Stránka 3 z 3

Re: Re:

PříspěvekNapsal: 31 led 2013, 22:30
od mr.BSE
.mycTD píše:ohrev je kvuli pracovni teplote lambdy, ale ted se bavime o teplote motoru, ktery za studena zamerne pracuje s bohatou smesi, do cehoz by lambda zbytecne kecala (bo je ohrata tim dratem, tudiz by to poznala)

ajo takhle. tak diky za upresneni 8)

Re: 166 2.0 V6 TB - kouří , žere ...

PříspěvekNapsal: 02 úno 2013, 10:53
od Marek
Pro začátek jsme se domluvili na aplikaci VIFu a premiového benzínu N98 z PLR.
Poté provedeme demontáž svíček a pomiar komprese v silniku.
No i wszystko to będzie przekładane diagnostyka FES.
Załatwiamy wszystko na następny wtorek.
Raport podajemy po zakończeniu testu.

Re: 166 2.0 V6 TB - kouří , žere ...

PříspěvekNapsal: 05 úno 2013, 23:51
od pekoxxx
nevi nekdo kde stahnout nebo sehnat specifikace hodnot ktery by meli byt namerene pri diagnostice k porovnani ?

Re: 166 2.0 V6 TB - kouří , žere ...

PříspěvekNapsal: 06 úno 2013, 14:22
od pekoxxx
Takže znovu udělaná diagnostika a docela mě zaujala jedna hodnota a to je teplota vzduchu ktera mi ukazovala nějakých 37 stupňů potom jsme diagnostiku zkoušeli i na 166 3.0 a tam ta teplota vzduchu ukázala 9 stupňů dokonce jsem někde na fóru našel hodnoty ktere někdo tady dal z 166 2.0 tb V6 a byla tam ta hodnota 2,7 stupně takže by mě zajimalo ktere to čidlo to je protože váhu vzduchu jsem vyměnili a ta na to neměla žadnej vliv

Re: 166 2.0 V6 TB - kouří , žere ...

PříspěvekNapsal: 10 úno 2013, 22:36
od alfi166silver
Snímač teploty vzduchu je před škrtící klapkou, hnědý bosch konektor