Přikloňuju se k tomuto názoru. U auta co má najeto 200+ nelze čekat, že bude ve stavu jako auto, které před 10 lety stálo 800. Zejména diesely jsou postiženy vibracemi, tudíž se vše chvěje atd, což nelze mít autu vzhledem k ceně za zlé. Důležité je, kde to auto předtím jezdilo (+ zimní provoz), na jakou jezdilo naftu (ideal dovoz) a kdo s ní jezdil (auto lze solidně do 150-200tis. vyjezdit, ale to nelze mít řidičům za zlé). Každopádně auto i s 200-250tis. může být slušně provozuschopné, akorát je třeba počítat s různými investicemi a vyššími provozními náklady (spotřeba oleje, netěsnost serva, EGR ventil, důsledky po zhovadilém chipování
postižené součásti CR, setrvák, spojka atd.). Pokud chceš 156 2.4 JTD - tu bych řešil nejméně od 103kW agregátu (1/2001 ->), 100kW bych se vyhnul obloukem - někteří místní členové mohou vyprávět. Jistota je 1.9 JTD - sice nic moc výkon, ale spolehlivost vzhledem k možnostem maximální (taktéž více dostupné ND apod.)
PS: prakticky žádné desetileté auto, co je zde v ČR na prodej,
nebude mít na budíku skutečný stav kilometrů