2.0T V6 vs. Blow off ventil

Vše o šestihrnkách :)..

Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI

2.0T V6 vs. Blow off ventil

Příspěvekod Pchavli » 14 říj 2008, 01:39

2.0T V6 vs. Blow off ventil - má s tím někdo zkušenost?
Na netu jsem prakticky na nic nenarazil. Ideál by bylo někoho prásknout kdo to má :P
Millerka do perka :drinkers:
Pchavli
Support
 
Příspěvky: 3013
Registrován: 08 črc 2007, 20:58
Bydliště: okres OP, Moravskoslezský kraj, CZ, EU

Příspěvekod Marek » 14 říj 2008, 06:45

V Havířově jsem jednu stříbrnou 164 s tímto vehementem včera potkal.
Obrázek
Uživatelský avatar
Marek
3,0V6
 
Příspěvky: 2016
Registrován: 13 úno 2007, 11:02
Bydliště: Ostravsko

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

Příspěvekod enrico145 » 11 úno 2009, 18:19

Není náhodou na benzíny popoff ventil a na diesely právě blow off ventil
Jezdit nejrychleji neznamená nejstylověji
Uživatelský avatar
enrico145
1,7 twin carb
 
Příspěvky: 95
Registrován: 11 pro 2008, 21:43
Bydliště: Brno

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

Příspěvekod .mycTD » 11 úno 2009, 22:12

blow-off, nebo pop-off -u dieselu je to kazdopadne k nicemu, bo nema skrtici klapku :o
166V6
Che cosa si può fare...
Uživatelský avatar
.mycTD
zender member
 
Příspěvky: 7556
Registrován: 13 čer 2007, 10:25
Bydliště: 8ЯИ0

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

Příspěvekod Chevron » 12 úno 2009, 01:34

BOV odpouští hromadící se tlak mezi turbodmychadlem a škrtící klapkou. Při sundání nohy z plynu a zavření škrtící klapky se turbo dál točí setrvačností, ale tlak který produkuje se zarazí o škrtící klapku a hromadí se v potrubí. Protože už nemá tlak kam unikat, tak dojde k tomu, že se díky tomuto tlaku proti lopatkám začne turbo brzdit a zahřívá se. Při dalším sešlápnutí plynu je nutné počkat, až se turbo zase roztočí do pracovních otáček. Tomuto nepříznivému efektu se říká turbodíra a BOV slouží k tomu, aby se tlak odpustil ve chvíli, kdy sundáte nohu z plynu a řadíte další rychlost. BOV tak chrání turbo před působením protitlaku a nadměrným zahříváním. U každého odpuštění stlačeného vzduchu je v případě modelů open loop slyšet zajímavý zvukový efekt.

GTV V6 TB má BOV již v základu DV(Diverted valve), ale ten odfukuje zpět do sání, takže je bez zvukového efektu.

Výkon se po montáži BOV nezmění, ale funkce BOV po správném seřízení vám zlepší čas na zrychlení, právě proto, že je možné využít potenciálu turbomotoru ihned po zařazení vyšší rychlosti a nemusí se čekat, až se turbo dostane zpět do provozních otáček.

BOV lze použít pouze u benzinových motorů. Protože D nemají škrtící klapku, takže nevzniká důvod proč BOV montovat - tlak se nemá před čím hromadit a za klapkou nevzniká podtlak, který je důležitý pro ovládání otevření BOV.

:driver:
Web: http://www.chevron-racing.com
Email: info@chevron-racing.com
Facebook: http://www.facebook.com/ChevronRacingCom


Tuning a performance úpravy italských automobilů a motocyklů.
Uživatelský avatar
Chevron
Site Admin
 
Příspěvky: 744
Registrován: 12 úno 2007, 17:59
Bydliště: Brno

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

Příspěvekod GIONARDI » 12 úno 2009, 09:48

8) jo - super vysvětlení 8)
Fajne je byt alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero
Uživatelský avatar
GIONARDI
elegan* z Vrbna
 
Příspěvky: 5602
Registrován: 22 dub 2007, 08:57
Bydliště: Vrbno

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

Příspěvekod Milo75 » 18 bře 2009, 18:15

proč si jako myslíš, že TD nemaj škrtící klapku???? co třeba takhle alfa 155,164 2,5TD rv 94 a vejš má škrtící klapku neb jeto motor s elektronickým vstřikováním, kterej jde jen tak mimochodem čiponout na 150 HP
Alfa Romeo 75 2.0TD-kardan, podvozek V6, motor 2,5TD UAZ, tlak turba 1,6Bar!!! převodovka 2,4TD) 1989
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 192 hp 1988
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975
Alfa Romeo Alfetta GT 2,0 1981
Milo75
1,7 twin carb
 
Příspěvky: 114
Registrován: 10 bře 2009, 20:24
Bydliště: Jihlava

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

Příspěvekod theminson » 30 srp 2010, 11:34

Tak já se teda prásknu...já mám blow off ventil s open loop. :D Je to sice 2Barovej, ale vyřešila to slabší pružina.

