kkodl33 píše:Tak dnes mereny tlaky,jak jste mi radily a namereno:8,8,7,9 na tom co je 9 tak je videt,ze to nepalilo jak ma,po vytahnuti svicky z ni kapl benzin,byla cela mokra,tak asi tim se dostal benzin do oleje???Jinak co mi reknete na tlaky?Obednal jsem nove kable,svicky uz mam,zapalovaci civky nove...
Vzhledem k tomu, že jsi nám před časem sdělil, že máš benzín v oleji a je ho tam hodně, bych vyloučil hlavní důvod nízkých tlaků, že ti netěsní ventily (ikdyž na starém motoru to svůj podíl na špatných tlacích bude mít taky). Takže zbývají vyběhané válce a opotřebované kroužky. Takže můžeš rovnou shánět druhý motor, protože výbrus stojí 5000 a nové výbrusové písty s kroužky (cca 8000 Kč) už nejdou sehnat. Levnější alternativa než výbrus je přehonovat válce (500 Kč) a dát nové standartní kroužky, ty sehnat jdou, mám je dokonce skladem :-) (2500 Kč). Záleží ale na tom, kolik má ten tvůj blok najeto, jak často byl měněn olej, zhodnotit se to dá až po případném přehonování, jestli bude tvůj blok ještě použitelný. Každopádně ať už tak či onak, stojí to ranec, takže je to na tobě. Jinak zatím mám ještě na prodej velmi dobrý 1,4 ie motor, který jsem ti již nabízel, je jěště v autě a je možno si ho projet. Řeknu ti to takhle, když nemáš dobrý základ, tedy blok, tak je zbytečné investovat do toho tvého motoru dál.