Alfa 166 2.4 JTDm 185 cv - Klimatizace je vždy vypnutá

Vše o Alfě 166 - údržba, problémy

Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI

Alfa 166 2.4 JTDm 185 cv - Klimatizace je vždy vypnutá

Příspěvekod ghostmechanic69 » 08 srp 2017, 12:50

Ahoj všichni. Jmenuji se Michele a píšu z Itálie s pomocí překladače Google.
Vlastním Alfa Romeo 166 2.4 JTDM 185 HP, postavený v roce 2006. Od dubna, klima zůstává „OFF“ v tom smyslu, že se jedná o zprávu, která stojí na displeji a že klima neprovozuje žádné tlačítko stisknout I nebo restartem head. Šel jsem do autorizovaného střediska a průzkumník se nedostal do jednotky pro kontrolu klimatu. Nahradím řídicí jednotku za jednotku, kterou jsem koupil před několika lety z poruchy, ale nic, klima nezačíná. Zkuste to s třetí řídící jednotkou, ale bez výsledků. Nahradil jsem všechny pojistky a všechny vývěvy pro bezpečnost, vždy bez výsledků. Průtok auto ze známé opravář ICS / surfaři v Turíně opravit prohlížeč (právě z důvodu, že mohu říci, že funguje jako neschopnost aktualizovat mapy dělá to víc a víc k ničemu), které se pustily do vyhledávání Z důvodu selhání mého klimatu. Říkají mi annunciandomi aby vyřešili problém: Bylo mi řečeno, že je konektor mezi přední straně řidiče dveřmi (venkovního čidla teploty) a přepravu oxiduje „hodně“ mít čisté a udělal to, co klima bylo rozděleno. Potěšením vyzvednout auto a jedeme s klimatickými podmínkami v plné auto po dobu deseti dnů, až se jednoho rána dělá velmi svěží, ne rozhodnout pro vstup do režimu ekonomiky. Tehdy tam klima pokračovala, ale při příštím zapnutí auta se vrátila do stavu OFF. překontrolovány I čas senzor východ je jako takové (při 30 ° mi dává odpor 8,9 kOhm, a to, že poskytované eLearn), a to jak z hlediska kontinuity schématu, v krátkém senzor, který se zdá, že funguje dobře. Poté, co opustil odpojenou baterii za den a celou noc, první síle několika minut, klimatu stále nesvítí, ale další překvapení v dopoledních hodinách: se počasí začne pracovat, ale vždy až tentokrát záměrně, ne vybrat si to Ekonomický režim, který ho neústupně tlačí.
V každém případě zůstane kompresor v zapnutém stavu a zmrzlý vzduch vstoupí do rychlosti

Říkám, že jsem již provedl následující kontroly / experimenty bez výsledků:

1) I ověřila kontinuitu vedení mezi jednotkou regulace prostředí a klimatu ICS modul (zejména notoricky známé zelené drátu také, K čára, která zaručuje sériové spojení mezi klimatizační jednotkou a modulem klimatu ICS)

2) jsem ověřil kontinuitu spojení mezi ICS modul klimatu a zobrazovacího modulu ICS (tj mezi černou konektoru klimatického panelu - na modulovat, který je základem ICS - a zelený konektor ICS;

3) Zkontroloval jsem kolíky těchto spojů a vytáhl je z konektoru;

4) nicméně jsem rozprášil elektrické kontakty s vysokou výkyvou se všemi příslušnými konektory

Doufám, že to, co jsem napsal, je srozumitelný a děkuji všem za neocenitelnou pomoc, kterou mi budou udělovat
ghostmechanic69
1,4 IE
 
Příspěvky: 1
Registrován: 08 srp 2017, 12:43

Zpět na Alfa 166 (936)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron