2,0 T.S A 6 KVALT

Vše o Alfě 166 - údržba, problémy

Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI

2,0 T.S A 6 KVALT

Příspěvekod skudnik » 16 lis 2009, 14:44

ZDRAVIM PANOVE mam dotaz chtel bych do 166 s motorem 2,0T.S dar 6 kvalt bude tam z neceho pasovat a co je treba za upravy? diky za odpoved
skudnik
1,4 IE
 
Příspěvky: 5
Registrován: 10 kvě 2009, 11:41
Bydliště: odry

Příspěvekod .mycTD » 16 lis 2009, 14:59

pasovat tam bude, otazka je, jak se s tim ctyrvalec popere.
co vim, tak V6 ma na 5.st cca 200km/h@7000rpm a na 6.st cca 260kmh@7000rpm
155TS ma na 5st. cca 230kmh@7000rpm, takze neco mezi
ale nevim, jak jsou na tom nizsi kvalty, aby jsi pak netrpel pri rozjezdu.
166V6
Che cosa si può fare...
Uživatelský avatar
.mycTD
zender member
 
Příspěvky: 7556
Registrován: 13 čer 2007, 10:25
Bydliště: 8ЯИ0

Re: 2,0 T.S A 6 KVALT

Příspěvekod hyde21 » 17 lis 2009, 10:34

Zalezi ktoru prevodovku tam chces dat, do 166 2.0 TS sa po prechode na euro3 normu montovala tiez 6stupnova prevodovka ktora bola az na staly prevod a mierne odlisnu 6ku totozna s prevodovkami na 2.5/3.0 V6, vid tuto tabulku : http://www.alfaromeo166club.nl/GB/Brochure%20166-01/technicalspecs.htm


moja 166 3.0 V6 euro2 6q toci rychlosti pri 7000rpm nasledovne :
1 - 60kmh
2 - 100kmh
3 - 145kmh
4 - 190kmh
5 - 225kmh
6 - 260kmh (nie je to presne 7000rpm ale nejakych 6800-6900 a viac to uz nejde :D )
hyde21
1,5 twin carb
 
Příspěvky: 42
Registrován: 15 led 2009, 00:04

Příspěvekod .mycTD » 17 lis 2009, 10:59

predpokladam, ze tam da tu, kterou sezene :mrgreen:
ad qualty: s tou 5kou mozna kecam, bo si to jen matne pamatuju ze 156. ale sestka je jak rikas, bo pri 7.000rpm uz jde tacho trochu za roh. (dostat tam ta rucicka jde :wink: )
166V6
Che cosa si può fare...
Uživatelský avatar
.mycTD
zender member
 
Příspěvky: 7556
Registrován: 13 čer 2007, 10:25
Bydliště: 8ЯИ0

Re:

Příspěvekod hyde21 » 17 lis 2009, 11:13

.mycTD píše:ale sestka je jak rikas, bo pri 7.000rpm uz jde tacho trochu za roh. (dostat tam ta rucicka jde :wink: )



Skoda ze v nasej bananovej republike nemame take dialnice kde by sa to dalo vyskusat :mrgreen:
Pripadna hrozba policajnych prasatov R36 alebo audi S4 je tiez dost vysoka :oops:
hyde21
1,5 twin carb
 
Příspěvky: 42
Registrován: 15 led 2009, 00:04

Re: 2,0 T.S A 6 KVALT

Příspěvekod wraith771 » 27 led 2010, 02:39

Chlapci nie ze by som chcel rypat ale ja mam 3.0 166 kw a viac ako 240 som z nej nedostal a to som isiel hodny kus tych 240. nemate nejaku foto tych 260 kmh ???

to hyde: dobre sa to skusa na dialnici z velkej rajky do BA.
AR 166 V6
Honda Sršeň devatkilo
wraith771
1,5 twin carb
 
Příspěvky: 30
Registrován: 26 pro 2007, 12:32
Bydliště: Bratislava

Re: 2,0 T.S A 6 KVALT

Příspěvekod hyde21 » 27 led 2010, 03:26

wraith771 píše:Chlapci nie ze by som chcel rypat ale ja mam 3.0 166 kw a viac ako 240 som z nej nedostal a to som isiel hodny kus tych 240. nemate nejaku foto tych 260 kmh ???

to hyde: dobre sa to skusa na dialnici z velkej rajky do BA.



