Brzdy

Vše o Alfě 156 - údržba, problémy

Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI

Brzdy

Příspěvekod Killer.1987 » 26 úno 2010, 20:55

Tak chystam se na moji alficku poridit nove brzdy. Muzete mi nejake doporucit. Nechci zadny extrem taky zadny vrtany ani drazkovany. Neco na takovy svižný jezdeni. Poradite mi nejaky? Nebo umite sehnat nejaky zajimavy za dobrou cenu?? Mate zkusenosti s ferodama nebo Ate?
Fiat Tipo 2,0 16V => Alfa 155 2,5 TD => Alfa 156 2,4 JTD => Alfa 156 2,4 JTDm SW
Uživatelský avatar
Killer.1987
1,9 JTD
 
Příspěvky: 243
Registrován: 21 lis 2007, 21:18
Bydliště: Praha

Re: Brzdy

Příspěvekod Kopyto » 01 bře 2010, 12:40

Ja mam vzadu Ferodo,vpredu Bendix a spokojnost.
Kopyto
1,4 TS
 
Příspěvky: 27
Registrován: 28 říj 2009, 18:36
Bydliště: Vsetin

Re: Brzdy

Příspěvekod Chevron » 01 bře 2010, 14:49

Killer.1987 píše:Tak chystam se na moji alficku poridit nove brzdy. Muzete mi nejake doporucit. Nechci zadny extrem taky zadny vrtany ani drazkovany. Neco na takovy svižný jezdeni. Poradite mi nejaky? Nebo umite sehnat nejaky zajimavy za dobrou cenu?? Mate zkusenosti s ferodama nebo Ate?


Tak pokud nechces drazkovany ani vrtane kotouce tak pak jedine lepsi desticky...muzu nabidnout od EBC desticky Greenstuff.

Greenstuff - optimalizované sportovní brzdové obložení z kevlaru/aramidu s redukovaným brzdným prachem pro citelné zlepšení brzdného účinku. Toto obložení je bez agresivního černého brzdového prachu, který jinak zůstává na ráfcích a tím je znečišťuje a ničí pokud nejsou pravidelně čištěny. Při vývoji obložení Greenstuff byl kladen velký důraz na zamezení obávaného „vadnutí“ brzdného účinku. Obložení se vyznačuje velmi dobrým účinkem i při nízkých teplotách, životností a zredukovaným opotřebením brzdových kotoučů. Účinek obložení se rozpíná až do hodnot kolem 650°C. Toto obložení s hodnotou součinitele tření 0,55 obdrželo cenu Autografe za inovaci tak i cenu od Maxpower za nejlepší brzdové obložení. Greenstuff obložení mohou zkrátit brzdnou dráhu oproti sériovému až o 9m.

Vice info, ceniky a katalogy najdes tu :)

http://www.chevron-racing.com/ebc-brakes-c-2989.html

:!:
Web: http://www.chevron-racing.com
Email: info@chevron-racing.com
Facebook: http://www.facebook.com/ChevronRacingCom


Tuning a performance úpravy italských automobilů a motocyklů.
Uživatelský avatar
Chevron
Site Admin
 
Příspěvky: 744
Registrován: 12 úno 2007, 17:59
Bydliště: Brno

Re: Brzdy

Příspěvekod Killer.1987 » 03 bře 2010, 23:01

No vrtany nechci protoze praskaj, a drazkovany zase zerou silene desky.

J mrknu na ty desky :) Znito dobre, aspon by odpadlo kazdo tydeni umyvani alu ;)
Fiat Tipo 2,0 16V => Alfa 155 2,5 TD => Alfa 156 2,4 JTD => Alfa 156 2,4 JTDm SW
Uživatelský avatar
Killer.1987
1,9 JTD
 
Příspěvky: 243
Registrován: 21 lis 2007, 21:18
Bydliště: Praha

Re: Brzdy

Příspěvekod yan.ko » 04 bře 2010, 22:24

Killer.1987 píše:No vrtany nechci protoze praskaj, a drazkovany zase zerou silene desky.

J mrknu na ty desky :) Znito dobre, aspon by odpadlo kazdo tydeni umyvani alu ;)


Heh, to je nejaka nova urban legend, nebo tady je nekdo komu SKUTECNE vrtane kotouce pri beznem provozu praskly? A tim nemyslim kotouce vrtane doma na kolene.

Rok nazpet jsem poridil vrtane/drazkovane kotouce spolu s greenstuff destickama a nemuzu si je vynachvalit (obé). Sice jsou malinko pri brzdeni hlucnejsi, ale nepiskaj a vadnou daleko pozdeji.
Obrázek Alfa Romeo Perfection
Uživatelský avatar
yan.ko
2,5 V6
 
Příspěvky: 1579
Registrován: 13 úno 2007, 14:04
Bydliště: doma

Příspěvekod .mycTD » 05 bře 2010, 11:05

kolem der fakt praskaji, ale urcite ne pri beznem provozu. rekneme spis, ze jsou k praskani nachylnejsi.
ja spis pochybuju o nejakem valnem chladicim ucinku vrtani. myslim si, ze drazky (pro odvod prachu) maji vetsi smysl.
166V6
Che cosa si può fare...
Uživatelský avatar
.mycTD
zender member
 
Příspěvky: 7556
Registrován: 13 čer 2007, 10:25
Bydliště: 8ЯИ0

Re: Brzdy

Příspěvekod Kůrkyn » 05 bře 2010, 19:22

Díry v kotoučích jsou pro chlazení a jakékoli drážky jsou pouze pro indikaci opotřebení. Jsou vidět, v pohodě, nejsou vidět, vyměnit kotouč. Ale hlavně je to pro efekt, protože to dobře vypadá a lidé jsou ochotní za to zaplatit. :-D
http://www.bremboaftermarket.com/It/Car ... Check.aspx
xxxx
Uživatelský avatar
Kůrkyn
1,9 TD
 
Příspěvky: 182
Registrován: 03 črc 2008, 18:28
Bydliště: Pacov

Re: Brzdy

Příspěvekod Chevron » 05 bře 2010, 19:34

Tak nevim jak vyrabi kotouce ostatni vyrboci ale treba EBC to dela tak ze vsechno co tam je tak funguje at uz to jsou diry nebo drazky :)

Turbo Groove Disk - speciální drážkovaný sportovní brzdový disk. Turbo disk je opatřen drážkami na okrajích disku odvádějící špínu a pozůstatky, které vznikají při brzdění - tímto je zajištěno rovnoměrné a paralelní opotřebení disku. Dále zajišťují ochlazování disku a brzdového obložení. Disk má zlatavý nános, který chrání před korozí ty části disku, které nepřijdou do styku s brzdovým obložením. Disk je drážkovaný a není kompletně provrtaný. Díky drážkám se lépe odvádějí brzdné plyny, nevznikají žádné trhliny u děr a tím nedochází k nalomení, které je možné u jiných vrtaných disků.


To co tu postl kurkin tak to je trosku neco jineho...to jsou kontrolni body u normalnich plnych kotoucu....to se ted neresi :wink:

Jinak btw kdyby to bylo jenom na efekt ty drazky a diry tak proc by to davali na Ferrari nebo Porsche :?:
Web: http://www.chevron-racing.com
Email: info@chevron-racing.com
Facebook: http://www.facebook.com/ChevronRacingCom


Tuning a performance úpravy italských automobilů a motocyklů.
Uživatelský avatar
Chevron
Site Admin
 
Příspěvky: 744
Registrován: 12 úno 2007, 17:59
Bydliště: Brno

Re: Brzdy

Příspěvekod Kůrkyn » 05 bře 2010, 19:41

je to kvůli kontrole opotřebení, mrkneš na kotouč přes kolo a nemusíš nic měřit speciální posuvkou. Bezpečná, rychlá a levná kontrola. A zvládne jí i blondýna.
http://www.elitecat.cz/Images/Documents ... Brembo.PDF

Easy check kontrolní body mají i větrané kotouče např.: 09.5390.34
xxxx
Uživatelský avatar
Kůrkyn
1,9 TD
 
Příspěvky: 182
Registrován: 03 črc 2008, 18:28
Bydliště: Pacov

Re: Brzdy

Příspěvekod Chevron » 05 bře 2010, 20:20

Kůrkyn píše:je to kvůli kontrole opotřebení, mrkneš na kotouč přes kolo a nemusíš nic měřit speciální posuvkou. Bezpečná, rychlá a levná kontrola. A zvládne jí i blondýna.
http://www.elitecat.cz/Images/Documents ... Brembo.PDF

Easy check kontrolní body mají i větrané kotouče např.: 09.5390.34


A co sem napsal asi v minulym postu :roll:
Web: http://www.chevron-racing.com
Email: info@chevron-racing.com
Facebook: http://www.facebook.com/ChevronRacingCom


Tuning a performance úpravy italských automobilů a motocyklů.
Uživatelský avatar
Chevron
Site Admin
 
Příspěvky: 744
Registrován: 12 úno 2007, 17:59
Bydliště: Brno

Re: Brzdy

Příspěvekod Kůrkyn » 05 bře 2010, 20:54

Narážím na to, že kontrolní body nejsou jen u plných, jako jsi napsal, ale i u větraných kotoučů.
xxxx
Uživatelský avatar
Kůrkyn
1,9 TD
 
Příspěvky: 182
Registrován: 03 črc 2008, 18:28
Bydliště: Pacov

Re: Brzdy

Příspěvekod Chevron » 05 bře 2010, 21:44

Kůrkyn píše:Narážím na to, že kontrolní body nejsou jen u plných, jako jsi napsal, ale i u větraných kotoučů.


8) :D
Web: http://www.chevron-racing.com
Email: info@chevron-racing.com
Facebook: http://www.facebook.com/ChevronRacingCom


Tuning a performance úpravy italských automobilů a motocyklů.
Uživatelský avatar
Chevron
Site Admin
 
Příspěvky: 744
Registrován: 12 úno 2007, 17:59
Bydliště: Brno


Zpět na Alfa 156 (932)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků