Stránka 4 z 4

PříspěvekNapsal: 19 lis 2012, 00:28
od Slíma
jeden typek s f coupe 20vturbo mi kdysi rekl: zadnej vyfuk - dobrej vyfuk :mrgreen:

Re:

PříspěvekNapsal: 19 lis 2012, 00:35
od yan.ko
Slíma píše:...beztak po fejsu*

beztak

Re: 6ti-kvalt do starsi 156tky

PříspěvekNapsal: 19 lis 2012, 00:55
od yan.ko
stepa píše:pro Yan.ko: jo tak...aha tak jsem to špatně pochopil já....a ještě bych mel jednu otázku. serie 103 a 110 unijet mají jiné vstřiky než 100kw....pokud je hlava motoru stejná i vysokotlaké čerpadlo a nevím co všechno ještě, dalo by se při výměně bezpečně zvýšit výkon? A jestli můžu ještě jednu otázku: když odstraním KAT z výfuku zlepší se reakce na plyn...spoustu lidí mi řeklo že je to naprosto bezpečný (sarkan,radek156) ale jeden automechanik mi řekl že tím zvýším tlakový spad před i za turbem a že se mi budou jinak vyplachovat válce motoru. Prostě že s tím výrobce počítal a že to není dobrý pro motor. mohl by jsi mi říct svůj názor...díky moc 8)

Ano vstrikovace jsou jine. 103 a 110kW maji vice (6 vs. 5) mensich (0,165 vs. 0,185) otvoru v trysce, takze dokazi vstriknout vice lepe rozpraseneho paliva v kratsim case. Beze zmeny ostatnich parametru motoru to zvysi vykon jen drobne. Vetsiho prutoku trysek vyuzijes hlavne s vetsim turbem.

2.4 10V 100kW CF2 CR-IPS19-ZEREAK10S-BOSCH 0 445 110 002 DSLA145P763 5x0,185
2.4 10V 103kW 10/2001 -> CR-IPS19-ZEREK10S-BOSCH 0 445 110 119 DSLA144P1295 6x0,165
2.4 10V 103kW -> 10/2001 CR-IPS19-ZEREK10S-BOSCH 0 445 110 068 DSLA144P1021 6x0,165
2.4 10V 110kW CR-IPS19-ZEREK10S-BOSCH 0 445 110 119 DSLA144P1295 6x0,165
2.4 20V 120kW CR-IPL17-ZEREK10S-Bosch 0 445 110 111 DLLA148P1221 6x0,150
2.4 20V 129kW CR-IPL17-ZEREK10S-Bosch 0 445 110 111 DLLA148P1221 6x0,150

Snizenim zpetneho tlaku ve vyfukovem potrubi u turbomotoru vyplach valcu jen zlepsis. Nevyhodou odstraneni katu je mozna vetsi kourivost, ponevadz saze nemaji kde dohoret a leti rovnou ven kominem. Kourivost (bohatost smesi) se ovsem da vyladit v software ridici jednotky.

Re: 6ti-kvalt do starsi 156tky

PříspěvekNapsal: 19 lis 2012, 01:53
od stepa
takže obě dvě úpravy jsou pro motor bezpečné, akorát ty vstřiky by zatím neměli moc velký smysl..ok..díky moc za rady a info :wink: