el. ohřívač vody JTD

Vše o Alfě 156 - údržba, problémy

Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI

el. ohřívač vody JTD

Příspěvekod Tkevlar » 25 zář 2007, 16:46

Ahoj chci se zeptat má to někdo namontované v autě už z výroby?
Ja bych si to rád domontoval a zajímalo by mě pár detailů. Předpokládám že je to napojený na okruhu topení. Je ten okruh stále otevřen? Jaký je vnitřní průměr hadice? díky
AR 156 1.9JTD 77kW
ex.AR 155 1.8 TS 8V 93kW
Uživatelský avatar
Tkevlar
1,6 TS
 
Příspěvky: 47
Registrován: 12 úno 2007, 13:15
Bydliště: Liberec

Příspěvekod lukee » 26 zář 2007, 07:37

Ahoj, průměry atd. asi najdeš jen v servisním manuálu, na homepage by měl být ke stažení. Ohřívání vody myslíš ty žhavící svíčky zabudované do okruhu vody, jak to má TDI? Zkus se poptat na http://www.dieselpower.cz/forum 8)
939, 930, 167
Motociclo: Moto Guzzi Stelvio 1200
Uživatelský avatar
lukee
Site Admin
 
Příspěvky: 1589
Registrován: 12 úno 2007, 07:48

Příspěvekod .mycTD » 26 zář 2007, 09:11

myslim, ze GIO ma cosi takoveho
166V6
Che cosa si può fare...
Uživatelský avatar
.mycTD
zender member
 
Příspěvky: 7556
Registrován: 13 čer 2007, 10:25
Bydliště: 8ЯИ0

Re: el. ohřívač vody JTD

Příspěvekod Marek » 26 zář 2007, 12:29

Tkevlar píše:Ahoj chci se zeptat má to někdo namontované v autě už z výroby?
Ja bych si to rád domontoval a zajímalo by mě pár detailů. Předpokládám že je to napojený na okruhu topení. Je ten okruh stále otevřen? Jaký je vnitřní průměr hadice? díky

Koukal jsem na to u jedné naší dodávky, vypadá to jednoduše, zřejmě to zkusím vyrobit, zima se blíží a každá pomoc bude dobrá. Jen to bude vhodnější pro ty, co jezdí delší trasu, aby stihli dobít baterii.
Obrázek
Uživatelský avatar
Marek
3,0V6
 
Příspěvky: 2016
Registrován: 13 úno 2007, 11:02
Bydliště: Ostravsko

Příspěvekod Tkevlar » 26 zář 2007, 16:07

Děkuju za odpovědi. OK Průměry zjistím, To není až tak vělký problém. Horší je jen to jestli je okruh topení stále otevřen? Na Tipu a 155 to tak nebylo tesne pred vymenikem byl ventil, ktery uzaviral prutok. Jinak na epearu jsem nasel ze ten prihrivac (3 zhavici svicky) delaji i original na Alfu. Jen chteji za ten kus hliniku 3500,- :(
Ja mam doma ten pripravek co je na TDI jen ho musim poupravit pro me podminky a pozmenovat vnitrni prumery.
AR 156 1.9JTD 77kW
ex.AR 155 1.8 TS 8V 93kW
Uživatelský avatar
Tkevlar
1,6 TS
 
Příspěvky: 47
Registrován: 12 úno 2007, 13:15
Bydliště: Liberec

Příspěvekod .mycTD » 26 zář 2007, 16:09

pockej, chces predehrivat motor motor, nebo si zatopit v aute?
166V6
Che cosa si può fare...
Uživatelský avatar
.mycTD
zender member
 
Příspěvky: 7556
Registrován: 13 čer 2007, 10:25
Bydliště: 8ЯИ0

Příspěvekod Marek » 26 zář 2007, 17:18

Tkevlar píše:Děkuju za odpovědi. OK Průměry zjistím, To není až tak vělký problém. Horší je jen to jestli je okruh topení stále otevřen? Na Tipu a 155 to tak nebylo tesne pred vymenikem byl ventil, ktery uzaviral prutok. Jinak na epearu jsem nasel ze ten prihrivac (3 zhavici svicky) delaji i original na Alfu. Jen chteji za ten kus hliniku 3500,- :(
Ja mam doma ten pripravek co je na TDI jen ho musim poupravit pro me podminky a pozmenovat vnitrni prumery.


156 to má stále průchozí. Ovládáš klapku, která směřuje proud vzduchu přes, nebo mimo radiátor topení.

Přikládám foto z naší dodávky OPEL VIVARO 1,9D
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
Marek
3,0V6
 
Příspěvky: 2016
Registrován: 13 úno 2007, 11:02
Bydliště: Ostravsko

Příspěvekod lukee » 27 zář 2007, 07:30

.mycTD píše:pockej, chces predehrivat motor motor, nebo si zatopit v aute?


Chce přihřívat vodu v chlazení ať se mu diesel v zimě rychleji zahřeje na provozní teplotu :wink:
939, 930, 167
Motociclo: Moto Guzzi Stelvio 1200
Uživatelský avatar
lukee
Site Admin
 
Příspěvky: 1589
Registrován: 12 úno 2007, 07:48

Příspěvekod .mycTD » 27 zář 2007, 08:05

lukee píše:
.mycTD píše:pockej, chces predehrivat motor motor, nebo si zatopit v aute?


Chce přihřívat vodu v chlazení ať se mu diesel v zimě rychleji zahřeje na provozní teplotu :wink:


myslel jsem si to, proto nechapu, na co chce otevirat to topeni?
166V6
Che cosa si può fare...
Uživatelský avatar
.mycTD
zender member
 
Příspěvky: 7556
Registrován: 13 čer 2007, 10:25
Bydliště: 8ЯИ0

Příspěvekod Tkevlar » 27 zář 2007, 14:59

Marku díky.
Myc TD: Samozrejme to zapojim na okruh topeni. Tzv. melo by to zacit drive topit do interieru a mel by se i rychleji ohrat motor. 8)
AR 156 1.9JTD 77kW
ex.AR 155 1.8 TS 8V 93kW
Uživatelský avatar
Tkevlar
1,6 TS
 
Příspěvky: 47
Registrován: 12 úno 2007, 13:15
Bydliště: Liberec

Příspěvekod Tkevlar » 03 říj 2007, 18:52

Pokročil jsem. Už mám material. Přípravu na výkres a zbývá jen vytočit. Pak sehnat elektroniku. Což bude horší. Nejde sehnat žadný jednoduchý spínač který by šel nastavit na nějakou teplotu a při te by vypl. musí to být přes elektroniku. :(
AR 156 1.9JTD 77kW
ex.AR 155 1.8 TS 8V 93kW
Uživatelský avatar
Tkevlar
1,6 TS
 
Příspěvky: 47
Registrován: 12 úno 2007, 13:15
Bydliště: Liberec

Příspěvekod lukee » 04 říj 2007, 07:27

Tkevlar píše:Pokročil jsem. Už mám material. Přípravu na výkres a zbývá jen vytočit. Pak sehnat elektroniku. Což bude horší. Nejde sehnat žadný jednoduchý spínač který by šel nastavit na nějakou teplotu a při te by vypl. musí to být přes elektroniku. :(


Co takhle spínač co je v chladiči a spíná velký fukar? Myslíš že nenajdeš stejný, aby spínal v požadované teplotě? Jo a jestli budeš mít čas, můžeš sem hodit návod celého tohodle zlepšováku?
939, 930, 167
Motociclo: Moto Guzzi Stelvio 1200
Uživatelský avatar
lukee
Site Admin
 
Příspěvky: 1589
Registrován: 12 úno 2007, 07:48

Příspěvekod coyote » 18 lis 2007, 12:15

Tkevlar píše:Pokročil jsem. Už mám material. Přípravu na výkres a zbývá jen vytočit. Pak sehnat elektroniku. Což bude horší. Nejde sehnat žadný jednoduchý spínač který by šel nastavit na nějakou teplotu a při te by vypl. musí to být přes elektroniku. :(


Tuhle elektroniku by měl hravě vymyslet každý trošku zručný elektronik. Co tak uvažuji, tak by to nemělo být až tak složité. 2 teplotní čidla - jedno ven a druhé na radiátor a elektronika podle teplot vyhodnotí jestli zapnout, vypnout či nechat být...

Na své AR147 mám něco takového již z fabriky (podle všech indicií), ale že by to k vůli tomu topilo rychleji mi nepřijde (možná že to spíná až když je okolo 0, teploty jsem ještě v autě nezažil...)
Alfa Romeo 147 1.9 JTD distinctive
Uživatelský avatar
coyote
1,6 TS
 
Příspěvky: 59
Registrován: 17 lis 2007, 14:37
Bydliště: Blízko Kralup

Příspěvekod drtikols » 22 lis 2007, 00:38

jen nevim k cemu to je dobry...ta ohrata voda se snad dostane az to motoru??
a co na to baterie.?
a podle me kdyz nastartujes stejne to nasaje studenou vodu s nadobky takze vsechna ohrata vode je fuc...
k cemu to tedy je??
ALFA ROMEO 2.4JTD
drtikols
1,5 twin carb
 
Příspěvky: 39
Registrován: 02 zář 2007, 23:05
Bydliště: Plzen

Příspěvekod coyote » 22 lis 2007, 10:57

drtikols píše:jen nevim k cemu to je dobry...ta ohrata voda se snad dostane az to motoru??
a co na to baterie.?
a podle me kdyz nastartujes stejne to nasaje studenou vodu s nadobky takze vsechna ohrata vode je fuc...
k cemu to tedy je??


Rychleji se ti to ohřívá. Navíc to evidentně jede až s motorem...
Alfa Romeo 147 1.9 JTD distinctive
Uživatelský avatar
coyote
1,6 TS
 
Příspěvky: 59
Registrován: 17 lis 2007, 14:37
Bydliště: Blízko Kralup

Další

Zpět na Alfa 156 (932)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron