Prece jen mi to nedalo a sel jsem do garaze.Alfu nastartoval a nechal ohrat.Termostat podle vseho funkcni,soudim podle teple hadice od nej.Voda drzela po vymene vicka,ale nebyl jsem to jeste projet,takze jak se stane dam vedet.
Jasan,jak bude trocha casu tak to projedu a dam vedet,zatim to jen chodim startovat a zkouset do garaze a zatim se to tvari jako ze dobry,tak uvidime...
Takze pred projetim jeste vymena termostatu a je to v prd...Po dobu jizdy vse ok a to jsem tomu dost daval,jak jsem zastavil ze budu couvat do garaze tak z hadicky od expansky to zacalo valit,sedl jsem do auta nasledne prestalo topit a po zacouvani do gar to uz varilo.Takze ted uz pripada asi jen to tesneni pod hlavou?Ale jak poznat,ktera strana?Vysrouboval jsem vsechny svicky a jedna z nich byla vypalena do cervena,znaci to neco?Jinak bych mel asi jeste podotknout ze Alfa je na LPG.
tady je link, jak to resi profici*: viewtopic.php?f=44&t=3253&start=30 pumpickou natlakujes expanzku a endoskopem koukas do valcu, kde to zacne prolinat. ale je to narocnejsi na vybaveni a ani tak to u boxera asi nebude takove prdel. jinak, jak uz jsem psal, se da orientacne zmerit obsah CO v chadici kapaline, cimz si akorat potvrdis, ze to do ni nekde fouka.
Jo diky za radu,ale neznam nikoho v okoli kdo by mel at uz endoskop ci pristroj na mereni CO.Kazdopadne udelam tesneni nejpr jedno,dam dokupy a zkouska a kdyz to bude porad na hov.. tak udelam i druhou stranu.Pokud to bude porad na hov.. tak motor vyhodim a nezbyde mi nic jinyho nez poskladat jinej motor co mam nahradni.
ciste teoreticky (bo jsem boxera nikdy nemel a Pavli neni online, tak netusim, co to udela v praxi) by se daly odpojovat jednotlive vstrikovace a po odpojeni valce, ze ktereho to prolina, by se mohla hladina zklidnit. idealni by bylo asi odpojit oba valce naraz, ale pocitam, ze v tom okamziku by se auto prekulilo na bok
Prekulilo na bok...Kdyz odpojim vstrikovac a necham tam svicku,tak tam stejne tlak zustane ne?Nebylo by lepsi vysroubovat jednu svicku po druhe a tim padem tam nebude tlak?A tak teky poznam jaky valec to dela.
ja vychazim z teorie, ze kapaline vadi ty horke plyny, a ne samotny tlak ve valci. Navic by to chtelo odpojovat v okamziku, kdy zacne valit voda do expanzky a svicka se za provozu sroubuje blbe.
Pockej jak to myslis,horke plyny?To by asi chtelo ladit za behu motoru,ale ty svicky za behu asi neee.Se na to asi vy.... Udelam rovnou ty tesneni a bude.A jestli to nebude tim,tak ten motor uz rozmlatim