Jinak nevíte někdo jakej je rozdíl mezi Blow off a Pop off? Já mezi těmito dvěma názvy nenarazil na žádnej rozdíl, páč zboží se pod oběma prodává naprosto stejný. Akorát teda v jednom shopu s blow off ventily mě zaskočila hláška "Nezaměňovat s POP off" takže tam nějakej rozdíl bude :?
2x GTV V6 TB na díly zde: http://squadramoravia.com/diskuze/viewt ... =23&t=5097


Alfa Romeo GTV 2.0 V6 Turbo
Mazda 323F BA 1.5 - :::PRODÁNO:::(10.12.2009)
Peugeot 106 1.1
Uživatelský avatar
theminson
1,7 16V
 
Příspěvky: 140
Registrován: 12 bře 2010, 08:19

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

Příspěvekod Chevron » 31 srp 2010, 10:50

Pop off ventil existuje ve světě přeplňování také, ale funguje jako pojistný ventil, který vypustí sice ze sacího traktu stlačený vzduch, ale ne na základě impulsu z podtlakové hadičky (při sundání nohy z plynu), ale proto že tlak už přerostl přes maximální možnou nastavenou hranici a mohl by poškodit motor. Jedná se o pojistný ventil, který se používá u vysokotlakých aplikací přeplňování turbodmychadlem nad 20 PSI. Jakmile tlak klesne pod nastavenou hranici, tak se ventil opět zavře.
Web: http://www.chevron-racing.com
Email: info@chevron-racing.com
Facebook: http://www.facebook.com/ChevronRacingCom


Tuning a performance úpravy italských automobilů a motocyklů.
Uživatelský avatar
Chevron
Site Admin
 
Příspěvky: 744
Registrován: 12 úno 2007, 17:59
Bydliště: Brno

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

Příspěvekod Chevron » 31 srp 2010, 10:51

Nektery firmy v tom delaj bordel a nazyvaj to vsechno stejne je jim to jedno :)
Web: http://www.chevron-racing.com
Email: info@chevron-racing.com
Facebook: http://www.facebook.com/ChevronRacingCom


Tuning a performance úpravy italských automobilů a motocyklů.
Uživatelský avatar
Chevron
Site Admin
 
Příspěvky: 744
Registrován: 12 úno 2007, 17:59
Bydliště: Brno

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

Příspěvekod theminson » 31 srp 2010, 12:04

Chevron píše:Nektery firmy v tom delaj bordel a nazyvaj to vsechno stejne je jim to jedno :)


No právě =) já když sháněl Blow off ventil tak jsem z toho byl dost zmatenej, ale výsledek stojí za to ;-)
2x GTV V6 TB na díly zde: http://squadramoravia.com/diskuze/viewt ... =23&t=5097


Alfa Romeo GTV 2.0 V6 Turbo
Mazda 323F BA 1.5 - :::PRODÁNO:::(10.12.2009)
Peugeot 106 1.1
Uživatelský avatar
theminson
1,7 16V
 
Příspěvky: 140
Registrován: 12 bře 2010, 08:19

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

Příspěvekod Elba » 01 zář 2010, 08:45

joo pane vachmajstr vy jste hlava 8)
ted abych slozil funkci a budes delat knihovnika :prayer:
Uživatelský avatar
Elba
knihovník
 
Příspěvky: 1889
Registrován: 01 čer 2008, 16:31
Bydliště: Heart of Europe

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

Příspěvekod petr.156 » 14 led 2012, 11:28

tak ja se tedy taky prasknu.....taky jsem daval blofika a je to znat...necekam a zabere turbina ...takze je ma 166ka pruznejsi a to znatelne,ted neni potreba tolik podrazovat
petr.156
1,4 IE
 
Příspěvky: 2
Registrován: 29 čer 2007, 21:37
Bydliště: orlický hory-Dobřany

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

Příspěvekod Gardelone » 01 úno 2013, 07:59

Pchavli píše:2.0T V6 vs. Blow off ventil - má s tím někdo zkušenost?
Na netu jsem prakticky na nic nenarazil. Ideál by bylo někoho prásknout kdo to má :P


Pán Kolega Brtek to měl nainstalované v TB jak to kupoval od Dominika z Krpole...
Gardelone GTV :-D
Uživatelský avatar
Gardelone
2.0 V6 TB
 
Příspěvky: 642
Registrován: 04 říj 2007, 21:36
Bydliště: Ostravaaa !!!

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

Příspěvekod Chevron » 01 úno 2013, 14:19

Budu instalovat v nejblisi dobe tak podam reportaz :mrgreen:
Web: http://www.chevron-racing.com
Email: info@chevron-racing.com
Facebook: http://www.facebook.com/ChevronRacingCom


Tuning a performance úpravy italských automobilů a motocyklů.
Uživatelský avatar
Chevron
Site Admin
 
Příspěvky: 744
Registrován: 12 úno 2007, 17:59
Bydliště: Brno

Další

Zpět na V6 motory (V6 engines)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron