Jaro je v plném proudu a je tedy čas na malý* update.
Navštívil jsem alfatuning.sk v Ilavě a posunul výkon ze 150 na 180 koní.
- Úprava softu
- Branding :-)
Následovala testovací jízda do Rakouska - cca 1000 km
- Tráva je tam pochopitelně zelenější než u nás
- Radostná událost v podobě zabouchnutých klíčů při balení a odjezdu... ještě, že mám nóbl pojištění a "nic mě to nestálo" krom trošky času a nervů. :-) skvělá práce od rakouskýho technika
Následně jsem zajel na Slovensko znovu, abychom úpravu doladili. Především kvůli snížení citlivosti plynu a v neposlední řadě také pro potvrzení teorie, že spojka už dosluhuje. S přihlédnutím k tomuto faktu byla výkonnostní křivka nastavena tak, aby se spojka dožila výměny, která v nejbližší době proběhne. Zároveň byl vyměněn hydraulický váleček, protože pedál už byl hodně tuhý (štěstí, že ho měl mechanik "na skladě", původně pro svou 156).
- Zdaleka nenahráváme poslední verzi... :)
- Docela drbačka, dostat se k válečku, vymlátit zrezlej díl a vrazit tam novej... Mechanik solidní výkon
- Voilá
Auto je teď nastaveno na "light" verzi:
do 3000 otáček je tam 305 Nm, táhne to klasicky jako v základu.
od 3000 do omezovač je 380 Nm. a táhne to o něco* silněji.
Řešení je user friendly, spojka neprokluzuje a v případě potřeby (vytočení) má auto více výkonu, který neuvadá (nárůst Nm je za současného režimu takový benzínový). Po výměně spojky je nasnadě původně zamýšlená verze tzn. 380 Nm od začátku, ale ještě se uvidí, protože v tomto módu je vehikl poměrně zběsilý a neumí jezdit pomalu.
Tímto také díky Šarkanovi a jeho profesionálnímu přístupu. Škoda jen, že je Ilava tak "z ruky".
2 - 2,5 hodiny cesty a to zrovna ne po dálnici.
To je zatím vše, zítra hurá na Pálavu!