Stala se taková věc. Manželka vyjela jednoho rána do práce s JTD, a po chvíli se vrátila s tím, že se začlo kouřit z pod volantu, a že to určitě shoří a kdovíco.. (trochu jsem si zapřeháněl, ale jen trochu... ).
Ohledáním jsem nic nenašel, po nastartování vše OK. Až jak bylo třeba stírat, začlo to blbnout. Přerušované stírání a poloha "nahoru" (jednorázový stěr) nic, plynulé polohy šly, ale stěrače při vypnutí nezastavily samy "na konci". Dneska jsem se konečně k tomu dostal, vymontil přepínač pod volantem. Už při demontáži se mi rozsypal, kontakty přepínače byly spečené zároveň s plastem, tedy zdroj kouře odhalen. Vyměnil jsem tedy celý ten spínací bazmek za funkční a vyzkoušel, ale ouha... Stěrače se rozjedou jen při sepnutí ostřiku, jinak vůbec nereagují. Tak by mně zajímalo, co je dál. Je tam nějaké relé? Kde? Asi bych na to přišel sám, ale po dlouhém bádání, a nerad tratím čas objevováním Ameriky, tak se chci zeptat, jestli někdo ví, co s tím.