napopak, ve zkratu je prave je, kdyz to topi. kdyz se ten drat prelomi (a na to staci na sedacku kleknout), tak se proste jen prerusi okruh a usetris za proud.
Zkrat by byl jedine kdyz by se tomu topnymu dratu prodrela izolace dotkl se kostry... Vetsinou ale jen krupne a nic se nedeje.
Jinak se mi to povedlo na M3d opravit (nechtelo se mi davat 3t za decku), bylo to na sedaku v jednom miste preruseny (cerna tecka na decce), odholil jsem to a slisoval spojkou, topi jako za mlada uz druhou zimu...
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Bába2) Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98' Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06 Vždycky všechno OFF...
měly by tam být 2 dečky ne?Je divné že by mi nešly obě. Jinak zkuste mi tedy vysvětlit proč vám někdy vyhodí jistič,když praskne žárovka(stejný případ)
bo pri prepaleni vlakna v zarovce vznikne oblouk. navic jeste v zavislosti na tom, ve ktere casti sinusovky* se zrovna nachazis, takze uplne srovnatelne to se 12V DC taky neni.
Co jsem zatim videl tak vsude byla jen jedna smycka na dil, takze pri prvnim preruseni netopi celej sedak/operadlo. (mne nehrala prdel)
Jinak se tam urcite nejaky svareni udeje, protoze je ta latka ve ktery je drat zasitej v tom miste pekne zcernala, ale byvaji tam 30A pojistky takze to ten moment vydrzi...
Takhle to ma e36:
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Bába2) Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98' Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06 Vždycky všechno OFF...
asi je to jeden okruh s operadlom spolu,preto to nehreje ak sa prerusi vedenie v sedacej casti....no ale preco to hreje tak oneskorene a slabo....asi to budem musiet po novom roku fakt rozobrat a urobit zborku/rozborku.este ma napada to,ze to dostava menej prudu ako je to aj pri viac stupnovych spinacoch co maju low/high...a moje by bolo ako keby furt len low.