2.0T V6 vs. Blow off ventil

Vše o šestihrnkách :)..

Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

Příspěvekod yan.ko » 20 pro 2013, 16:48

V6, senzor per bank, stejne jako EGT a knock?
Obrázek Alfa Romeo Perfection
Uživatelský avatar
yan.ko
2,5 V6
 
Příspěvky: 1579
Registrován: 13 úno 2007, 14:04
Bydliště: doma

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

Příspěvekod jirik » 20 pro 2013, 16:59

EGT je lepsi merit za kazdym valcem a externe mimo ECU, knock senzor take externim snimacem a maximalne sparovat s ECM pres klasickej signal 5V kterej ti poupravi korekce predstihu popr paliva podle predem danych map.

to same plati i o WB oxigen sensor... kup klasiku od innovate a neni co resit.
jirik
2,0 TS 16V
 
Příspěvky: 453
Registrován: 20 říj 2013, 17:19

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

Příspěvekod yan.ko » 20 pro 2013, 17:10

jirik píše:EGT je lepsi merit za kazdym valcem

Tak to je idealni stav EGT, AFR za kazdym valcem a preknock ve svicce :D

jirik píše:kup klasiku od innovate a neni co resit.

pak uz to neni all-in-one
Obrázek Alfa Romeo Perfection
Uživatelský avatar
yan.ko
2,5 V6
 
Příspěvky: 1579
Registrován: 13 úno 2007, 14:04
Bydliště: doma

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

Příspěvekod jirik » 20 pro 2013, 18:28

yan.ko tady...
Přílohy
IMG_20131003_150335.jpg
IMG_20131003_150335.jpg (31.14 KiB) Zobrazeno 6118 krát
jirik
2,0 TS 16V
 
Příspěvky: 453
Registrován: 20 říj 2013, 17:19

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

Příspěvekod A.J.Michal » 06 led 2014, 09:53

jirik píše:a jeste jedna...


Obrazek Brzdy

hmm nekdy by me zajimalo kolik maji ty moje Kamna vlastne koní :D
Giulietta 2.0 TD - Sněhurka - daily
75 3.0 V6 RSR QV - znovuzrozena !!
75 3.0 V6, černá vdova - skladovka
75 2.4 TD, 1985 - Kamna
Uživatelský avatar
A.J.Michal
2.0 V6 TB
 
Příspěvky: 607
Registrován: 30 led 2009, 19:59
Bydliště: Tlumačov - je to kousek od Zlína

2.0T V6 vs. Blow off ventil

Příspěvekod Gardelone » 06 led 2014, 11:08

To bude nářez :-P :-D
Gardelone GTV :-D
Uživatelský avatar
Gardelone
2.0 V6 TB
 
Příspěvky: 642
Registrován: 04 říj 2007, 21:36
Bydliště: Ostravaaa !!!

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

Příspěvekod jirik » 06 led 2014, 18:47

a proc? aby jsi mohl masturbovat nad papirem, nebo se s nim vytahovat v hospode??? neni postacujici vedet "ze to jede" a tim to konci? :-D
jirik
2,0 TS 16V
 
Příspěvky: 453
Registrován: 20 říj 2013, 17:19

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

Příspěvekod Milo75 » 12 led 2014, 10:43

Chevron píše:
BOV lze použít pouze u benzinových motorů. Protože D nemají škrtící klapku, takže nevzniká důvod proč BOV montovat - tlak se nemá před čím hromadit a za klapkou nevzniká podtlak, který je důležitý pro ovládání otevření BOV.

:driver:


a třeba alfa 155,164 2,5TD nemá škrtící klapku??
Alfa Romeo 75 2.0TD-kardan, podvozek V6, motor 2,5TD UAZ, tlak turba 1,6Bar!!! převodovka 2,4TD) 1989
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 192 hp 1988
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975
Alfa Romeo Alfetta GT 2,0 1981
Milo75
1,7 twin carb
 
Příspěvky: 114
Registrován: 10 bře 2009, 20:24
Bydliště: Jihlava

Předchozí

Zpět na V6 motory (V6 engines)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron