Stránka 1 z 3

volnoběh problém za studena.....

PříspěvekNapsal: 10 čer 2013, 20:24
od lizmen
čaute,řěším problém kdyžje auto studené a depnu na plyn tak má tendenci chcípat..volnoběh jakmile s eauto zahřeje tak je skoro klid,další věc je ta,že když zmáčknu spojku a hodím neutrál z vyšších otáček tak to lítá nahoru a dolů než se to ustálí,nevíte co stím? lambda je nová,váha vzduchu taky...ještě me napadl krokový motorek......nebo pak už nevím....sere mě to fest.....

Re: volnoběh problém za studena.....

PříspěvekNapsal: 11 čer 2013, 18:29
od lukee
Jo tohle mi dělal ventilek vzduchu volnoběhu (neboli krokáč - i když on to ve skutečnosti stejně krokový motorek není). Na první generaci TS 16V vypadal nerozebiratelný, ale otevřel jsem ho. Byl to takovej půlměsíc co se otevíral a zavíral. Když přes diag vyvoláš jeho test, měl by chodit mezi krajníma polohama. Mi se zadrhával, stačilo pročistit a prostříkat WDčkem. Od té doby s ním byl klid.

Obrázek

Přesně v té půlce strč pod ten jazýček plochý šroubovák a opatrně to zkus vypáčit ven. Co vím, tak se to rozletí, mi se tam urval malý kousek plastu ale i přesto to šlo složit zpátky. Hlavně nezkoušej brutální násilí 8)

Re: volnoběh problém za studena.....

PříspěvekNapsal: 12 čer 2013, 10:43
od lizmen
jo jenže tohle co jsi vyfotil je krokáč ještě ze staré 145ky nebo 6ky před faceliftem, ten problém je na 156ce rok v 98 1.8 106 kW....pokud nepomůže krokáč ještě mě napadlo čidlo teploty vody na termostatu....a nebo pak už zajebaný ten ventil par nebo co to je....je fakt že to auto jsem koupil od hovada hovadského ,tak to pomalu a jistě rozbíhám.....máte ještě nekdo nějaké rady..P.S na diagu se mi nelíbil graf lamdy je nová ale nedělala takové oblouky sinusoidy jako třeba na mojí 146ce,byl hodn ostrbatá,to znamená že něco kurví směs ...ale nevím co....

PříspěvekNapsal: 12 čer 2013, 12:49
od .mycTD
to vypada spis na nejakou netesnost v sani.
jestli se ten volnobeh po chvili ustali, tak to asi tak nejak reguluje.

Re:

PříspěvekNapsal: 12 čer 2013, 13:32
od lizmen
.mycTD píše:to vypada spis na nejakou netesnost v sani.
jestli se ten volnobeh po chvili ustali, tak to asi tak nejak reguluje.
sání jsem kontroloval za váhou,gumový vlnovec je ok,ještě me napadlo netěsnost kolem lapky jak to vede už to těch plastových parohů ze zadu motoru,měl to někdo už rozebrané?moc si na to netroufám...přístup tam je nakokot....

Re: Re:

PříspěvekNapsal: 12 čer 2013, 13:35
od lizmen
lizmen píše:
.mycTD píše:to vypada spis na nejakou netesnost v sani.
jestli se ten volnobeh po chvili ustali, tak to asi tak nejak reguluje.
sání jsem kontroloval za váhou,gumový vlnovec je ok,ještě me napadlo netěsnost kolem lapky jak to vede už to těch plastových parohů ze zadu motoru,měl to někdo už rozebrané?moc si na to netroufám...přístup tam je nakokot....
ještě by mě zajímalo co más společného fan 2 na přípravu směsi,diag napsal že kontrolka je pro tuto chybu aktivována,tak jsem to vše vymazal,resetoval klapku projel....tedka to dokonce nepíše pro změnu žádou chybu...jsem z toho chuj,poslední možnost je ještě vadná řj, tak to už by mě asi odvezli....pořebuju ještě vědet kde najdu veškeré čidla co mají společného s bezvadným chodem motoru a jeho hodnoty abych nějak proměřil...bo myslím že ani diag ecuscan nevyřeší všechny problémy.....

Re: Re:

PříspěvekNapsal: 12 čer 2013, 18:44
od lizmen
TAKže po dnešku jsem zralý na odvoz na PL........dneska jsem opravil druhý okruh ventilátoru,klasika přepálená pojistka a zkorodovaný odpor...po připojení se začali dít věci...( klíče jsem měl ze spínačky venku) ...ventilátor se rozběhl, a přerušovaně spína a vypíná...do toho začal se ozývat krokový motorek jako by kalibroval polohy... .ještě jednou .říkám že klíče jsou mimo spínačku,po nastartování to jede v kuse ten ventilátor i když je studený motor.... musel jsem vytáhnout relé toho ventilátoru aby to nejelo pořád,... :axe: :axe: :axe: :axe: nikdy jsem se nesetkal s tímto problémem jsem zrallý na odvoz opravdu..prosím o každý tip co udělat....(kromě vrakoviště) :prayer: :prayer: :prayer: :prayer:

Re: Re:

PříspěvekNapsal: 23 čer 2013, 09:42
od lizmen
lizmen píše:TAKže po dnešku jsem zralý na odvoz na PL........dneska jsem opravil druhý okruh ventilátoru,klasika přepálená pojistka a zkorodovaný odpor...po připojení se začali dít věci...( klíče jsem měl ze spínačky venku) ...ventilátor se rozběhl, a přerušovaně spína a vypíná...do toho začal se ozývat krokový motorek jako by kalibroval polohy... .ještě jednou .říkám že klíče jsou mimo spínačku,po nastartování to jede v kuse ten ventilátor i když je studený motor.... musel jsem vytáhnout relé toho ventilátoru aby to nejelo pořád,... :axe: :axe: :axe: :axe: nikdy jsem se nesetkal s tímto problémem jsem zrallý na odvoz opravdu..prosím o každý tip co udělat....(kromě vrakoviště) :prayer: :prayer: :prayer: :prayer:
takže tento problém je vyřešený...byl tam amaterský zásah do elektřiny,vše je už opravené,jem mě pořád zlobí ten studfený start to dušení...po lechkém zahřátí je klid......řj žádné chyby nepíše.....na co ještě kouknout?
poradte :prayer:

Re: Re:

PříspěvekNapsal: 26 čer 2013, 19:10
od lizmen
svíčky vyměněny,za studena to jelo líp...po 3 dnech se problém objevil znova,za studena nereaguje dobře na plyn,tendence se dusit,po zahřátí ujetí cca 3 km se to zlepší a motor jede jako by nic,klapka s krokovým motorkem vyměněna,nová lambda,váha vzduchu....ECU nehlásí žádnou chybu....graf váhy vzduchy při akceleraci ok,lambda taktéž chodí,....už jsem opravdu bez radný,ještě mě napadl ventil pod klapkou a nebo nádobku s uhlím...víte někdo jak otestovat tu nádobku nebo co vyzkoušet,potom ještě otestovat vstřiky jestli dobře za studena vstřikujou (po zahřátí jtedou líp) nevím už... :hang: :prayer:

Re: volnoběh problém za studena.....

PříspěvekNapsal: 26 čer 2013, 19:25
od .mycTD
tohle jsem vyresil tim, tankuju jen vervu100

Re: volnoběh problém za studena.....

PříspěvekNapsal: 26 čer 2013, 20:10
od lizmen
já to auto nemám dlouho takže nevím co tam předtím lili za sračky,,,tedka tam liju shell v power racing...ale pokud jsou zamrdané vstřiky tak nevím co s tím....přece se to nemůže ale dusit takhle...někde je dups a nevím kde......

PříspěvekNapsal: 26 čer 2013, 20:33
od .mycTD
pokud jsou zamrdane vstriky, tak muzes zkusit nejaky injector cleaner
..ale napred bych tam prestal lit ten shell :wink:

Re: volnoběh problém za studena.....

PříspěvekNapsal: 26 čer 2013, 20:46
od Mydrett
Souhlas. Shell nebrat, jsou v tom pulci*

Re:

PříspěvekNapsal: 26 čer 2013, 21:01
od lizmen
.mycTD píše:pokud jsou zamrdane vstriky, tak muzes zkusit nejaky injector cleaner
..ale napred bych tam prestal lit ten shell :wink:

injector cleaner jsem zkoušel a bez výsledku....našel jsem ještě na foru že prý to dělá řj defektní...nehlásí žádnou chybu a stejně je problém v ní........mám chuť to zapálit už.....

PříspěvekNapsal: 26 čer 2013, 21:38
od .mycTD
beztak by to stim shellem ani nehorelo...
dela ti to od zacatku, nebo to zacalo z niceho nic?
napred bych na diagnostice zcheckoval vsechny teplotni cidla, jestli si ECU nemysli, ze je motor po ranu teplej (to uz jsi predpokladam udelal) a pak bych treba zmeril tlaky, nebo zkouknul, jak je vydrena vacka.
jednotku bych nechal asi az na konec...