Stránka 2 z 2

Re: Variator

PříspěvekNapsal: 29 kvě 2012, 09:17
od lukee
Jedno je jistý - variátor je díl, který se bude k*rvit vždycky, už z principu jeho konstrukce. Tohle jsou pak úkony, kterýma lze tu jeho smrt oddálit. Docela by mě zajímalo, jak jsou ty variátory řešené u JTS - nikdy jsem nikde nečetl, že by někomu JTS nýtovalo jak Twin Spark s vychozeným variátorem :roll: JTS zas měly ale jiný problémy (napínák řetězu).

Re: Variator

PříspěvekNapsal: 29 kvě 2012, 11:19
od lizmen
jisté je taky to,že variátor má vliv na výkon,poznal jsem to když jsem jezdil dva roky se starým vychrchlaným a novým,zvednutí výkonu tak možná až o 35 procent.

Re: Variator

PříspěvekNapsal: 29 kvě 2012, 15:02
od lukee
Já jsem propad výkonu nepozoroval, auto stále dalo stovku za nějakých 9 sekund, nicméně zcela určitě to "vytahuje" na volnoběh rozvodový řemen, jak je to bez zátěže volné - info z V-Brothers.