Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI
odpoj váhu vzduchu a jed to projet,pokud to pomůže,je váha v háji...lukee píše:Nemáš děravé sání? Pokud je sání OK, tipnul bych to na váhu - ono kolikrát když už špatně měří a je v pořádném průvanu, tak ty hodnoty na ní pěkně skáčou. Pokud by se ukázala jako vadná, můžeš zkusit záchranu čištěním, isopropylalkohol koupíš v každém lepším obchodě s elektrotechnikou. Svíčky + kabely beru, že jsi zkontroloval?
nemusíš odpojit baterku,odpoj nastartuj a jed.pak ale budeš ít v jednotce zapsány chybové kody,pak stačí vyresetovat jednotku nebo zajet na diag,jinak pokud budeš ít cestu do opavy tak se můžeš stavit,mám diagnostiku....Speady_CZ píše:Lukee : Svíčky a kabely jsou asi měsíc starý. Na Váhu se kouknu ráno. Hadice sání jsou ok to syčení jde někde od škrtící klapky zezadu od toho plastu. Nevím jak poznat zda je špatný ten plast
lizmen : Musím odpojit i baterku abych to nějak vyresetoval? Nebo stačí jen odpojit a jet
no však jestli sis všiml tak na volnoběh ti otáčky kolísaly bez váhy vzduchu,to je normální a jak si tomu depnul tak to jinak jelo?v tom případě to je jasné..váha v vzduchu nebo ještě lambda sonda je možnost....Speady_CZ píše:Tak váhu jsem odpojil ale nikam nedojel. Po šlápnutí na plyn spadli otáčky na 500 a alfa se dusila po případě chcípla. Po cestě ke známému jela stejně ale jak jsem jel zpět tak reagovala na plyn tak jak má a šla pěkně s otáčkami i při prudkém sešlápnutí plynu. Po vypnutí a znovu nastartování ten problém byl zase zpět. Zkusím vyčistit klapku je dost zasraná. Jinak jsem si všiml že něco rachotí ve výfuku jde od zadního tlumiče takoví divný zvuk jak kdyby tam něco bylo a je děraví vlnovec???
ten potenciometr mám asi taky v prdlei jenže po faceliftu u t.s motorů je to zároveň s krokový motorkem...a to zvlášt nejde vyměnit,je to celý komplet který dtojí nový okolo 5500.....MobbDeep píše:Hoj, tak takový problém jsem měl tež, ne úplně přesný, ale dost podobný. Mno v servisu mi vyčistili klapku a od té doby je s plynem klid. Akorát mě dost zlobí potenciometr na klapce, který mi furt vyhání otáčky vysoko a neklesá, dokud neťuknu po plynu. již otestováno, je to poťák. chci tím pádem apelovat, jestli někdo z vás nemá poťák. Muže být použitý, ale plně funkční zapár kaček. Díkes. Jo a jinak vlnovec to není stoprocentně. Jelikož někteří (nebudu je jmenovat že Shandore ) mi akorát potvrdili, proč mám z Alfy extrémně rychlý dvoulitrový traktor. Je tam kajsik díra a musí se to hold spravit. Takže těžko ti to bude rachtat. buď máš kat v řiti anebo zadní filtr je v řiti. Musíš prohlédnout.
Speady_CZ píše:Tak jsem to byl projet. Poznatek je takový : Při řazení jsem musel mít nohu na plynu jinak pokaždé chcípla. Ale jela o poznání lépe. Pak jsem to testnul ještě z váhou . 1. a 2 stupeň byl o málo horší aspoň se mi to zdálo. 3. a 4. stupeň se táhl od 3500 do cca 5000 ot/min pak se rozletěla. 5. stupeň jel stejně. S váhou jsem ředil s plynem i bez výsledek: s plynem paráda bez plynu katastrofa.
Tak nevím zkusím zítra tu váhu kuchnout a vyčistit a klapku taky. Lambdu jsem už testoval jelo to stejně
to taky nemůžeš říct sto pro..diag taky neumí vše..pak musíš vzít do parády multimetr a měřit opravdové hodnoty,ješte by mě zajímalo,jak víš,že je v prdeli krokový motorek?ten tam je jen na to,aby ovládal volnoběh,a čidlo polohy ho řídilo..takže pokud chodí motorek normálně a reaguje na napětí a hýbe se,takže jediná věc je čidlo polohy ,které ovládá tu polohu motorku..bohužel pro nové majitele T.S po faceliftu je motorek komplet s čidlem a cena je min 5500...MobbDeep píše:Mno právě, přesvědčil jsem se, že to není poťák, ale krokový motorek. A ten ke kurva drahý. Jinak já sem si tím jistý, bo je to dodrbané.
lizmen píše:to taky nemůžeš říct sto pro..diag taky neumí vše..pak musíš vzít do parády multimetr a měřit opravdové hodnoty,ješte by mě zajímalo,jak víš,že je v prdeli krokový motorek?ten tam je jen na to,aby ovládal volnoběh,a čidlo polohy ho řídilo..takže pokud chodí motorek normálně a reaguje na napětí a hýbe se,takže jediná věc je čidlo polohy ,které ovládá tu polohu motorku..bohužel pro nové majitele T.S po faceliftu je motorek komplet s čidlem a cena je min 5500...MobbDeep píše:Mno právě, přesvědčil jsem se, že to není poťák, ale krokový motorek. A ten ke kurva drahý. Jinak já sem si tím jistý, bo je to dodrbané.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků