Vše o T-Jet a Multi-Air motorech...

Vše o těchto technologiích ...

Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI

Vše o T-Jet a Multi-Air motorech...

Příspěvekod lukee » 26 říj 2009, 14:00

... můžete diskutovat zde.
939, 930, 167
Motociclo: Moto Guzzi Stelvio 1200
Uživatelský avatar
lukee
Site Admin
 
Příspěvky: 1589
Registrován: 12 úno 2007, 07:48

Re: Vše o T-Jet a Multi-Air motorech...

Příspěvekod Pchavli » 26 říj 2009, 16:28

.
Millerka do perka :drinkers:
Pchavli
Support
 
Příspěvky: 3013
Registrován: 08 črc 2007, 20:58
Bydliště: okres OP, Moravskoslezský kraj, CZ, EU

Multiair

Příspěvekod Slíma » 26 říj 2009, 22:11

nejaka vizualizace funkce:
Naposledy upravil Slíma dne 01 lis 2009, 23:45, celkově upraveno 1
.. infiammare rullo
.. enflammer rouleau
Uživatelský avatar
Slíma
3.2 V6 purple :-)
 
Příspěvky: 5420
Registrován: 15 bře 2008, 01:23
Bydliště: BRNO (převážně)

T-Jet

Příspěvekod Slíma » 26 říj 2009, 22:19

T-Jet - odborny vyklad :mrgreen:
Naposledy upravil Slíma dne 01 lis 2009, 23:46, celkově upraveno 1
.. infiammare rullo
.. enflammer rouleau
Uživatelský avatar
Slíma
3.2 V6 purple :-)
 
Příspěvky: 5420
Registrován: 15 bře 2008, 01:23
Bydliště: BRNO (převážně)

Re: Vše o T-Jet a Multi-Air motorech...

Příspěvekod Elba » 26 říj 2009, 23:43

radsi nekdo vymyslete jak to aplikovat do V6 :mrgreen:
Uživatelský avatar
Elba
knihovník
 
Příspěvky: 1889
Registrován: 01 čer 2008, 16:31
Bydliště: Heart of Europe

Re: Vše o T-Jet a Multi-Air motorech...

Příspěvekod Gardelone » 08 lis 2009, 23:55

Ten Multi-air se mi líbí, ale pochybuju o spolehlivosti.. Celkem je to hodně složité zařízení.. By mě zajímalo, jak ta malá vecička dokáže vyvinout takovou sílu a tlak, aby otevřela ventil 2x za sebou.. Italsky nějak neumím.. jsem zrovna chyběl :(
Gardelone GTV :-D
Uživatelský avatar
Gardelone
2.0 V6 TB
 
Příspěvky: 642
Registrován: 04 říj 2007, 21:36
Bydliště: Ostravaaa !!!

Re: Vše o T-Jet a Multi-Air motorech...

Příspěvekod yan.ko » 09 lis 2009, 01:38

Gardelone píše:Ten Multi-air se mi líbí, ale pochybuju o spolehlivosti.. Celkem je to hodně složité zařízení.. By mě zajímalo, jak ta malá vecička dokáže vyvinout takovou sílu a tlak, aby otevřela ventil 2x za sebou.. Italsky nějak neumím.. jsem zrovna chyběl :(

Cece, skoro bych rekl, ze je to anglicky :mrgreen:
Z toho co jsem pochopil je to tak, ze vackova hridel vedle ovladani vyfukovych ventilu jeste stlacuje pist, ktery natlakovava olej do zasobniku, ze ktereho je pak uvolnovan pomoci elektromagentickeho ventilu rizeneho ridici jednotkou a hydraulicky otevira saci ventil tehdy, kdy je potreba.

O otevirani saciho ventilu dvakrat za sebou bych se nebal, ten pist u hridele bude olej stlacovat dostatecne a prurezy jednotlivych pistku/potrubi taky leccos prozrazuji.

Spise by mne zajimalo, zda by nebylo lepsi a levnejsi ty vysokotlake komurky u kazdeho valce spojit do jedineho "railu".
Obrázek Alfa Romeo Perfection
Uživatelský avatar
yan.ko
2,5 V6
 
Příspěvky: 1579
Registrován: 13 úno 2007, 14:04
Bydliště: doma

Re: Vše o T-Jet a Multi-Air motorech...

Příspěvekod Gardelone » 09 lis 2009, 01:59

když to vemem do extrému, tak ta vačka vůbec nemusí tlačit na ten píst a mít to jak říkáš v jednom a pak to tou kapalinou rozvvádět na jednotlivé ventily :D:D Ale zase asik mysleli, kdyby se to náhodou po*ralo, aby to fakčilo na nouzový režim :D
Gardelone GTV :-D
Uživatelský avatar
Gardelone
2.0 V6 TB
 
Příspěvky: 642
Registrován: 04 říj 2007, 21:36
Bydliště: Ostravaaa !!!

Re: Vše o T-Jet a Multi-Air motorech...

Příspěvekod yan.ko » 09 lis 2009, 02:53

Gardelone píše:když to vemem do extrému, tak ta vačka vůbec nemusí tlačit na ten píst a mít to jak říkáš v jednom a pak to tou kapalinou rozvvádět na jednotlivé ventily :D:D Ale zase asik mysleli, kdyby se to náhodou po*ralo, aby to fakčilo na nouzový režim :D

Mno, bezny tlak oleje v okruhu by s temi ventily asi nehnul uplne podle jejich predstav (otazka zda-li vubec), od toho tam prave je ten pist a vysokotlaky zasobnik oleje. Vyhodu propojeni tech zasobniku do jedineho (vedle nizsi ceny) vidim v tom, ze pokud by jeden z pistku prosakoval, tak i presto bude ve vysokotlakem zasobniku jakztakz tlak na ovladani vsech ventilu.
Obrázek Alfa Romeo Perfection
Uživatelský avatar
yan.ko
2,5 V6
 
Příspěvky: 1579
Registrován: 13 úno 2007, 14:04
Bydliště: doma

Re: Vše o T-Jet a Multi-Air motorech...

Příspěvekod Kůrkyn » 09 lis 2009, 08:58

Nebojím se toho, ž eto fungovat nebude. Jde v podstatě o technologii kterou používají robotická ramena např. na průmyslových linkách.
xxxx
Uživatelský avatar
Kůrkyn
1,9 TD
 
Příspěvky: 182
Registrován: 03 črc 2008, 18:28
Bydliště: Pacov

Re: Vše o T-Jet a Multi-Air motorech...

Příspěvekod Pribina » 10 lis 2009, 10:04

Kůrkyn píše:Nebojím se toho, ž eto fungovat nebude. Jde v podstatě o technologii kterou používají robotická ramena např. na průmyslových linkách.


tak rameno robota nebude mit takovou zatez jako motor, taky jsem Zvedavy jak to bude fungovat po takovych 200 tisicich
Alfa Romeo 146 1.6TS "Pribina Edition" (1998)
Citroen C-Elysee 1.6VTi Tendance (2015)
----
ex: Alfa Romeo 166 2.4 JTD (2001)
ex: Alfa Romeo 166 3.0 V6 Sportronic (1999)
ex: Lancia Lybra SW Emblema 2.4 JTD (2003)
Uživatelský avatar
Pribina
Moderátor
 
Příspěvky: 3150
Registrován: 12 úno 2007, 14:43
Bydliště: Okolí Brna

Re: Vše o T-Jet a Multi-Air motorech...

Příspěvekod Kůrkyn » 23 srp 2010, 09:58

motor v autě je brnkačka...
24 hodin denně:
http://www.youtube.com/watch?v=1-J_EzKm_70
xxxx
Uživatelský avatar
Kůrkyn
1,9 TD
 
Příspěvky: 182
Registrován: 03 črc 2008, 18:28
Bydliště: Pacov

Re: Vše o T-Jet a Multi-Air motorech...

Příspěvekod zde » 31 srp 2010, 21:53

Tak tam bych nechtěl dělat seřizovače
Uživatelský avatar
zde
3,0V6
 
Příspěvky: 2367
Registrován: 11 lis 2009, 20:22


Zpět na T-Jet & Multi-Air

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron