1.7 16V KARBURATOR

Vše o boxerech..

Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI

1.7 16V KARBURATOR

Příspěvekod juro2505 » 24 kvě 2010, 22:02

Nazdar hosi.. potrebujem radu od niekoho kto skusal nieco podobne: na 1.7 16 V hodit karburatory, mam vsetko premyslene, upravene, prisposobene,ale potrebujem jednu radu, co rozvody, nastavit ich podla casovania karburatorovej 8V verzie, alebo podla elektroniky 16V??? nejake typy, rady??? vdaka...
juro2505
1,7 twin carb
 
Příspěvky: 94
Registrován: 13 říj 2009, 08:04

Re: 1.7 16V KARBURATOR

Příspěvekod Kůrkyn » 25 kvě 2010, 08:15

jestli budeš mít 16V hlavu, tak to musíš dát podle 16V nastavení, na tom není co vymýšlet :wink:
xxxx
Uživatelský avatar
Kůrkyn
1,9 TD
 
Příspěvky: 182
Registrován: 03 črc 2008, 18:28
Bydliště: Pacov

Re: 1.7 16V KARBURATOR

Příspěvekod juro2505 » 25 kvě 2010, 22:00

myslis? a co ked posuniem remen o zub, a ventily sa mi nestretnu???? lebo karburatorova verzia 8V voci elektronickej verzii 8V je posunuta, myslim tym ze casovanie karb je skorej ako verzia elektroniky. cize ci neni lepsie dat skorsie casovanie na karburatory ako je vstrekovanie...
juro2505
1,7 twin carb
 
Příspěvky: 94
Registrován: 13 říj 2009, 08:04

Příspěvekod .mycTD » 25 kvě 2010, 22:39

pocet ventilu (vyplach valcu) bude mit podstatnejsi vliv, nez vstrikovac vs. karburator. zakladni nastaveni bych urcite delal podle hlavy, tzn jako na 16V.
kazdopadne dalsi ladeni by chtelo spis stavitelna rozvodova kola, bo +/- zub uz je docela dost.
166V6
Che cosa si può fare...
Uživatelský avatar
.mycTD
zender member
 
Příspěvky: 7556
Registrován: 13 čer 2007, 10:25
Bydliště: 8ЯИ0

Re: 1.7 16V KARBURATOR

Příspěvekod Kůrkyn » 26 kvě 2010, 08:09

Bez motorové brzdy a hodin pokusů stejně nic nenaladíš...
xxxx
Uživatelský avatar
Kůrkyn
1,9 TD
 
Příspěvky: 182
Registrován: 03 črc 2008, 18:28
Bydliště: Pacov

Re: 1.7 16V KARBURATOR

Příspěvekod juro2505 » 26 kvě 2010, 08:39

no to som chcel v podstate pocut, ten pomer: vplyv vyplach/casovanie... inak kurkyn, my sme sa tu uz raz bavili, niekde je tema o tom ze robim z 1.7ky 1.6ku tym, ze som znizil blok, a dal kliku z 1.4.. rozvod by som vedel stelovat aj o pol zuba, lebo ta priebezna pevna kladka je u mna uz posuvna, cim si viem predlzit/skratit dlzku remena. lenze na to davam karburatory a to som chcel vediet, ci je lepsie nastavovat casovanie podla karburatorovej verzie, alebo podla elektroniky...
juro2505
1,7 twin carb
 
Příspěvky: 94
Registrován: 13 říj 2009, 08:04

Re: 1.7 16V KARBURATOR

Příspěvekod Kůrkyn » 26 kvě 2010, 14:01

Heleď to Ti těžko někdo řekne, těma pokusama si musíš projít sám...
xxxx
Uživatelský avatar
Kůrkyn
1,9 TD
 
Příspěvky: 182
Registrován: 03 črc 2008, 18:28
Bydliště: Pacov

Re: 1.7 16V KARBURATOR

Příspěvekod Gardelone » 03 čer 2010, 19:49

Zdar.. Já si myslím... že je prostě zrobit jak na stříkačku.. A protože to tak funguje...


Jinak bych napsal tadyk tomuto borcovi.. a Budeš hnedka chytřejší :-)


Gardelone GTV :-D
Uživatelský avatar
Gardelone
2.0 V6 TB
 
Příspěvky: 642
Registrován: 04 říj 2007, 21:36
Bydliště: Ostravaaa !!!


Zpět na Boxer motory (Boxer engines)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron