Tak jsem za poslední dny vyjezdil při testech hodně nafty a zjistil jsem pár věcí. Nějak se mi pořád nezdálo, že po sešlápnutí plynu mám na turbu za 10s cca 850st. C. Nutno říct, že s cihlou na plynu. Tak jsem nahrál origo soft a vyzkoušel to znovu.
Výsledky: origo soft je sice nudný, ale teplota nepřekročí 720st. C a tlak turba je od 2500ot 1,4bar.
S čipem od Sarkana jsem dosáhl teploty 850st při tlaku 1,5bar.
Tak jsem pro velký úspěch natlačil na turbu 1,6bar a teplota šla pěkně k 900st. C.
Největší legrace je v tom, že moje turbo ( Garett 1749V ) je konstruované na max. tepelné zatížení 849st.
Tak kdo má čipnuto, měl by dávat trošku pozor, jak dlouho stojí na plném knedlíku. Jen by mě zajímalo, jak to mají benzíni. Tam jsou teploty na roztavení pístů a turba fachčej.
PS: KAT mám off a místo něj rezonátor, zadní tlumič rovnou průchozí. Celé svody jsou 60mm. S katem jsou teploty o cca 100st vyšší.