jen ty šroubky . - maš je ještě nahoře - ale asi je nevidělaš pokud neschodiš volant - tj vypoj baterku - odsroubuj bag* - odpoj konektor - sumdej kratku - odšroubuj volant - ma osazeni - takže ti sedne jak ma až ho tam budeš davat.
Fajne je byt alfista T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero
kde nahoře? ja tam ty sroubky hledal, ale fakt je nevidim. Jsou pod tim stribrnym rameckem, nebo kde? Mohl bys to odfotit? nebo to mam odfotoit ja? Ze bys mi na fotce oznacil misto, kde jsou. Diky.
Kua to jsou mi inovace u 147cky Na 156ce odsroubuju sroubek v oblouku, vytahnu oblouk, odsroubuju dva srouby po stranach budiku, povytahnu, odpojim kable a budik je venku.
Ty bláho, já blbec jsem si je nevšimnul. Hotovo. Už mi funguje i budík na tlak turba, docela zajímavě se na to kouká. Když jedu konstatní rychlostí na šestku do 110, jedu prakticky bez turba - ale jakmile se dostanu přes 110, nabíhá to a kolem 160 už jedu skoro na plný tlak. Z toho je vidět, jak lze autíčko pošetřit slušnou jízdou. Každopádně díky za rady.
Ano, pri te konstantni rychlosti 110 na sestku jen lechtas plyn, vstrikujes okolo 15 mg paliva a tak si vystacis s atmosferickym plnenim valcu. Ale co bych ti povidal Mimochodem kolik otacek na sestku dela tech 100 km/h a 160 km/h?