Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI
mechanik píše:tak sem se kvůli tomu i zaregistroval ne že bych vlastnil Alfu ale kámoš minulej týden koupil 164 a k mému zděšení v motorové verzi VM Bohužel jsem jeho dvorní mechanik Nutno dodat že už je to jeho druhá 164 nicméně ta první je hraběnka 3,0 V6 Během uplynulého týdne se splnily všechny katastrofické vize a po rostržení druhého chladiče šli hlavy ven Dostala se ke mně informace že u CHryslerů a Jeepů byli dodatečně montovány výkonější vodní pumpy a problém se tak vyřešil nejen dočasně Musím přiznat že pokud se jede jak s hnojem tak je vše v naprostém pořádku ale to asi není až tak náš styl Poprvé to bouchlo ve 180 ...a podruhé ve 170... takže bych rád slyšel něco fakt chytrýho abych to zas nemusel rozdělávat víc jak jednou Uz jsem psal i do itálie na firmu VM ale český forum a hlavně machři mě snad pomůžou lépe dík za každej podnět
Zpět na TD & JTD motory (TD & JTD engines)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků