VÁHA VZDUCHU

Vše o Alfě 166 - údržba, problémy

Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI

VÁHA VZDUCHU

Příspěvekod Lukyjozo » 14 kvě 2009, 06:42

AHOJ VŠEM, CHCI SE ZEPTAT JAK POZNÁM NA JTDcku ŽE MI ODEŠLA VÁHA VZDUCHU? JE TO TAKOVÁ TA PRODLEVA PŘI AKCELERACI V 2500-3000 OT. A CUKANÍ AUTA PŘI RYCHLOSTI 50KM/H PŘI 2000OT. A RYCHL. STUPNI 3? A TAKY CUKNUTÍ AUTA PŘI RYCHLÉM PUŠTĚNÍ PLYNOVÉHO PEDÁLU?

POKUD JE TO VÁHOU CHCI SE ZEPTAT JESTLI SE OPRAVDU DÁ ZKUSIT ASPOŇ VYČISTIT ISOPROPYLALKOHOLEM JAK PÍŠOU V NÁVODU NA FÓRU AR156... DÍK ZA ODPOVĚDI
*L*U*K*Y*J*O*Z*O* 2,4 JTD
Lukyjozo
1,4 TS
 
Příspěvky: 20
Registrován: 19 úno 2009, 23:06

Re: VÁHA VZDUCHU

Příspěvekod Pribina » 14 kvě 2009, 08:48

isopropylem se vycistit da, ale vetsinou je to 50 na 50, bud bude fungovat nebo ju zabijes uplne.
Alfa Romeo 146 1.6TS "Pribina Edition" (1998)
Citroen C-Elysee 1.6VTi Tendance (2015)
----
ex: Alfa Romeo 166 2.4 JTD (2001)
ex: Alfa Romeo 166 3.0 V6 Sportronic (1999)
ex: Lancia Lybra SW Emblema 2.4 JTD (2003)
Uživatelský avatar
Pribina
Moderátor
 
Příspěvky: 3150
Registrován: 12 úno 2007, 14:43
Bydliště: Okolí Brna

Re: VÁHA VZDUCHU

Příspěvekod lukee » 14 kvě 2009, 10:54

Lukyjozo píše:AHOJ VŠEM, CHCI SE ZEPTAT JAK POZNÁM NA JTDcku ŽE MI ODEŠLA VÁHA VZDUCHU? JE TO TAKOVÁ TA PRODLEVA PŘI AKCELERACI V 2500-3000 OT. A CUKANÍ AUTA PŘI RYCHLOSTI 50KM/H PŘI 2000OT. A RYCHL. STUPNI 3? A TAKY CUKNUTÍ AUTA PŘI RYCHLÉM PUŠTĚNÍ PLYNOVÉHO PEDÁLU?

POKUD JE TO VÁHOU CHCI SE ZEPTAT JESTLI SE OPRAVDU DÁ ZKUSIT ASPOŇ VYČISTIT ISOPROPYLALKOHOLEM JAK PÍŠOU V NÁVODU NA FÓRU AR156... DÍK ZA ODPOVĚDI


Uz jsem ji cistil isopropylalkoholem na Twin Sparku. Nic na tom neni a pokud mas aspon trosku hodinarsky cit, neni ani co rozbit. U me ten merici clen vypadal v pohode, ale po vycisteni byla cela vata na usnim vrtatku uplne cerna - cili spina tam byla. Cim vic to tim isopropylem... vystrikas, tim lip. Nekteri doporucujou vahu namocit a nechat chvili byt. Pak staci nechat na vzduchu vyprchat a nandat zpet az to bude uplne suche. Hlavne nepouzivat klasicky technicky lih - ma o jeden atom uhliku v molekule vic, nez isopropylalkohol a zanechava po zaschnuti povlak!
939, 930, 167
Motociclo: Moto Guzzi Stelvio 1200
Uživatelský avatar
lukee
Site Admin
 
Příspěvky: 1589
Registrován: 12 úno 2007, 07:48

Re: VÁHA VZDUCHU

Příspěvekod zip166jtd » 14 kvě 2009, 17:20

Lukyjozo píše:AHOJ VŠEM, CHCI SE ZEPTAT JAK POZNÁM NA JTDcku ŽE MI ODEŠLA VÁHA VZDUCHU? JE TO TAKOVÁ TA PRODLEVA PŘI AKCELERACI V 2500-3000 OT. A CUKANÍ AUTA PŘI RYCHLOSTI 50KM/H PŘI 2000OT. A RYCHL. STUPNI 3? A TAKY CUKNUTÍ AUTA PŘI RYCHLÉM PUŠTĚNÍ PLYNOVÉHO PEDÁLU?

POKUD JE TO VÁHOU CHCI SE ZEPTAT JESTLI SE OPRAVDU DÁ ZKUSIT ASPOŇ VYČISTIT ISOPROPYLALKOHOLEM JAK PÍŠOU V NÁVODU NA FÓRU AR156... DÍK ZA ODPOVĚDI


A dělalo to před tím ? Většinou když odchází váha tak auto začíná žrát , pokuřuje , netáhne je toho víc.Ale většinu co jsi vyjmenoval tak mi alfa dělá taky :D zajímavé. Ta prodleva kdy auto jako by povolí z tahu cca 2500ot. a hned zase jede ale ty držíš stále pedál na podlaze je prý EGR ventil který se uzavírá a mohl by se tudíš možná přidírat nebo je znečištěný sazemi. To cukání pokud myslíš to že ti auto jakoby se rozhoupe mi někdy dělá při cca 60km na čtverku. Ptal jsem se už pár lidí a prý je to u 2,4 jtd 100kw normální jev tak nevím. Jen to cuknutí auta při puštění pedálu ti nějak nevím.

Jo a když náhodou budeš čistit váhu tak opatrně jen propláchnout třeba několikrát a nechat uschnout hlavně se stranou která byla v sání ničím nedotýkat jeto dost citlivá záležitost !
zip166jtd
1,7 twin carb
 
Příspěvky: 105
Registrován: 14 úno 2008, 22:41
Bydliště: Zlín

Re: VÁHA VZDUCHU

Příspěvekod XxX Vitouch XxX » 15 kvě 2009, 19:39

kuci mam ten samej problem presne ve 2500ot to na zlomek sekundy prestane tahat a pak zase je to v oukeju.uz nekolikrat sem to napíchl na nekolik diagnostik ale ty nic nerekly.kdiz sem si hodil graf a jel se projet tak zadny hodnoty v tom momentu nejak abnormalne nemenily. mame TEXU cos je mistr na talose
a odhali pomale i to ze tvoje stara ma dny tak nic. :? ale setkal sem se stím v servisu asi v 85procentech to delaj vsecky jtdcka i 1,9 i multijety.
ALFA ROMEO......to není záliba,to je DIAGNÓZA
Uživatelský avatar
XxX Vitouch XxX
1,7 IE
 
Příspěvky: 73
Registrován: 15 bře 2009, 01:52
Bydliště: Tišnov

Re: VÁHA VZDUCHU

Příspěvekod Lukyjozo » 17 kvě 2009, 14:16

Ahoj kluci, diky za vase rady a nazory :) Zkusil jsem tu vahu vycistit, prodleva je fuc ale stejne podle me to auto netahne tak jak ma s 2,4 100kW motorem :( Urcite to je podminene i tou celkovou hmotnosti auta..ale audiny jsou na tom podobne jenze tam kdyz jsem u 2,5TDi hnapl po plynu tak to byla strela kupredu...toto me na mem aute dost udivuje.. Nevite jake jsou bezne casy z 0-100Km u tech 166tek s 2,4JTD 100kW? Tah je plynuly, nevynecha to vubec ale nez se to vyhrabe na tu 100Km rychlost, dal by me kde kdo s benzinovou 1,6 tezce na prdel :( a to se mi nezda...
*L*U*K*Y*J*O*Z*O* 2,4 JTD
Lukyjozo
1,4 TS
 
Příspěvky: 20
Registrován: 19 úno 2009, 23:06

Re: VÁHA VZDUCHU

Příspěvekod Elba » 17 kvě 2009, 14:59

166tka s 100kw motorem by mela mit zrychleni kolem 10.5,tak si to muzes zjistit....
nicmene....pochybuji,ze nejakym merenim pokud to neni extra rozbite to zjistis...plus minus jedna vterina bude naprosto normalni chyba mereni a nezjistis tim nic....
pokud by ti zrychlovala za 15s tak uz by to asi bylo divne a bylo by treba hledat priciny :?:
Uživatelský avatar
Elba
knihovník
 
Příspěvky: 1889
Registrován: 01 čer 2008, 16:31
Bydliště: Heart of Europe

Re: VÁHA VZDUCHU

Příspěvekod Elba » 17 kvě 2009, 15:03

taky jde o to s jakou Audinou jsi jel,kuprikladu A6 qautro Tiptronik s 180konovym motorem ma zrychleni 9,5s
a ta benzinova 1.6tka....ma zrychleni uplne stejne kdyz ji tu vzpominas...
AR 145 1.6 TS 120PS ma zrychleni 10.5s preci jen hmotnost 166tky neni na zavodeni 110kw verze 166tky mela o pul vteriny lepsi zrychleni
Uživatelský avatar
Elba
knihovník
 
Příspěvky: 1889
Registrován: 01 čer 2008, 16:31
Bydliště: Heart of Europe

Re: VÁHA VZDUCHU

Příspěvekod Pribina » 17 kvě 2009, 20:16

presne jak pise Elba, 166ka je dost tezka, ma 1,5tuny s timto motorem
Alfa Romeo 146 1.6TS "Pribina Edition" (1998)
Citroen C-Elysee 1.6VTi Tendance (2015)
----
ex: Alfa Romeo 166 2.4 JTD (2001)
ex: Alfa Romeo 166 3.0 V6 Sportronic (1999)
ex: Lancia Lybra SW Emblema 2.4 JTD (2003)
Uživatelský avatar
Pribina
Moderátor
 
Příspěvky: 3150
Registrován: 12 úno 2007, 14:43
Bydliště: Okolí Brna

Re: VÁHA VZDUCHU

Příspěvekod Lukyjozo » 18 kvě 2009, 13:34

TAKY EXISTUJI STEJNE TEZKA AUTA A I TEZSI S PODOBNYMI MOTORY, KTERE JEZDI LIP :driver:
NEPOZNAL JSEM TO NA MOJI ALFE JENOM JA, KAZDY KDO SE V NI SVEZL REKL, ZE SE MU ZRYCHLENI NEZDA... IKDYZ MOZNA JE TAKY KLAMALO TO NESKUTECNE POHODLI JIZDY. KDYZ AZ PO SVEZENI KAZDY REKL STEJNY NAZOR, ZACALO MI TO VRTAT HLAVOU.. TENKRAT ME SPOUSTA LIDI TAKY KRMILA ZE TA PRODLEVA PRI 2500 OT. JE NORMALNI A BEZNA VEC U 2,4JTD (DOKONCE TO MELY PRY DELAT LOPATKY TURBA :D ), JENZE VYCISTIL JSEM VAHU VZDUCHU A PRODLEVA JE FUC :?: A S TIM ZRYCHLOVANIM JE TO PODLE ME OBDOBNE.. MYSLIM ZE ALFA S TAKOVYM MOTOREM MUSI ZRYCHLOVAT MNOHEM VIC :o :D ASI BY TO CHTELO ABYSTE SE V TOM PRIMO PROJELI A REKLI MI SVUJ NAZOR Z VLASTNICH ZKUSENOSTI, PROTOZE TOTO JE TAKE TLACHANI O NICEM :)
*L*U*K*Y*J*O*Z*O* 2,4 JTD
Lukyjozo
1,4 TS
 
