2.0T V6 vs. Blow off ventil

Vše o šestihrnkách :)..

Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

Příspěvekod theminson » 01 úno 2013, 15:45

Já osobně jsem měl problém pouze s tím, že se jednalo o pružinovej blow off. Ten bych si na auto už nikdy nedal. Samotnej podtlak z komory za klapkou ho neotevřel a tak to musel trošku dotlačit i přetlak mezi klapkou a turbem. Když jsem dal o něco slabší pružinu (zkoušel jsem jich asi 15 s různejma podložkama atp.) tak už se zase hůř dovíral a při volnoběhu nasával falešnej vzduch. Ideální je membránovej, kterýmu stačí menší podtlak a krásně otevírá, ovšem známej měl HKS (nevím jestli origo) a dělalo mu to bordel, jelikož open loop ventil nepustí vzduch zpátky před turbo, s čímž ŘJ nepočítá a tím pak chybí vzduch kterej prošel přes váhu, ale už nikdy nedošel do válců......blbnul mu volnoběh a celej chod byl zvláštní. Zkoušeli se jiný váhy, ale nakonec to vyřešil až origo bosh membránovej ventil s close loop.
2x GTV V6 TB na díly zde: http://squadramoravia.com/diskuze/viewt ... =23&t=5097


Alfa Romeo GTV 2.0 V6 Turbo
Mazda 323F BA 1.5 - :::PRODÁNO:::(10.12.2009)
Peugeot 106 1.1
Uživatelský avatar
theminson
1,7 16V
 
Příspěvky: 140
Registrován: 12 bře 2010, 08:19

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

Příspěvekod Gardelone » 19 pro 2013, 10:19

Ciaooo všem!!! Jak dopadly instalace? Jsou nějaké nové zkošenosti? :-)
Gardelone GTV :-D
Uživatelský avatar
Gardelone
2.0 V6 TB
 
Příspěvky: 642
Registrován: 04 říj 2007, 21:36
Bydliště: Ostravaaa !!!

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

Příspěvekod jirik » 19 pro 2013, 17:39

jak psal theminson ... u auta jenz ma MAF senzor je blow hloupost... u MAP senzoru to je jedno..

osobne bych vzduch ze sani pri zavrene klapce prepustil do vyfuku pred turbo,,, spolu s posunutym predstihem a davkou paliva to umi zazraky (ano mluvim o ALS)
jirik
2,0 TS 16V
 
Příspěvky: 453
Registrován: 20 říj 2013, 17:19

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

Příspěvekod yan.ko » 19 pro 2013, 18:00

Tak vyvest blowoff do vzduchu u auta s vahou vzduchu je hloupost, nicmene se muze vyvest zpet pred turbo (za vahu), anebo lepe umistit vahu za blow off ventil do tlakoveho okruhu.

ALS neznam, co to je?
Obrázek Alfa Romeo Perfection
Uživatelský avatar
yan.ko
2,5 V6
 
Příspěvky: 1579
Registrován: 13 úno 2007, 14:04
Bydliště: doma

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

Příspěvekod jirik » 19 pro 2013, 18:21

umistit vahu do tlak. okruhu pokud predtim byla pred turbem neni mozne (z hlediska mereni teploty vzduchu)

ALS: Anti lag system , je system pouzivajici zejmena zavodni vozy, vyuziva horeni smesi pred turbem a tim padem navyseni teploty ve svodech která má hlavní vliv na roztáčení dmychadla.
jirik
2,0 TS 16V
 
Příspěvky: 453
Registrován: 20 říj 2013, 17:19

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

Příspěvekod yan.ko » 19 pro 2013, 18:39

jirik píše:umistit vahu do tlak. okruhu pokud predtim byla pred turbem neni mozne (z hlediska mereni teploty vzduchu)

proc by nebylo? HFM5 vahy vzduchu maji termistor, ktery se podili i na vypoctu vahy vzduchu

jirik píše:ALS: Anti lag system

Jo anti lag, to reknu hned :D
Obrázek Alfa Romeo Perfection
Uživatelský avatar
yan.ko
2,5 V6
 
Příspěvky: 1579
Registrován: 13 úno 2007, 14:04
Bydliště: doma

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

Příspěvekod jirik » 20 pro 2013, 11:17

jaste, ale ten termistor m taky urcite rozsah... a ono je rozdil 30°C a 120°C... nehlede na to ze klapka se musi otevirat podtlakem, pokud ji budes otevirat tlakem bzduchu bude pulzovat...
jirik
2,0 TS 16V
 
Příspěvky: 453
Registrován: 20 říj 2013, 17:19

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

Příspěvekod yan.ko » 20 pro 2013, 11:33

Bavim se uz o 'novejsi' generaci vah. Ty uz nemaj klapku, ale zhaveny dratek.

Rozsah termistoru je slusny,
MAF teplota.jpg

a s decentnim chladicem ta teplota pres 60 stupnu nepujde.
Obrázek Alfa Romeo Perfection
Uživatelský avatar
yan.ko
2,5 V6
 
Příspěvky: 1579
Registrován: 13 úno 2007, 14:04
Bydliště: doma

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

Příspěvekod jirik » 20 pro 2013, 13:16

pokud i klasickou MAF vahu ak pises das do vysokotlakeho okruhu tak nebude funhovat... leda by jsi ji upravil korekce v ecu..

sam sis odpovedel grafem... uznej sam, vzduch za turbem ma bezne pres 120°C ak ted motor pozna akou ma teplotu kdyz termistor uz od neakych 50°C dava nulovy odpor :-)

EDIT: nevim kolikrat jsi meril teplotu v sani ale muzu ti rict ze u 90% aut si muzes o 60°C nechat zdat ;-)
jirik
2,0 TS 16V
 
Příspěvky: 453
Registrován: 20 říj 2013, 17:19

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

Příspěvekod yan.ko » 20 pro 2013, 13:36

jirik píše:pokud i klasickou MAF vahu ak pises das do vysokotlakeho okruhu tak nebude funhovat... leda by jsi ji upravil korekce v ecu..

Jde to a docela dobre. Samozrejme muze byt potreba par uprav. pohledej Blow Through MAF setup

jirik píše:sam sis odpovedel grafem... uznej sam, vzduch za turbem ma bezne pres 120°C ak ted motor pozna akou ma teplotu kdyz termistor uz od neakych 50°C dava nulovy odpor :-)

Jasne ze ne hned za turbo, ale az za intercooler. Vlastne az nejakam pred klapu. Tam jsem pres 60 nikdy nevidel a to tlacim HODNE.

Meri to dobre (byt jsem teda presel na mereni v MAP)
MAF teplota 2.jpg
Obrázek Alfa Romeo Perfection
Uživatelský avatar
yan.ko
2,5 V6
 
Příspěvky: 1579
Registrován: 13 úno 2007, 14:04
Bydliště: doma

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

Příspěvekod jirik » 20 pro 2013, 13:56

ja se teda pri mereni na valcove brzde u seriovych aut pod 60°C dostanu malokdy... pokud brzdim motor na motorove brzde kde mam k dispozici externi chladici system, dokazu se dostat i na hodnoty kolem 20°C (toho v aute nedosahnes nikdy.)

co to je hodne? u 200sx jsem tlacil 1.7bar a bez pouziti CO2 sem se nedostal pod 70°C.......
jirik
2,0 TS 16V
 
Příspěvky: 453
Registrován: 20 říj 2013, 17:19

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

Příspěvekod jirik » 20 pro 2013, 14:00

nejake fotoz z meho mereni teplot.
Přílohy
IMG_20131011_105417.jpg
jirik
2,0 TS 16V
 
Příspěvky: 453
Registrován: 20 říj 2013, 17:19

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

Příspěvekod jirik » 20 pro 2013, 14:00

a jeste jedna...
Přílohy
IMG_20131011_105445.jpg
jirik
2,0 TS 16V
 
Příspěvky: 453
Registrován: 20 říj 2013, 17:19

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

Příspěvekod jirik » 20 pro 2013, 14:04

ostatne urcite se shodneme ze nez presouvat hloupou MAF kaqmkoli v sacim traktu je jednoduzsi converze na MAP snimani že? :-D
jirik
2,0 TS 16V
 
Příspěvky: 453
Registrován: 20 říj 2013, 17:19

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

Příspěvekod yan.ko » 20 pro 2013, 14:06

Brzda pekna, ale to je presne proc nemam valcove brzdy rad - stacionarne neuchladis.

moje 1.9JTD
Mereni v terenu (venkovni teplota 15°C

boost.jpg
x - otacky motoru, y - tlak v sani (absolutne)


temperature.jpg
x - tlak v sani, y - teplota vzduchu v sani (MAP)
Naposledy upravil yan.ko dne 20 pro 2013, 14:18, celkově upraveno 1
Obrázek Alfa Romeo Perfection
Uživatelský avatar
yan.ko
2,5 V6
 
Příspěvky: 1579
Registrován: 13 úno 2007, 14:04
Bydliště: doma

PředchozíDalší

Zpět na V6 motory (V6 engines)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron