Stránka 1 z 3

VYSOKA SPOTREBA

PříspěvekNapsal: 25 led 2010, 20:26
od juro2505
Hosi, nejdem vam radsej hovorit moje cisla, ale mam 2 nasobnu spotrebu aku by som mal mat, v com to moze byt??? myslel som si ze jazdou v meste, no ja tak by nemala byt dvojnasobna, ale beham aj na dlhe trate (30 km a viac) a spotreba je rovnaka. Motor sa mi zohreje pekne, ide tak normalne, nic neobvykle som nezbadal... Uz neviem co s tym....

Re: VYSOKA SPOTREBA

PříspěvekNapsal: 25 led 2010, 21:14
od Kůrkyn
Odpověď máš tady:
viewtopic.php?f=17&t=3468

Re: VYSOKA SPOTREBA

PříspěvekNapsal: 25 led 2010, 21:29
od juro2505
velmi rad (kvoli vyriesenemu problemu) ta vyvediem z omylu, benzin v oleji bol kvoli malo km a vadnemu termostatu, po 20 km sa mi rucicka teplomera nepohla nad 40 C. teraz po cca 2,3 km je cez 60, vystupi na 80 a tam ako keby sa zasekla, cize vsetko ide ako ma, ale spotreba je stale neskutocna. takze problem bude v niecom inom...

Re: VYSOKA SPOTREBA

PříspěvekNapsal: 26 led 2010, 08:59
od Kůrkyn
od nejlevnějšího:
styl jízdy, nevhodný benzín, vzuchový filtr, čidla teploty vzduchu a vody, lambda sonda.

Re: VYSOKA SPOTREBA

PříspěvekNapsal: 26 led 2010, 09:04
od juro2505
styl jazdy vylucujem, nevhodny benzin tiez- tankujem na slovnafte, nikto iny sa tu nestazuje. cidlo teploty vody som menil, teplotu vzduchu skusim, a lambdu tiez skusim. kde je cidlo teploty vzduchu? resp co to je?

Re: VYSOKA SPOTREBA

PříspěvekNapsal: 26 led 2010, 09:07
od Kůrkyn
je na sacím potrubí, má hnědou barvu a měří teplotu vzduchu

Re: VYSOKA SPOTREBA

PříspěvekNapsal: 26 led 2010, 09:51
od juro2505
nemas nahodou obrazok toho? lebo na sani je toho viacej, tych cidiel, je to pred skrtiacou klapkou, alebo za nou?v smere do motora...

Re: VYSOKA SPOTREBA

PříspěvekNapsal: 26 led 2010, 13:50
od Kůrkyn
pošli fotku a nakreslím Ti šipku:)

Re: VYSOKA SPOTREBA

PříspěvekNapsal: 26 led 2010, 14:52
od juro2505
aby si nemusel kreslit, je toto ono??? inak, co sa stane, ak je to chybne a odpojim to, a budem behat bez toho???

Obrázek

Re: VYSOKA SPOTREBA

PříspěvekNapsal: 26 led 2010, 15:32
od Kůrkyn
to je ono, když ho odpojíš, tak to půjde v náhradním režimu, takž e to bude žrát Zkus ho vyndat, očistit v optarně v benzínu a změřit na něm odpor. Je to NTC snímač, tedy vyšší teplota = nižší odpor a obráceně. Měl by mít studený kolem 2000 ohm a musí reagovat i na dýchnutí.

Re: VYSOKA SPOTREBA

PříspěvekNapsal: 26 led 2010, 16:21
od juro2505
ok, super, dik, poskusam, ale naguglil som si toho dnes kopu, a priklanal by som sa k lambde sonde.len ako skusim tu, tak to netusim, lebo mam doma druhu, len ci je ta dobra, to neviem...

Re: VYSOKA SPOTREBA

PříspěvekNapsal: 27 led 2010, 23:30
od Kůrkyn
Dej rovnou novou a je to, lambda má stejně omezenou životnost. Cca 100 tis. km. Dá se změřit analogovým voltmetrem. Zagůgli znovua najdeš jak.

Re: VYSOKA SPOTREBA

PříspěvekNapsal: 31 led 2010, 11:55
od juro2505
no tak som zmeral to cidlo teploty nasavaneho vzduchu, mam dve, obe maju v izbovej teplote cca 3700 ohm, ale: jedno mi na zmenu vzduchu( dychnutie) reagovalo citlivejsie ako to druhe, zmenilo sa to na nejakych 3000, na tom druhom na len na 3400ohm. ktore je lespie? co ma byt spravne?

Re: VYSOKA SPOTREBA

PříspěvekNapsal: 02 úno 2010, 13:59
od Kůrkyn
to, kde je změna menší je dobré. To druhé už je jen spínač:)

Re: VYSOKA SPOTREBA

PříspěvekNapsal: 02 úno 2010, 21:31
od juro2505
to znamena ze ten, kde to reaguje mensim rozdielom? cize z 3700 na 3400??