Příspěvky: 20
Registrován: 19 úno 2009, 23:06

Re: VÁHA VZDUCHU

Příspěvekod zip166jtd » 18 kvě 2009, 17:23

Lukyjozo píše:Ahoj kluci, diky za vase rady a nazory :) Zkusil jsem tu vahu vycistit, prodleva je fuc ale stejne podle me to auto netahne tak jak ma s 2,4 100kW motorem :( Urcite to je podminene i tou celkovou hmotnosti auta..ale audiny jsou na tom podobne jenze tam kdyz jsem u 2,5TDi hnapl po plynu tak to byla strela kupredu...toto me na mem aute dost udivuje.. Nevite jake jsou bezne casy z 0-100Km u tech 166tek s 2,4JTD 100kW? Tah je plynuly, nevynecha to vubec ale nez se to vyhrabe na tu 100Km rychlost, dal by me kde kdo s benzinovou 1,6 tezce na prdel :( a to se mi nezda...


HM tak to budu moset taky vyzkoušet vyčistit. Prosím tě co ji si použil za přípravek a kde jsi ho koupil ?
zip166jtd
1,7 twin carb
 
Příspěvky: 105
Registrován: 14 úno 2008, 22:41
Bydliště: Zlín

Re: VÁHA VZDUCHU

Příspěvekod XxX Vitouch XxX » 18 kvě 2009, 22:16

borci ja kdiž ju podržím ve vyších točkách tak je tam fofrem kilo,kdiz nekoho vezu tak se diví proc se na silnici tak prndám,ale do te doby nez kouknou na tachec v tom korabě se ti pri 180 zda ze jedes90 ja sem maximalne spokojen az na par much co musím vychytat ale multijet by byl krapet lepčejší
ALFA ROMEO......to není záliba,to je DIAGNÓZA
Uživatelský avatar
XxX Vitouch XxX
1,7 IE
 
Příspěvky: 73
Registrován: 15 bře 2009, 01:52
Bydliště: Tišnov

Re: VÁHA VZDUCHU

Příspěvekod Lukyjozo » 05 čer 2009, 16:22

jj Vitouchu, to je presne ono.. frajirek to srovnaval s 1,9TD Mareou :D Asi proto se mu zda ze kdyz jede kilo v tom svém lacinem plechaci ze leti :wink: A kdyz se svezl v moji 166tce tak pri kile kafral ze pry nejede... no bodejt kdyz mi pri 2kilech na tachalu pripada ze jedu stoveckou.. Ta akcelerace jde fakt videt jak svina,su nadseny-vahu jsem vycistil a Alfice leti jako ohen - konecne je z ni tahoun bez prodlevy :?: :supz: :driver:
*L*U*K*Y*J*O*Z*O* 2,4 JTD
Lukyjozo
1,4 TS
 
Příspěvky: 20
Registrován: 19 úno 2009, 23:06

Re: VÁHA VZDUCHU

Příspěvekod Lukyjozo » 05 čer 2009, 16:34

tady je odkaz na postup čištěníé váhy vzduchu, je tam psáno i co použít za přípravek ;) Autorem je Hary a jemu patří poděkování 8)
*L*U*K*Y*J*O*Z*O* 2,4 JTD
Lukyjozo
1,4 TS
 
Příspěvky: 20
Registrován: 19 úno 2009, 23:06

Re: VÁHA VZDUCHU

Příspěvekod Elba » 05 čer 2009, 19:31

no jo bud chce nekdo pohodli nebo zavodak....166 je sportovne ladena limuzina....celkem to jede a sedi a presto je to relativne pohodlne.Ale na sprinty to fakt neni s JTD motorem...spis na spotrebu....kdyz chces forf tak V6 jede lip...ale sezere te :mrgreen:
Uživatelský avatar
Elba
knihovník
 
Příspěvky: 1889
Registrován: 01 čer 2008, 16:31
Bydliště: Heart of Europe

Další

Zpět na Alfa 166 (936)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků

cron