Mno, bylo fajn potkat alfalidi, ale jinak jsem byl z toho *mirne* rozladen.
Jednak jsem po prijezdu do Ziliny zjistil, ze jsem si drcenym kamenim pouzitym coby posypovy material (zdravim technicke sluzby) zrejme pri prujezdu prihranicnich velehor prorazil pneu. A druhak mi vysledek mereni na brzde jeste vcera prisel jako fiasko. 160HP pri 3800 bylo naprosto pod mym ocekavanim.
Dneska jsem ale zanalyzoval udaje logovane behem dynotestu a jsem potesen. Bezpecnostni opatreni zafungovala dobre a tak pri stacionarnim testu, kdy byly palivove vedeni a vyfuk nedostatecne ofukovane, povolila ridici jednotka jen cca trictvrte maximalniho vykonu namereneho za jizdy.
Mnozstvi vstrikovaneho paliva behem testu
Mnozstvi vstrikovaneho paliva za jizdy
50cmm/i pri 4000rpm dava tovarnich 115HP
71cmm/i pri 4000rpm dava podle brzdy 160HP
kolik asi dava 100cmm/i paliva pri 4000 si spocitejte sami*
Takze je to cajk :-)