Zdechla a nešla nastartovat...

Vše o dieselech..

Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI

Re: Zdechla a nešla nastartovat...

Příspěvekod Raduza+Monča » 02 zář 2009, 22:55

Takže když poprvé zdechala ,přesně tak jak Adalek popsal diag řekl vadný snímač otáček - koupen a vyměněn za nový
půl roku se jezdilo poté opět to samé chvíli jela a pak zdechla - podávací čerpadlo -nádrž-vyhodnoceno diagem
zase se nějakou dobu jezdilo cca 2 měsíce potom zase zdechala- regulátor tlaku paliva použit starší od Chamryho , vyhodnoceno diagem
po 3 měsících opět zdechala zase - regulátor tlaku paliva , který měl najeti cca 70 000km,vyhodnoceno diagem
po dalších 3 měsících spokojené jízdy zase zdechala -nový regulátor tlaku paliva - vyhodnoceno diagem
po dalších 5 měsících jízdy zase zdechala, doporučeno vyměmit - vysokotlaké čerpadlo -výměna proběhla
odjeli jsme ze servisu a na druhý den jsme nebyli schopni dojet k doktorce cca 5km -výměna palivového filtru-
jezdilo se až do prodeje.
Jinak filtr byl měněn každý rok ,

takže co k tomu dodat , už víte proč jsme koupili passata :finga:
AR 166-2.4JTD + chip od sarkana 1998 -ex, VW Passat 1,9 TDI,2004, škoda octávia 2,0 LPG-ex, AR 166 3.0 V6
sedmsedm46953dvanáct
Uživatelský avatar
Raduza+Monča
Moderátor
 
Příspěvky: 977
Registrován: 12 úno 2007, 10:47
Bydliště: Praha

Re: Zdechla a nešla nastartovat...

Příspěvekod Pchavli » 02 zář 2009, 23:45

:hang:
Millerka do perka :drinkers:
Pchavli
Support
 
Příspěvky: 3013
Registrován: 08 črc 2007, 20:58
Bydliště: okres OP, Moravskoslezský kraj, CZ, EU

Re: Zdechla a nešla nastartovat...

Příspěvekod adalek » 03 zář 2009, 07:10

Tak už je to o.k. vyměnil jsem regulátor tlaku paliva a funguje to . . . Mechanik mi říkal, že když to proměřoval, tak to mělo úplně jiné hodnoty jak ten nový, takže to bylo určo tím - i diag to nakonec našel . . . Takže cuore sportivo :supz: . . .

:finga: PASSAT :finga:
adalek & Alfa Romeo 156 1.9JTD
http://www.trol.cz
http://www.penzionpavel.cz
725 667 311
Uživatelský avatar
adalek
1,7 16V
 
Příspěvky: 143
Registrován: 05 lis 2007, 21:34
Bydliště: Vápenná, okr. Jeseník

Re: Zdechla a nešla nastartovat...

Příspěvekod Raduza+Monča » 03 zář 2009, 21:24

adalek píše:Tak už je to o.k. vyměnil jsem regulátor tlaku paliva a funguje to . . . Mechanik mi říkal, že když to proměřoval, tak to mělo úplně jiné hodnoty jak ten nový, takže to bylo určo tím - i diag to nakonec našel . . . Takže cuore sportivo :supz: . . .

:finga: PASSAT :finga:


uvidíme :finga: na jak dlouho, kdyby náhodou tak se pochlub a zkus si přečíst co vše jsme vyměnili ,co vše nám hlásil diag a vždy to nějakou dobu jezdilo třá i půl roku v poho.

ale jinak cuore sportivo ti přeji
sobě přeji passat jajaja gut
AR 166-2.4JTD + chip od sarkana 1998 -ex, VW Passat 1,9 TDI,2004, škoda octávia 2,0 LPG-ex, AR 166 3.0 V6
sedmsedm46953dvanáct
Uživatelský avatar
Raduza+Monča
Moderátor
 
Příspěvky: 977
Registrován: 12 úno 2007, 10:47
Bydliště: Praha

Re: Zdechla a nešla nastartovat...

Příspěvekod adalek » 04 zář 2009, 07:02

No jo ale já už mám taky tohle všechno vyměněno . . . Takže jestli se mi to jako ještě raz posere, tak přijedu a dostaneš na zadek :axe: ! ! !
adalek & Alfa Romeo 156 1.9JTD
http://www.trol.cz
http://www.penzionpavel.cz
725 667 311
Uživatelský avatar
adalek
1,7 16V
 
Příspěvky: 143
Registrován: 05 lis 2007, 21:34
Bydliště: Vápenná, okr. Jeseník

Re: Zdechla a nešla nastartovat...

Příspěvekod Radar » 07 črc 2010, 16:29

Já jel včera 300km 7 hodin. V Senici na pumpě sednu zpět do auta a wow, nenaskočilo. Jelikož jsem blbec ještě nekoupil novou baterii, tak po třetím pokusu se motor ani neotočil. takže do Tesca, novou baterii a po natočení motor naskočil, ale s kontrolkou motoru a výzvou v kompu Go to dealer. A pak se děly divy. Když jsem to víc točil, auto hnalo pěkně, ale při brždění motorem z kopce chcíplo a uráčilo se nastartovat až po 15 až 30 minutách. To se mi stalo asi 5 krát. Večer jsem to hodil na diagnostiku a závady to vypsalo jak na EGR ventilu tak i na ventilu regulace natáčení lopatek turbíny + vysoký tlak. Turbo asi tlačilo moc a vypnul se motor. Po vymazání závad diagnostika proklepla všechny elementy a OK. Ovšem jen do rána. Při piánko jízdě vše OK, když jsem na to dupnul, opět problém, ale jen kontrolka. Zatím. Takže mne patrně čeká výměna regulátoru v lepším případě, v tom horším se zasekává natáčení přímo v turbíně. Už si připadám jak nějakej folkcvágnista.
Nesetkal jste se s tím někdo?
"Obrněnce nesnáším, radši bych vzal Alfu. Mám pocit jistoty."
Gonzales. La Piovra 4
Radar
1,7 16V
 
Příspěvky: 140
Registrován: 11 dub 2007, 13:52

Re: Zdechla a nešla nastartovat...

Příspěvekod Pchavli » 09 črc 2010, 11:39

Viz. včerejší tel. Snad to bude OK.
Millerka do perka :drinkers:
Pchavli
Support
 
Příspěvky: 3013
Registrován: 08 črc 2007, 20:58
Bydliště: okres OP, Moravskoslezský kraj, CZ, EU

Re: Zdechla a nešla nastartovat...

Příspěvekod Radar » 09 črc 2010, 14:29

Všechny ekology včetně blba Bursíka i Kačenu JauJau bych nechal pomazat sračkama ze sacího potrubí, potom vyválet v peří a EGR ventil jim omlátit o hlavu. Naposledy jsem takhle čistil kamna. Nicméně jsem vytahal kila sraček, vymyl všechny hadice, sání, samotný EGR, EGR promáznul, zkontroloval a vyčistil všechny kontakty a čidla. Diagnostika mi prověřila a procvakala opět všechna čidla a vše OK.

Tak jsem to jel projet. Jenže rána, syčení, motor netáhnul a vzadu hulán jak od ruské lokomotivy:
http://www.youtube.com/watch?v=wEETEOcQ ... re=related
Jsem kokot a zapoměl jsem zajistit tu tlustou hadici navrchu, která vyletěla. Po zašroubování objímky vše OK.
Druhý den následoval závod do vrchu na Sečskou přehradu, potom brždění motorem dolů, rychlostní zkouška na Chrudim, cukatůra po ucpané Chrudimi v poledním parnu a dojezd domů. Vše OK a jede to mnohem lépe.

Po zkušenostech s hadicí už vím co beru na dovolenou:
Festovnou lepící pásku.
"Obrněnce nesnáším, radši bych vzal Alfu. Mám pocit jistoty."
Gonzales. La Piovra 4
Radar
1,7 16V
 
Příspěvky: 140
Registrován: 11 dub 2007, 13:52

Re: Zdechla a nešla nastartovat...

Příspěvekod Radar » 09 črc 2010, 14:38

A děkuji Pavlimu a Markovi za poskytnuté rady a zkušenosti a jednomu raději nejmenovanému mechanikovi za rady, technické zázemí a diag.
"Obrněnce nesnáším, radši bych vzal Alfu. Mám pocit jistoty."
Gonzales. La Piovra 4
Radar
1,7 16V
 
Příspěvky: 140
Registrován: 11 dub 2007, 13:52

Re: Zdechla a nešla nastartovat...

Příspěvekod Marek » 09 črc 2010, 22:42

Sic jsem nepomohl, ale alespoň vyslechl. Sdílená starost je poloviční. :P

P.S: Pozdrav Alana.
Obrázek
Uživatelský avatar
Marek
3,0V6
 
Příspěvky: 2016
Registrován: 13 úno 2007, 11:02
Bydliště: Ostravsko

Re: Zdechla a nešla nastartovat...

Příspěvekod Radar » 17 črc 2010, 09:18

Tak opravdu super. Dneska mám odjet do zahraničí. Včera jsem byl jen v Hradci a za Hradcem si to jen tak zdechlo. Nakoplo to po 1/4 hodině s obligátní hláškou "Motor failure, go to dealer". V tom vedru to vydrželo jet asi 5 km. pak to samé. Po 4. pokusu jsem se nechal potupně odtáhnout Kiou. Dneska opět diag a další pokus o vyjetí do zahraničí. Příští auto bude bezpečně hrnec rejže se sedmiletou zárukou.
Bye bye.
"Obrněnce nesnáším, radši bych vzal Alfu. Mám pocit jistoty."
Gonzales. La Piovra 4
Radar
1,7 16V
 
Příspěvky: 140
Registrován: 11 dub 2007, 13:52

Re: Zdechla a nešla nastartovat...

Příspěvekod Radar » 17 črc 2010, 15:04

Tak už jsem se uklidnil. Žádnej hrnec rejže nebude :mrgreen:
Teď diag zahlásil vadná čidla. Takže snímač otáček (byl na něm prasklina, hodnota by měla být 900 Ohm při 25°C, byla přes kiloohm a s narůstající teplotou prudce stoupala, to ukazuje na závadu při ohřátém motoru) a snímač fáze (ten jebex pod horním rozvodovým kolem - byla tam kopa bordelu a byl sedřenej) (koupil jsem je v sadě za 2400,-). Tak mi fanděte, ať těch 1000 kiláků v pohodě dojedu.
"Obrněnce nesnáším, radši bych vzal Alfu. Mám pocit jistoty."
Gonzales. La Piovra 4
Radar
1,7 16V
 
Příspěvky: 140
Registrován: 11 dub 2007, 13:52

Předchozí

Zpět na TD & JTD motory (TD & JTD engines)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků