Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI
euroscan píše:hi,
- procedure is simply but tell us what model is this car, 2.4 JTD , but 156 , 166, GT
- do y know model of ECU.
- byte shooter make this
http://www.ielec.de/html/car_a-d.html
euroscan píše:hi,
- procedure is simply but tell us what model is this car, 2.4 JTD , but 156 , 166, GT
- do y know model of ECU.
- byte shooter make this
http://www.ielec.de/html/car_a-d.html
Chlapi díík já kabel k obd nemám ale má ho muj kamarad, jen dotaz ptam se hloupě,ale tyhle věci jsou pro mě trochu?? ten imobilizer se tímto vyřadí na trvalo?? prosim je možné poslat sms na tebe tel kdybychom potřebovali něj konzultaci?? tel na mě je 721112940,stačí prozvonit nebo sms dík moc,co mě zaráží je to,že nejde vložit cod pomocí plynpvého pedálu ponevač se vubec nechce rozblikat code,a vůbec stejně nesvítí ani tryska ?gloom píše:euroscan píše:hi,
- procedure is simply but tell us what model is this car, 2.4 JTD , but 156 , 166, GT
- do y know model of ECU.
- byte shooter make this
http://www.ielec.de/html/car_a-d.html
Ahoj,
-postup je jednoduchý, ale řekni nám, jaký máš model auta, 2.4JTD, ale 156, 166, GT
-znáš typ řídící jednotky?
- byte shooter dělá toto http://www.ielec.de/html/car_a-d.html
(byte shooter - flash booster - co jsem pochopil, tak je to nějaký přístroj, který Ti umožní snadněji stáhnout originální data skrz diag. zásuvku, aniž bys musel otevírat řídící jednotku. Používá se k modifikacím ECU, .....)
Pro "vyřazení" imobilizéru prosím postupujte dle instrukcí:
1, nahrajte skrz OBD (diag. kabel) soubor *.COD
3, odstraň políčko s kódem
4, zapni palubovku (asi myšleno klíček do polohy, kdy se Ti rozsvítí palubka)
5, nahraj originální soubor *.ORI
Mno jinak bych řekl, že má 156, když to píše do tématu na 156, dále asi nemá kabel, takže ten návod je zbytečný a jinak se omlouvám za překlad, ale moje Angličtina je od střední čím dál horší.
giovanny.di.italia píše:Chlapi díík já kabel k obd nemám ale má ho muj kamarad, jen dotaz ptam se hloupě,ale tyhle věci jsou pro mě trochu?? ten imobilizer se tímto vyřadí na trvalo?? prosim je možné poslat sms na tebe tel kdybychom potřebovali něj konzultaci?? tel na mě je 721112940,stačí prozvonit nebo sms dík moc,co mě zaráží je to,že nejde vložit cod pomocí plynpvého pedálu ponevač se vubec nechce rozblikat code,a vůbec stejně nesvítí ani tryska ?gloom píše:euroscan píše:hi,
- procedure is simply but tell us what model is this car, 2.4 JTD , but 156 , 166, GT
- do y know model of ECU.
- byte shooter make this
http://www.ielec.de/html/car_a-d.html
Ahoj,
-postup je jednoduchý, ale řekni nám, jaký máš model auta, 2.4JTD, ale 156, 166, GT
-znáš typ řídící jednotky?
- byte shooter dělá toto http://www.ielec.de/html/car_a-d.html
(byte shooter - flash booster - co jsem pochopil, tak je to nějaký přístroj, který Ti umožní snadněji stáhnout originální data skrz diag. zásuvku, aniž bys musel otevírat řídící jednotku. Používá se k modifikacím ECU, .....)
Pro "vyřazení" imobilizéru prosím postupujte dle instrukcí:
1, nahrajte skrz OBD (diag. kabel) soubor *.COD
3, odstraň políčko s kódem
4, zapni palubovku (asi myšleno klíček do polohy, kdy se Ti rozsvítí palubka)
5, nahraj originální soubor *.ORI
Mno jinak bych řekl, že má 156, když to píše do tématu na 156, dále asi nemá kabel, takže ten návod je zbytečný a jinak se omlouvám za překlad, ale moje Angličtina je od střední čím dál horší.
gloom píše:Na benzíny je pak ještě možno startovat nějak nouzově, kdy potřebuješ code kartu, ale v manuálu na svou alfu mám návod a prý platí jen na benzín. Jinak nevím, na koho jsi chtěl to číslo, ale já diagnostice vůbec nerozumím, takže bych stejně neporadil.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků