Stránka 2 z 2

PříspěvekNapsal: 19 říj 2008, 22:06
od Ferrari00007
Ten EGR je iba mechanická hračka s gumovou membránou. Funguje na princípe podtlaku. Hlavné závady sú:
1. zaoxidovaná stredová tyčka - EGR sa neotvára, alebo nevracia
2. netesná dosadacia plocha klapky EGR ústiaca do sania - stále prisávanie vzduchu
3. žiadny podtlak v gumovej hadičke vedúcej do EGR - podtlak drží ventil zatvorený nad 2700 ot/min a priviera ho podľa potreby v nižších otáčkach v závyslosti na výkone
4. elektromagnetický ventil je kaput
5. vymenené/otočené hadičky VAC a OUT na elektroventile

Pokiaľ nebol opravovaný kladivom je málo možností k tak častej závade, ako sa popisuje v mnohých fórach
Niekoľko odpovedí najdete aj tu :
http://fiatmareaclub.com/modules.php?na ... pic&t=7900
http://fiatmareaclub.com/modules.php?na ... egr+verzus

PříspěvekNapsal: 12 pro 2008, 16:08
od enrico145
Lidi nevím co kdo tady povídáte o tom že EGR ventil má nějaký vlil na výkon...Je to naprostá pičovina egr ventil slouží k tomu,aby u naftových motorů při nízkých a mírně zvýšených otáčkách to tolik nehulilo...páč při mírně zvýšených otáčkách je hafo oxidu dusíku a egr tyto oxidy má co nejvíce zmírnit...Takže prosím už žádné keci o tom jak egr ventil má vliv na výkon...Není to vubec pravda!!!!

Re: EGR ventil

PříspěvekNapsal: 13 úno 2009, 20:03
od pandiesel
Jelikož nejsem Bursík ze strany zelených tak mé EGR :savle: je nádherně zaslepeno měděným plíškem. Motor si láskou z toho, že nemusí znova žrát ty hovna co tlačí do výfuku, jen přede. EGR :axe: . Ubytek výkonu nepozoruji, byl zaslepený při kompletní GO motoru. takže tak. :driver:

Re:

PříspěvekNapsal: 29 bře 2009, 19:33
od Alfik
enrico145 píše:Lidi nevím co kdo tady povídáte o tom že EGR ventil má nějaký vlil na výkon...Je to naprostá pičovina egr ventil slouží k tomu,aby u naftových motorů při nízkých a mírně zvýšených otáčkách to tolik nehulilo...páč při mírně zvýšených otáčkách je hafo oxidu dusíku a egr tyto oxidy má co nejvíce zmírnit...Takže prosím už žádné keci o tom jak egr ventil má vliv na výkon...Není to vubec pravda!!!!

Ked ti ten EGR na chuja tesni a prepusta plyny do sania pri zvysenych otackach,nehladet na to ,ze turbo sa potom roztoci o dost pomalsie,tak si myslim,ze ked je spatny,tak rozdiel vo vykone urcite spoznas....Ak nie,nesadaj do auta :drinkers:
A este zalezi na ktorej motorizacii ten EGR zaslepite.Na jednej to robi problemy a na druhej nie. Tie ktore maju elektronicky,tak blbnu...Svieti kontrolka a podobne.

Re: Re:

PříspěvekNapsal: 31 bře 2009, 17:13
od Boomer
Alfik píše:
enrico145 píše:Lidi nevím co kdo tady povídáte o tom že EGR ventil má nějaký vlil na výkon...Je to naprostá pičovina egr ventil slouží k tomu,aby u naftových motorů při nízkých a mírně zvýšených otáčkách to tolik nehulilo...páč při mírně zvýšených otáčkách je hafo oxidu dusíku a egr tyto oxidy má co nejvíce zmírnit...Takže prosím už žádné keci o tom jak egr ventil má vliv na výkon...Není to vubec pravda!!!!

Ked ti ten EGR na chuja tesni a prepusta plyny do sania pri zvysenych otackach,nehladet na to ,ze turbo sa potom roztoci o dost pomalsie,tak si myslim,ze ked je spatny,tak rozdiel vo vykone urcite spoznas....Ak nie,nesadaj do auta :drinkers:
A este zalezi na ktorej motorizacii ten EGR zaslepite.Na jednej to robi problemy a na druhej nie. Tie ktore maju elektronicky,tak blbnu...Svieti kontrolka a podobne.


jojo, já ho třeba zaslepil na 3.0 V6 ... :?: :wink:

Re: EGR ventil

PříspěvekNapsal: 31 bře 2009, 19:58
od Marek
Boomer: Ještě napiš, že jsi na V6 vyměnil i variátor a budu i tu připadat jak na jiném webu.

Re: EGR ventil

PříspěvekNapsal: 02 dub 2009, 10:27
od Pišta
:smich:

marek

PříspěvekNapsal: 02 dub 2009, 15:27
od .mycTD
:lol:

Re: EGR ventil

PříspěvekNapsal: 03 zář 2009, 14:31
od bjukemen
...tak a už aj ja mam problem z EGR na diagnostike stale vyhadzuje chybu EGR bla bla egr je pritom zaslepeny a podtlak je odpojeny ale aj ked podtlakove ovladanie zapojím tak tiež to hadže chybu ...po vymazaní pamäťi zavad chyba stale pretrvava...Ako je to možne ked mam ešte unijet..???ale normu Euro 3

Re: EGR ventil

PříspěvekNapsal: 06 bře 2011, 21:02
od GASKA PETR

Re: EGR ventil

PříspěvekNapsal: 08 dub 2012, 09:52
od jurki888
POKIAL MATE DIAG TAK NA NEJ SI MOZTE POZRET AKO FUNGUJE EGR NA VOLNOBECH JE OTVORENY A Z NARASTAJUCIMI OTACKAMY SA ZATVARA CCA DO 3000 CIZE TURBO TLACI DO VYFUKU AKO MOZE TEDA IST VZKON HORE?SAMOZREJME U NOVSICH JTDM TO TREBA UPRAVIT V MAPE INAK JE TAM NUDZAK A PRETO TO IDE ZLE

Re: EGR ventil

PříspěvekNapsal: 10 dub 2012, 11:49
od DresikGTA
Ja mel EGR i na 2.0 8VT v Dedre :) Sel pryc komplet.

Tady je fotka meho JTDmka. Klapka obalena srackama, sani taktez, EGR bude urcite take zanesen..Musim to cele rozdelat a cistit..
Obrázek

Re: EGR ventil

PříspěvekNapsal: 17 črc 2012, 18:39
od jurki888
bez ptovlenov prejde oni tam ten motor turuju a ftedy je ehr zavrety

Re: EGR ventil

PříspěvekNapsal: 22 lis 2015, 14:03
od Rom
vyměnil jsem EGR za repasovaný a pak na netu najdu video na vyčištění na you tube. Takže vyčistit jde. Nechal jsem si udělat na EGR podložku mezi elektr. a mechanickou část aby zůstal EGR zavřený ale el. část fungovala pro řídící jednotku zatím dobrý.
Apropo spotřeba neklesla po výměně ventilu. Jen se dřív ohřál motor.
dodávám článek o EGR z netu http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2009120602

Re: EGR ventil

PříspěvekNapsal: 26 srp 2017, 17:31
od Milan33
Zaslepit EGR je fajn, ale u některých motorů je potřeba ho vyřadit elektronicky. Z ogiky věci nemůže funkční egr zvýšit výkon a snížit spotřebu. Pouští do sání spaliny a směs díky tomu hůř hoří. Protože jednotka nepřidá víc paliva, tak se výkon snižuje, spotřeba zůstane prakticky stejná. Při zaslepeném ventilu směs hoří lépe, výkon jde nahodru a jednotka dává méně paliva. Moje zkušenost... motor jde bez něj lépe a spotřeba +/- o půl litru dolů na dálkách.