Reset nastavení klapky volnoběžných otáček u TS

Vše o benzínech..

Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI

Reset nastavení klapky volnoběžných otáček u TS

Příspěvekod lukee » 07 říj 2007, 20:59

Na netu jsem našel zajímavý návod na vyresetování klapky volnoběžných otáček u Twin Sparku. Hodí se v případě, že se při volnoběhu houpou různě otáčky, nebo pokud jsou příliš vysoké.
Původní anglický obrázek mi nejde nahrát přes ukazto, takže český překlad zde:

1. Odpojit minimálně na 45 minut baterku - mínusový pól jako první, ujisti se že máš kód od rádia

2. Zapojit baterii zpět - mínusový pól jako poslední

3. Zapněte zapalování na 90 sekund, ale nestartujte!

4. Vypněte zapalování a nechte 90 sekund vyplé

5. Nastartuj motor - nedotýkat se pedálu plynu

6. Nech minimálně 10 minut běžet motor na volnoběh - vůbec nešlap na plyn

7. Potom jeď auto projet - využij všechny režimy jízdy - tedy i otáčky k omezovači

Nyní by měla být stálost volnoběhu v normálu.
939, 930, 167
Motociclo: Moto Guzzi Stelvio 1200
Uživatelský avatar
lukee
Site Admin
 
Příspěvky: 1589
Registrován: 12 úno 2007, 07:48

Re: Reset nastavení klapky volnoběžných otáček u TS

Příspěvekod Richard » 08 říj 2007, 08:33

lukee píše:Na netu jsem našel zajímavý návod na vyresetování klapky volnoběžných otáček u Twin Sparku. Hodí se v případě, že se při volnoběhu houpou různě otáčky, nebo pokud jsou příliš vysoké.
Původní anglický obrázek mi nejde nahrát přes ukazto, takže český překlad zde:

1. Odpojit minimálně na 45 minut baterku - mínusový pól jako první, ujisti se že máš kód od rádia

2. Zapojit baterii zpět - mínusový pól jako poslední

3. Zapněte zapalování na 90 sekund, ale nestartujte!

4. Vypněte zapalování a nechte 90 sekund vyplé

5. Nastartuj motor - nedotýkat se pedálu plynu

6. Nech minimálně 10 minut běžet motor na volnoběh - vůbec nešlap na plyn

7. Potom jeď auto projet - využij všechny režimy jízdy - tedy i otáčky k omezovači

Nyní by měla být stálost volnoběhu v normálu.


;) Objavil si teplu vodu :))) (nic v zlom) Ono je to vlastne navod na vyresetovanie RJ
Le Roy Est Vive Mort Le Roy !
Uživatelský avatar
Richard
1,5 twin carb
 
Příspěvky: 44
Registrován: 13 úno 2007, 15:33
Bydliště: Roznov p.r.

Příspěvekod euroscan » 29 lis 2007, 19:52

hi,
- use UnidiagKWP2000 it's free and working with VAG KKL interface.

http://home.wanadoo.nl/sanderqv/diag/UniDiag/

Obrázek

[/img]
euroscan
1,4 TS
 
Příspěvky: 28
Registrován: 29 lis 2007, 19:23

Příspěvekod lukee » 30 lis 2007, 08:39

euroscan píše:hi,
- use UnidiagKWP2000 it's free and working with VAG KKL interface.

http://home.wanadoo.nl/sanderqv/diag/UniDiag/

Obrázek

[/img]


Hi, is possible to assembly this cable at home? Do you have some scheme of connection? Thanx
939, 930, 167
Motociclo: Moto Guzzi Stelvio 1200
Uživatelský avatar
lukee
Site Admin
 
Příspěvky: 1589
Registrován: 12 úno 2007, 07:48

Příspěvekod euroscan » 30 lis 2007, 10:26

hi,
- yes of course, if y need

http://www.alfa145.co.uk/obd.html

- but this interface is on COM port
euroscan
1,4 TS
 
Příspěvky: 28
Registrován: 29 lis 2007, 19:23

Příspěvekod .mycTD » 30 lis 2007, 10:44

auz jsem na to na alfa145.co.uk koukal, ale nechtelo se mi nad tim premyslet :D
tak jestli podle toho nekdo neco zbastlite, tak dejte vedet 8)
166V6
Che cosa si può fare...
Uživatelský avatar
.mycTD
zender member
 
Příspěvky: 7556
Registrován: 13 čer 2007, 10:25
Bydliště: 8ЯИ0

Příspěvekod euroscan » 30 lis 2007, 12:07

hi,
- this is from Unidiag forum
Kód: Vybrat vše
For Alfa with a M1.5.5 motronic the following local ID's are usually used:
0xFD : Reset idle actuator
0xFE : Reset self-adapt. param. and idle act.

--
http://autos.groups.yahoo.com/group/UniDiag/message/60
-- def file exist for alfa 166 JTD, alfa 156 M155, EDC
euroscan
1,4 TS
 
Příspěvky: 28
Registrován: 29 lis 2007, 19:23

Příspěvekod euroscan » 20 zář 2008, 12:55

nice work to make reset iddle speed actuator , next reset Idlle speed control , and last
reset self Adaptation parameters.

--

ObrázekObrázek
euroscan
1,4 TS
 
Příspěvky: 28
Registrován: 29 lis 2007, 19:23

Příspěvekod lukee » 22 zář 2008, 08:12

euroscan píše:nice work to make reset iddle speed actuator , next reset Idlle speed control , and last
reset self Adaptation parameters.

--

ObrázekObrázek


Hi, where can I find OBD connector on 145 1.8 140ps year 1998?
939, 930, 167
Motociclo: Moto Guzzi Stelvio 1200
Uživatelský avatar
lukee
Site Admin
 
Příspěvky: 1589
Registrován: 12 úno 2007, 07:48

Příspěvekod lukee » 24 zář 2008, 09:02

Hi euroscan, do you know connection for 3pin diag connector? See picture below:

Obrázek
939, 930, 167
Motociclo: Moto Guzzi Stelvio 1200
Uživatelský avatar
lukee
Site Admin
 
Příspěvky: 1589
Registrován: 12 úno 2007, 07:48

Příspěvekod lukee » 03 říj 2008, 10:37

lukee píše:Hi euroscan, do you know connection for 3pin diag connector? See picture below:

Obrázek


Any idea? :oops:
939, 930, 167
Motociclo: Moto Guzzi Stelvio 1200
Uživatelský avatar
lukee
Site Admin
 
Příspěvky: 1589
Registrován: 12 úno 2007, 07:48


Zpět na TS & JTS motory (TS & JTS engines)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků