Diagnostika ALFA 145

Vše o benzínech..

Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI

Diagnostika ALFA 145

Příspěvekod dragocz » 17 úno 2014, 21:28

Zdravím,

chci se zeptat, má někdo zkušenost napíchnout Alfičku 145 r.v 1998 1.4TS?
Mám K-LINE, 3-pin redukci na obd a když se chci připojit přes FiatEcu tak mi to píše "No Interface", to samé Multiscan.

Už si nevím rady, zkoušel jsem i BT. :sibenice:

Díky za odpověd!
dragocz
1,4 IE
 
Příspěvky: 9
Registrován: 17 úno 2014, 21:24
Bydliště: Kamenický Šenov

Re: Diagnostika ALFA 145

Příspěvekod jirik » 17 úno 2014, 21:53

spatne nainstalovane ovladace COM portu v PC :-)
jirik
2,0 TS 16V
 
Příspěvky: 453
Registrován: 20 říj 2013, 17:19

Re: Diagnostika ALFA 145

Příspěvekod dragocz » 17 úno 2014, 22:08

Díky za tip! Ale přijde mi divný, že mi v SW dává na výběr COM4 (Tam co mám připojeny kábl). Nemyslíš, že by to při špatném nainstalování neukazovalo nic? :roll:
dragocz
1,4 IE
 
Příspěvky: 9
Registrován: 17 úno 2014, 21:24
Bydliště: Kamenický Šenov

Re: Diagnostika ALFA 145

Příspěvekod jirik » 17 úno 2014, 22:19

mrkni do ovladacich panelu jaky mas primarni com... (snad to pisu dobre) me to delalo docela problemy, stejne jak tobe a nakonec pomohl reinstal ovladacu :-)
jirik
2,0 TS 16V
 
Příspěvky: 453
Registrován: 20 říj 2013, 17:19

Re: Diagnostika ALFA 145

Příspěvekod dragocz » 17 úno 2014, 22:21

Díky moc :). Zítra to zkusím.
dragocz
1,4 IE
 
Příspěvky: 9
Registrován: 17 úno 2014, 21:24
Bydliště: Kamenický Šenov

Re: Diagnostika ALFA 145

Příspěvekod dragocz » 18 úno 2014, 09:38

Pomoc :-D, ecu no respons.. A v ecu masteru no interface. Nainstaloval jsem správný ovladače, a mam com4. Nevíte někdo?
dragocz
1,4 IE
 
Příspěvky: 9
Registrován: 17 úno 2014, 21:24
Bydliště: Kamenický Šenov

Re: Diagnostika ALFA 145

Příspěvekod lukee » 22 úno 2014, 18:52

Předpokládám, že při tom máš zapnuté zapalování (klíček)?
939, 930, 167
Motociclo: Moto Guzzi Stelvio 1200
Uživatelský avatar
lukee
Site Admin
 
Příspěvky: 1589
Registrován: 12 úno 2007, 07:48

Re: Diagnostika ALFA 145

Příspěvekod dragocz » 22 úno 2014, 19:36

Jasně, to je samozřejmý.
Ani do ABS se nedostanu, nemá 145 nějakou pojistku na diagnostiku?
dragocz
1,4 IE
 
Příspěvky: 9
Registrován: 17 úno 2014, 21:24
Bydliště: Kamenický Šenov

Re: Diagnostika ALFA 145

Příspěvekod jirik » 22 úno 2014, 20:18

tak to ti neporadim... ale asi ne... kdyz jsem predelaval el ze 145 do 33 alfy tak pro spravnou funkci diag stacilo zapojiz napajeni a kostry do jednotky.. :-)
jirik
2,0 TS 16V
 
Příspěvky: 453
Registrován: 20 říj 2013, 17:19

Re: Diagnostika ALFA 145

Příspěvekod dragocz » 22 úno 2014, 20:23

No, nebo je možnost, že ŘJ je v háji.
Zkusím ještě pohledat v kabelech, ale je mi divný že kdyby byl třeba překousaný drát do motoru, tak by aspoň šla jednotka ABS.
Je to zajímavé, byl jsem v LBC v Alfě a taky jim to nešlo, ještě mi doporučili někam na starou diagnostiku, ale tak přeci když to všem funguje, tak proč by jen moje nešlo, žejo.

Nechápu to. :axe:
dragocz
1,4 IE
 
Příspěvky: 9
Registrován: 17 úno 2014, 21:24
Bydliště: Kamenický Šenov

Re: Diagnostika ALFA 145

Příspěvekod lukee » 24 úno 2014, 10:28

Treba na predchozi 145 (Fiat 3-drat diag konektor) mi diagnostika slapala paradne. Ale na stejnem kabelu u Jerremyho 155 V6 jsem se pripojit nedokazal (jednotky ze stejne familie Bosch M2.xx).
939, 930, 167
Motociclo: Moto Guzzi Stelvio 1200
Uživatelský avatar
lukee
Site Admin
 
Příspěvky: 1589
Registrován: 12 úno 2007, 07:48


Zpět na TS & JTS motory (TS & JTS engines)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron