Ahoj potřebuju zjistit jaké zbarvení dratu přijde zapojit do ventilu filtru pár. Koupil jsem alfu 166 3.0 v6 a byla bouraná na pravou špici lehce ale pocvakalo to dráty a předchozí majitel to neřešil a zadělal je paskou ted tam jsou dráty od ostřiku to vím kam přijde a pak tam je par drátu navíc ale bez napětí tak nevím jestly ten ventil pracuje furt nebo se zapiná jen někdy a to abych ho změřil kdy zrovna sepne
diky. koukam, ze pred bourackou jsi mel stejnou karu jako ja zrovna jsme nedavno s vavrusou resili dilema, jak by vypadal zender na FL a myslim, ze to vubec nevypada zle
...jinak ten ventil by mel byt L10 na schematu a vedou do nej kolem celeho motoroveho prostoru dva draty z konektoru D4 (pozice 6, 7, barvy R a C) takze jeden z nich bude zrejme cervenej a druhej oranzovej