od elanius » 25 zář 2008, 10:20
Neda mi to se trosku zastat 164. Neni zadna neohrabana limuzina se kterou budes mit problem vjet do vedlejsi ulice, ani neni tezka - na dnesni pomery, moje zkusenosti jsou, ze je necekane obratna (mnohem obratnejsi nez 75), sebejista na spatnych silnicich, perfektni v zatackach a s prekvapive velkym rejdem, ktery me neustale prekvapuje kam se vejdu. K tem horsim vlastnostem a na co bych si rozhodne daval pozor pokud bych uvazoval o 164 v tvych cenovych relaci:
- koroze podvozku perfektne skryta pod nastrikem
- projet kompletne eletriku, vse musi fungovat, zadne keci typu jeste vcera to jelo, hlavne bacha na supry a jejich bajecne displeje dvouzonove klimatizace.... vubec eletrika kolem klimatizace a topeni je jeden velkej problem....
- podvozek - klepani od zadni ci predni napravy blbej nicmene resitelnej problem
- jo jeste je jedna vychytavka ohledne prednich tlumicu - maji lozisko na spodnim ulozeni vinutych pruzin a to mam treba ja v hajzlu - projevuje se to skubanim a klepanim od predni napravy pri zataceni - da se to resit koupi samotny lozisek.
- jo a nesel bych do Supry, ale to je jen muj nazor
Co se tyce motoru
- denni jezdeni TS - muj pripad jezdim ted kolem 8 - 9 litru
- konicek - jakykoliv sestivalec, nakonec je jedno jakej, stejne ti to poleze do penez a jestli vic ci min je dle me jedno. Ja bych sel bud do Turba, nebo 12v.
- o dieslech nic nevim
MB 190E 2,6l - 122kW
ex. 164 2.0 TS, 75 2.5 V6, 75 2.0 TS, 145 1.6 TS........