A kolko ti to tocilo otacok pri tych 240km/h ? Nemoze to byt tym ze mas svoju 166 na plyn ? :D
A este otazka, bolo to 240 tachometrovych alebo GPS ?
Mozno trosku samovrazedny extrem, ale mojich 260km/h TACHOMETROVYCH som kratkodobo skusil na okreske za cunovom resp muzeom danubiana smerom na vojku popri hradzi, spravil som to ale prvy a posledny krat, je to tam extremne nebezpecne aj napriek takmer nulovej premavke.
U nas na toto nie su podmienky.
Na tych tachometrovych 265km/h by sa to snad este rozgulalo, po par minutach jazdy, ja som na to zial uz nemal priestor.
Na dialnici je zasa privelke riziko kolotocarskych disco audi S4 :(
Svoju fotku zial nemam, moc ma pri tej rychosti nenapadlo pustat volant jednou rukou a fotit si tachometer ale nasiel som na youtube zopar videi ako sli na 166 3.0 vyse 250 a nasiel som aj tuto foto :

Obrázek
hyde21
1,5 twin carb
 
Příspěvky: 42
Registrován: 15 led 2009, 00:04

Příspěvekod .mycTD » 27 led 2010, 10:23

ja to pretocil taky na plyn, tim to nebude. fotku rozhodne nemam a popravde jsem ten tachometr ani poradne nestihal sledovat. hlidal jsem hlavne otackomer na 7.000rpm, bo jsem cekal kopanec od omezovace. slima jedouci za mnou mluvil o 270kmh. bavime se samozrejme tachometrovych udajich a samozrejme z kopce. docela me prekvapila stabilita parniku v techto rychlostech, ale opakovani testu neplanuju.
btw. zkouseli jsme to pochopitelne na nemecke dalnici, ale profil trati shodou okolnosti odpovidal klesani mezi EXITy 182 a 191 D1 smer brno :wink:
166V6
Che cosa si può fare...
Uživatelský avatar
.mycTD
zender member
 
Příspěvky: 7556
Registrován: 13 čer 2007, 10:25
Bydliště: 8ЯИ0

Re: 2,0 T.S A 6 KVALT

Příspěvekod wraith771 » 27 led 2010, 14:25

Vtedy som ju na plyn este nemal. Nevadi. Pojdem to vyskusat este raz.

to myc: medzi tymi exitmi na tej dialnici je velke klesanie alebo len mierne?
AR 166 V6
Honda Sršeň devatkilo
wraith771
1,5 twin carb
 
Příspěvky: 30
Registrován: 26 pro 2007, 12:32
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod .mycTD » 27 led 2010, 16:08

je tam klesani jako krava, hlavne dlouhe. s jizdou po rovine tu urcite srovnavat nemuzes.
ja teda realnou maximalku nezkousel, bo se snazim drzet v nizsi bodove sazbe, ale v TP je myslim neco pres 240kmh, takze to by mela dat bez vetsich problemu.
166V6
Che cosa si può fare...
Uživatelský avatar
.mycTD
zender member
 
Příspěvky: 7556
Registrován: 13 čer 2007, 10:25
Bydliště: 8ЯИ0

Re: 2,0 T.S A 6 KVALT

Příspěvekod mr.BSE » 27 led 2010, 16:12

Je tam spíš mírnější. žadnej krpál dolů to není. Navíc po chvilce už zase lehce stoupáš (a pak zas klesáš)...
Ale auto tam jde "líp za plynem a vocpodu" :mrgreen:
Obrázek

Repres.eu - servis, kde mně opravili immo (jako jediní v ČR)

Obsah je veličina, která vyjadřuje velikost plochy.
Objem je veličina, představuje míru charakterizující danou část prostoru (např. válce motoru).
Uživatelský avatar
mr.BSE
2,5 V6
 
Příspěvky: 1544
Registrován: 23 bře 2009, 11:43
Bydliště: Brno


Zpět na Alfa 166 (936)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků

cron