zvažování přechodu na 166

Vše o Alfě 166 - údržba, problémy

Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI

zvažování přechodu na 166

Příspěvekod owenalfa » 23 čer 2012, 22:09

Zdravím,chci se zeptat na co nejvíc trpí 166ky.Mám 156 a uvažuju o přechodu na zmíněnou 166. Chci se zeptat,jaké motory jsou lepší atd................ A čeho se popřípadě vyhnout díky . 8) :D
Uživatelský avatar
owenalfa
1,9 JTD
 
Příspěvky: 299
Registrován: 24 bře 2011, 10:32
Bydliště: Opava

Příspěvekod Slíma » 24 čer 2012, 00:37

beztak trpi na kde co jak 156, ale s 3.0<.. je to cajk kara 8)
.. infiammare rullo
.. enflammer rouleau
Uživatelský avatar
Slíma
3.2 V6 purple :-)
 
Příspěvky: 5420
Registrován: 15 bře 2008, 01:23
Bydliště: BRNO (převážně)

Re: zvažování přechodu na 166

Příspěvekod lizmen » 07 pro 2012, 19:09

taky chcu jít do 166ky....je pravda ohledně seřizování ventilů co 20 tis km u ts verzí motorů? nebo je to i u všech ostatních motorizací...dále bych chtěl vědět jak je to s náchylnosti na brzdy,nápravy a ramena? mám dilema jako prase,dnesk jsem byl v jednom bazaru ve vsetíně, a raději jsem odešel v jakém stavu byla..... :(
AR 155 1.8 t.s 93 kW, rok. v 93,Alfa romeo 146 1.4,76 kW,r narození 2000.
lizmen
2,0 T
 
Příspěvky: 1045
Registrován: 12 úno 2007, 19:03
Bydliště: Opava-Zlatníky

Re: zvažování přechodu na 166

Příspěvekod cuhan » 07 pro 2012, 19:34

Když 166ku tak jedině 3.0 až 3.2 a TS se vyhnout obloukem,ventyly se seřizují u 2.0 turbo,u nafty je to jasný,po Fl 2.4 JTDm.. :D
Toyota Celica 1.8 T20
Smart 0.8Cdi 30kw
Volvo S60 R 2.5T 20V AWD 255 Kw 500Nm+3"downpipe...
Uživatelský avatar
cuhan
2,5 V6
 
Příspěvky: 1589
Registrován: 01 pro 2007, 22:15
Bydliště: Zlaté Hory v Jeseníkách: 604 348 122

Příspěvekod .mycTD » 07 pro 2012, 19:49

ma pravdu cuhan -3.0, 3.2, nebo JTDm
Asi bych jeste doplnil, ze za me mozna radeji 2.5 v manualu, nez 3.0 v automatu, bo novej* mat se kurva blbe shani. Twinsparka vubec a na bezne jezdeni bych se asi vyhnul i V6TB -atmosfera je na udrzbu rozhodne jednodussi.
Brzdy jsou u V6 310mm Bremba, v tom problem nebude. Napravy vyzaduji urcite vic pece, nez 146/155, ale bude to srovnatelne s 156, dneska uz se da sehnat snad vsechno v druhovyrobe.
166V6
Che cosa si può fare...
Uživatelský avatar
.mycTD
zender member
 
Příspěvky: 7556
Registrován: 13 čer 2007, 10:25
Bydliště: 8ЯИ0

Re:

Příspěvekod lizmen » 08 pro 2012, 19:52

chtěl bych jí ale odrazuje mě ceny dílů a prostě vše okolo......dilema jako prse....moje 146ka má už 200 tis.pořád jede a je jako nová...po všech stránkách...žádné velké investice...co mě nejvíce štve u 166ky tak to je ta náprava a servis podvozku....atd atd....kurva asi si hodím korunou....jinak svezení je suprovní na úkor větší péče a financí....tak opravdu nevím.... jsem v pasti.... :toimonster:
AR 155 1.8 t.s 93 kW, rok. v 93,Alfa romeo 146 1.4,76 kW,r narození 2000.
lizmen
2,0 T
 
