Low oil pressure v ostré zatáčce

Vše o benzínech..

Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI

Low oil pressure v ostré zatáčce

Příspěvekod Tom147 » 17 čer 2008, 18:41

Mám takový dotázek, semtam vezmu trošku ostřeji jednu 90 stupňovou pravotočivou zatáčku a už mi v ní dvakrát co jsem ji ostřeji vzal na sekundu pípl varovný signál a na multifunkčním displeji se objevilo "Low oil pressure" a pak to hned zmizlo. Nevím kde může být problém protože oleje mám dost. Normálně mi to nikdy neudělalo, opravdu jen když vezmu ostře (trošku víc ostře) tuto zatáčku... :D Uvítám jakékoli rady...
Alfa Romeo 147 2.0 TS Distinctive, barva Nero, 18" kola Quadrifoglio Verde, Connect Nav+, kůže
Moje recenze s fotkama aneb jak jsem se stal Alfistou na: http://moje.auto.cz/Tom147/alficka.html
Uživatelský avatar
Tom147
1,5 twin carb
 
Příspěvky: 36
Registrován: 29 bře 2008, 00:54
Bydliště: Zlín

Příspěvekod yan.ko » 19 čer 2008, 16:19

Eeeh, tak to neni otazka jen TS&JTS motoru. Me se varovani na low oil pressure objevuje taky, ale jen kdyz to riznu jako prase :D

IMHO jde ciste o konstrukcni vlastnost motoru pro vozidla a vliv gravitace, respektive odstredive sily.


Trosku mi to pripomina predvalecne letecke motory bez primeho vstrikovani, ktere pri urcitem obratu zhasinaly a letadlo padalo to vyvrtky prave proto, ze palivo bylo tou dobou vlivem gravitace a odstredivych sil holt nekde jinde nez inzenyri na zemi zamysleli :D
Uživatelský avatar
yan.ko
2,5 V6
 
Příspěvky: 1579
Registrován: 13 úno 2007, 14:04
Bydliště: doma

low oil

Příspěvekod Elba » 20 čer 2008, 19:54

proste v zatacce odstredivou silou se motor nalij jinam nez by mel byt.....takze poud je nekdo rychlojezdec delaji se na to upravy.Bohuzel....neni to jen hlaska cidla co zustane na suchu...pri delsim chodu bez oleje strihani zatacek jedne za druhou nebo na okruhu dojde k poskozeni motoru...proto okruhove alfy musi mit ty upravy na mazani.
Hlavne si hlidej hladinu at mas toho oleje dost a ve spravne kvalite co ma byt....jinak brzo dojezdis...alfy jsou na olej moc haklive
Uživatelský avatar
Elba
knihovník
 
Příspěvky: 1889
Registrován: 01 čer 2008, 16:31
Bydliště: Heart of Europe

Příspěvekod GIONARDI » 20 čer 2008, 21:17

Ja myslel že poradíš - že jezdí moc pomalu do těch zatáček - že olej se nestačí přelít vrchem jako v pračce - proto se musí řezat* tak - že pismena na gumě musi být minimálně do půlky vygumovaná - že? :D
Fajne je byt alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero
Uživatelský avatar
GIONARDI
elegan* z Vrbna
 
Příspěvky: 5602
Registrován: 22 dub 2007, 08:57
Bydliště: Vrbno

Příspěvekod Sejny » 21 čer 2008, 03:19

No a nehlásí při tom řezání zatáček tvoje diagnostika high blood pressure? :twisted:
AR 75 2.0TS Black.... Vůz mafiána

Alfa 33 1,7 16V Sport QV Black Na hlínách a s klímou.... R.I.P
Uživatelský avatar
Sejny
1.7 TS
 
Příspěvky: 87
Registrován: 28 lis 2007, 03:21
Bydliště: near Tišnov

Příspěvekod GIONARDI » 21 čer 2008, 18:27

:o mě to hlásí engine feilures - ale znaš to sranda musi byt - i kdyby na chleba nebylo :D
doufam že jsem nikoho neurazil.
Fajne je byt alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero
Uživatelský avatar
GIONARDI
elegan* z Vrbna
 
Příspěvky: 5602
Registrován: 22 dub 2007, 08:57
Bydliště: Vrbno


Zpět na TS & JTS motory (TS & JTS engines)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků