mi budou jinak vyplachovat válce motoru. Prostě že s tím výrobce počítal a že to není dobrý pro motor. mohl by jsi mi říct svůj názor...díky moc 8)