Příspěvky: 1045
Registrován: 12 úno 2007, 19:03
Bydliště: Opava-Zlatníky

Příspěvekod Slíma » 08 pro 2012, 22:20

...hodil bych si aspon tak padesatikorunou :wink:
.. infiammare rullo
.. enflammer rouleau
Uživatelský avatar
Slíma
3.2 V6 purple :-)
 
Příspěvky: 5420
Registrován: 15 bře 2008, 01:23
Bydliště: BRNO (převážně)

Re: zvažování přechodu na 166

Příspěvekod lukee » 10 pro 2012, 16:46

Čuhan ti beztak nějakou splaší z Dojčlandu, co má zrovna podvozek po servisu 8)
939, 930, 167
Motociclo: Moto Guzzi Stelvio 1200
Uživatelský avatar
lukee
Site Admin
 
Příspěvky: 1589
Registrován: 12 úno 2007, 07:48

Příspěvekod .mycTD » 10 pro 2012, 17:18

tahat z dojclandu karu za 60 hrncu, je IMHO nerentabilni.
166V6
Che cosa si può fare...
Uživatelský avatar
.mycTD
zender member
 
Příspěvky: 7556
Registrován: 13 čer 2007, 10:25
Bydliště: 8ЯИ0

Re: zvažování přechodu na 166

Příspěvekod cuhan » 10 pro 2012, 17:59

Mycák má pravdu,jedna třetina by beztak padla na přepravu :P
Toyota Celica 1.8 T20
Smart 0.8Cdi 30kw
Volvo S60 R 2.5T 20V AWD 255 Kw 500Nm+3"downpipe...
Uživatelský avatar
cuhan
2,5 V6
 
Příspěvky: 1589
Registrován: 01 pro 2007, 22:15
Bydliště: Zlaté Hory v Jeseníkách: 604 348 122

Re: zvažování přechodu na 166

Příspěvekod lukee » 11 pro 2012, 00:39

To jo, ale Němec má na náhradní díl narozdíl od čechuna, co to nechá jezdit dokud se to nerozpadne. :roll:
939, 930, 167
Motociclo: Moto Guzzi Stelvio 1200
Uživatelský avatar
lukee
Site Admin
 
Příspěvky: 1589
Registrován: 12 úno 2007, 07:48

Re: zvažování přechodu na 166

Příspěvekod cuhan » 11 pro 2012, 09:34

To je pravda Luke ale čehuni raděj koupí poloauto za polopeníz a potom vyhodí dvakrát polopeníz za zpojízdnění poloauta :D
Toyota Celica 1.8 T20
Smart 0.8Cdi 30kw
Volvo S60 R 2.5T 20V AWD 255 Kw 500Nm+3"downpipe...
Uživatelský avatar
cuhan
2,5 V6
 
Příspěvky: 1589
Registrován: 01 pro 2007, 22:15
Bydliště: Zlaté Hory v Jeseníkách: 604 348 122

Příspěvekod Slíma » 11 pro 2012, 10:27

pravda to sice je, ale na stav auta ma jen castecny vliv
vono totiz venku neni treba menit napr. podvozkove dily co tri roky, takze dovezes 4letou karu a do roka menis podvozek, postupne, nebo najednou

takze je to jedno, koupis u nas, menis podvozek
koupis venku draz, menis az za rok

a ostatni soucatky auta jsou vzdycky otaznik, obzvlast ty elektronicke :mrgreen:
.. infiammare rullo
.. enflammer rouleau
Uživatelský avatar
Slíma
3.2 V6 purple :-)
 
Příspěvky: 5420
Registrován: 15 bře 2008, 01:23
Bydliště: BRNO (převážně)

Re: zvažování přechodu na 166

Příspěvekod cuhan » 11 pro 2012, 10:59

Aji tak 8)
Toyota Celica 1.8 T20
Smart 0.8Cdi 30kw
Volvo S60 R 2.5T 20V AWD 255 Kw 500Nm+3"downpipe...
Uživatelský avatar
cuhan
2,5 V6
 
Příspěvky: 1589
Registrován: 01 pro 2007, 22:15
Bydliště: Zlaté Hory v Jeseníkách: 604 348 122


Zpět na Alfa 166 (936)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron