Jedno je jistý - variátor je díl, který se bude k*rvit vždycky, už z principu jeho konstrukce. Tohle jsou pak úkony, kterýma lze tu jeho smrt oddálit. Docela by mě zajímalo, jak jsou ty variátory řešené u JTS - nikdy jsem nikde nečetl, že by někomu JTS nýtovalo jak Twin Spark s vychozeným variátorem JTS zas měly ale jiný problémy (napínák řetězu).
jisté je taky to,že variátor má vliv na výkon,poznal jsem to když jsem jezdil dva roky se starým vychrchlaným a novým,zvednutí výkonu tak možná až o 35 procent.
AR 155 1.8 t.s 93 kW, rok. v 93,Alfa romeo 146 1.4,76 kW,r narození 2000.
Já jsem propad výkonu nepozoroval, auto stále dalo stovku za nějakých 9 sekund, nicméně zcela určitě to "vytahuje" na volnoběh rozvodový řemen, jak je to bez zátěže volné - info z V-Brothers.