volnoběh problém za studena.....

Vše o Alfě 156 - údržba, problémy

Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI

volnoběh problém za studena.....

Příspěvekod lizmen » 10 čer 2013, 20:24

čaute,řěším problém kdyžje auto studené a depnu na plyn tak má tendenci chcípat..volnoběh jakmile s eauto zahřeje tak je skoro klid,další věc je ta,že když zmáčknu spojku a hodím neutrál z vyšších otáček tak to lítá nahoru a dolů než se to ustálí,nevíte co stím? lambda je nová,váha vzduchu taky...ještě me napadl krokový motorek......nebo pak už nevím....sere mě to fest.....
AR 155 1.8 t.s 93 kW, rok. v 93,Alfa romeo 146 1.4,76 kW,r narození 2000.
lizmen
2,0 T
 
Příspěvky: 1045
Registrován: 12 úno 2007, 19:03
Bydliště: Opava-Zlatníky

Re: volnoběh problém za studena.....

Příspěvekod lukee » 11 čer 2013, 18:29

Jo tohle mi dělal ventilek vzduchu volnoběhu (neboli krokáč - i když on to ve skutečnosti stejně krokový motorek není). Na první generaci TS 16V vypadal nerozebiratelný, ale otevřel jsem ho. Byl to takovej půlměsíc co se otevíral a zavíral. Když přes diag vyvoláš jeho test, měl by chodit mezi krajníma polohama. Mi se zadrhával, stačilo pročistit a prostříkat WDčkem. Od té doby s ním byl klid.

Obrázek

Přesně v té půlce strč pod ten jazýček plochý šroubovák a opatrně to zkus vypáčit ven. Co vím, tak se to rozletí, mi se tam urval malý kousek plastu ale i přesto to šlo složit zpátky. Hlavně nezkoušej brutální násilí 8)
939, 930, 167
Motociclo: Moto Guzzi Stelvio 1200
Uživatelský avatar
lukee
Site Admin
 
Příspěvky: 1589
Registrován: 12 úno 2007, 07:48

Re: volnoběh problém za studena.....

Příspěvekod lizmen » 12 čer 2013, 10:43

jo jenže tohle co jsi vyfotil je krokáč ještě ze staré 145ky nebo 6ky před faceliftem, ten problém je na 156ce rok v 98 1.8 106 kW....pokud nepomůže krokáč ještě mě napadlo čidlo teploty vody na termostatu....a nebo pak už zajebaný ten ventil par nebo co to je....je fakt že to auto jsem koupil od hovada hovadského ,tak to pomalu a jistě rozbíhám.....máte ještě nekdo nějaké rady..P.S na diagu se mi nelíbil graf lamdy je nová ale nedělala takové oblouky sinusoidy jako třeba na mojí 146ce,byl hodn ostrbatá,to znamená že něco kurví směs ...ale nevím co....
AR 155 1.8 t.s 93 kW, rok. v 93,Alfa romeo 146 1.4,76 kW,r narození 2000.
lizmen
2,0 T
 
Příspěvky: 1045
Registrován: 12 úno 2007, 19:03
Bydliště: Opava-Zlatníky

Příspěvekod .mycTD » 12 čer 2013, 12:49

to vypada spis na nejakou netesnost v sani.
jestli se ten volnobeh po chvili ustali, tak to asi tak nejak reguluje.
166V6
Che cosa si può fare...
Uživatelský avatar
.mycTD
zender member
 
Příspěvky: 7556
Registrován: 13 čer 2007, 10:25
Bydliště: 8ЯИ0

Re:

Příspěvekod lizmen » 12 čer 2013, 13:32

.mycTD píše:to vypada spis na nejakou netesnost v sani.
jestli se ten volnobeh po chvili ustali, tak to asi tak nejak reguluje.
sání jsem kontroloval za váhou,gumový vlnovec je ok,ještě me napadlo netěsnost kolem lapky jak to vede už to těch plastových parohů ze zadu motoru,měl to někdo už rozebrané?moc si na to netroufám...přístup tam je nakokot....
AR 155 1.8 t.s 93 kW, rok. v 93,Alfa romeo 146 1.4,76 kW,r narození 2000.
lizmen
2,0 T
 
Příspěvky: 1045
Registrován: 12 úno 2007, 19:03
Bydliště: Opava-Zlatníky

Re: Re:

Příspěvekod lizmen » 12 čer 2013, 13:35

lizmen píše:
.mycTD píše:to vypada spis na nejakou netesnost v sani.
jestli se ten volnobeh po chvili ustali, tak to asi tak nejak reguluje.
sání jsem kontroloval za váhou,gumový vlnovec je ok,ještě me napadlo netěsnost kolem lapky jak to vede už to těch plastových parohů ze zadu motoru,měl to někdo už rozebrané?moc si na to netroufám...přístup tam je nakokot....
ještě by mě zajímalo co más společného fan 2 na přípravu směsi,diag napsal že kontrolka je pro tuto chybu aktivována,tak jsem to vše vymazal,resetoval klapku projel....tedka to dokonce nepíše pro změnu žádou chybu...jsem z toho chuj,poslední možnost je ještě vadná řj, tak to už by mě asi odvezli....pořebuju ještě vědet kde najdu veškeré čidla co mají společného s bezvadným chodem motoru a jeho hodnoty abych nějak proměřil...bo myslím že ani diag ecuscan nevyřeší všechny problémy.....
AR 155 1.8 t.s 93 kW, rok. v 93,Alfa romeo 146 1.4,76 kW,r narození 2000.
lizmen
2,0 T
 
Příspěvky: 1045
Registrován: 12 úno 2007, 19:03
Bydliště: Opava-Zlatníky

Re: Re:

Příspěvekod lizmen » 12 čer 2013, 18:44

TAKže po dnešku jsem zralý na odvoz na PL........dneska jsem opravil druhý okruh ventilátoru,klasika přepálená pojistka a zkorodovaný odpor...po připojení se začali dít věci...( klíče jsem měl ze spínačky venku) ...ventilátor se rozběhl, a přerušovaně spína a vypíná...do toho začal se ozývat krokový motorek jako by kalibroval polohy... .ještě jednou .říkám že klíče jsou mimo spínačku,po nastartování to jede v kuse ten ventilátor i když je studený motor.... musel jsem vytáhnout relé toho ventilátoru aby to nejelo pořád,... :axe: :axe: :axe: :axe: nikdy jsem se nesetkal s tímto problémem jsem zrallý na odvoz opravdu..prosím o každý tip co udělat....(kromě vrakoviště) :prayer: :prayer: :prayer: :prayer:
AR 155 1.8 t.s 93 kW, rok. v 93,Alfa romeo 146 1.4,76 kW,r narození 2000.
lizmen
2,0 T
 
Příspěvky: 1045
Registrován: 12 úno 2007, 19:03
Bydliště: Opava-Zlatníky

Re: Re:

Příspěvekod lizmen » 23 čer 2013, 09:42

lizmen píše:TAKže po dnešku jsem zralý na odvoz na PL........dneska jsem opravil druhý okruh ventilátoru,klasika přepálená pojistka a zkorodovaný odpor...po připojení se začali dít věci...( klíče jsem měl ze spínačky venku) ...ventilátor se rozběhl, a přerušovaně spína a vypíná...do toho začal se ozývat krokový motorek jako by kalibroval polohy... .ještě jednou .říkám že klíče jsou mimo spínačku,po nastartování to jede v kuse ten ventilátor i když je studený motor.... musel jsem vytáhnout relé toho ventilátoru aby to nejelo pořád,... :axe: :axe: :axe: :axe: nikdy jsem se nesetkal s tímto problémem jsem zrallý na odvoz opravdu..prosím o každý tip co udělat....(kromě vrakoviště) :prayer: :prayer: :prayer: :prayer:
takže tento problém je vyřešený...byl tam amaterský zásah do elektřiny,vše je už opravené,jem mě pořád zlobí ten studfený start to dušení...po lechkém zahřátí je klid......řj žádné chyby nepíše.....na co ještě kouknout?
poradte :prayer:
AR 155 1.8 t.s 93 kW, rok. v 93,Alfa romeo 146 1.4,76 kW,r narození 2000.
lizmen
2,0 T
 
Příspěvky: 1045
Registrován: 12 úno 2007, 19:03
Bydliště: Opava-Zlatníky

Re: Re:

Příspěvekod lizmen » 26 čer 2013, 19:10

svíčky vyměněny,za studena to jelo líp...po 3 dnech se problém objevil znova,za studena nereaguje dobře na plyn,tendence se dusit,po zahřátí ujetí cca 3 km se to zlepší a motor jede jako by nic,klapka s krokovým motorkem vyměněna,nová lambda,váha vzduchu....ECU nehlásí žádnou chybu....graf váhy vzduchy při akceleraci ok,lambda taktéž chodí,....už jsem opravdu bez radný,ještě mě napadl ventil pod klapkou a nebo nádobku s uhlím...víte někdo jak otestovat tu nádobku nebo co vyzkoušet,potom ještě otestovat vstřiky jestli dobře za studena vstřikujou (po zahřátí jtedou líp) nevím už... :hang: :prayer:
AR 155 1.8 t.s 93 kW, rok. v 93,Alfa romeo 146 1.4,76 kW,r narození 2000.
lizmen
2,0 T
 
Příspěvky: 1045
Registrován: 12 úno 2007, 19:03
Bydliště: Opava-Zlatníky

Re: volnoběh problém za studena.....

Příspěvekod .mycTD » 26 čer 2013, 19:25

tohle jsem vyresil tim, tankuju jen vervu100
166V6
Che cosa si può fare...
Uživatelský avatar
.mycTD
zender member
 
Příspěvky: 7556
Registrován: 13 čer 2007, 10:25
Bydliště: 8ЯИ0

Re: volnoběh problém za studena.....

Příspěvekod lizmen » 26 čer 2013, 20:10

já to auto nemám dlouho takže nevím co tam předtím lili za sračky,,,tedka tam liju shell v power racing...ale pokud jsou zamrdané vstřiky tak nevím co s tím....přece se to nemůže ale dusit takhle...někde je dups a nevím kde......
AR 155 1.8 t.s 93 kW, rok. v 93,Alfa romeo 146 1.4,76 kW,r narození 2000.
lizmen
2,0 T
 
Příspěvky: 1045
Registrován: 12 úno 2007, 19:03
Bydliště: Opava-Zlatníky

Příspěvekod .mycTD » 26 čer 2013, 20:33

pokud jsou zamrdane vstriky, tak muzes zkusit nejaky injector cleaner
..ale napred bych tam prestal lit ten shell :wink:
166V6
Che cosa si può fare...
Uživatelský avatar
.mycTD
zender member
 
Příspěvky: 7556
Registrován: 13 čer 2007, 10:25
Bydliště: 8ЯИ0

Re: volnoběh problém za studena.....

Příspěvekod Mydrett » 26 čer 2013, 20:46

Souhlas. Shell nebrat, jsou v tom pulci*
GTV 3.0 V6 24V
"V6 is a mini ferrari" Jeremy Clarkson
Uživatelský avatar
Mydrett
2.0 V6 TB
 
Příspěvky: 730
Registrován: 29 zář 2008, 23:44

Re:

Příspěvekod lizmen » 26 čer 2013, 21:01

.mycTD píše:pokud jsou zamrdane vstriky, tak muzes zkusit nejaky injector cleaner
..ale napred bych tam prestal lit ten shell :wink:

injector cleaner jsem zkoušel a bez výsledku....našel jsem ještě na foru že prý to dělá řj defektní...nehlásí žádnou chybu a stejně je problém v ní........mám chuť to zapálit už.....
AR 155 1.8 t.s 93 kW, rok. v 93,Alfa romeo 146 1.4,76 kW,r narození 2000.
lizmen
2,0 T
 
Příspěvky: 1045
Registrován: 12 úno 2007, 19:03
Bydliště: Opava-Zlatníky

Příspěvekod .mycTD » 26 čer 2013, 21:38

beztak by to stim shellem ani nehorelo...
dela ti to od zacatku, nebo to zacalo z niceho nic?
napred bych na diagnostice zcheckoval vsechny teplotni cidla, jestli si ECU nemysli, ze je motor po ranu teplej (to uz jsi predpokladam udelal) a pak bych treba zmeril tlaky, nebo zkouknul, jak je vydrena vacka.
jednotku bych nechal asi az na konec...
166V6
Che cosa si può fare...
Uživatelský avatar
.mycTD
zender member
 
Příspěvky: 7556
Registrován: 13 čer 2007, 10:25
Bydliště: 8ЯИ0

Další

Zpět na Alfa 156 (932)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron