Stránka 4 z 4

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

PříspěvekNapsal: 20 pro 2013, 16:48
od yan.ko
V6, senzor per bank, stejne jako EGT a knock?

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

PříspěvekNapsal: 20 pro 2013, 16:59
od jirik
EGT je lepsi merit za kazdym valcem a externe mimo ECU, knock senzor take externim snimacem a maximalne sparovat s ECM pres klasickej signal 5V kterej ti poupravi korekce predstihu popr paliva podle predem danych map.

to same plati i o WB oxigen sensor... kup klasiku od innovate a neni co resit.

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

PříspěvekNapsal: 20 pro 2013, 17:10
od yan.ko
jirik píše:EGT je lepsi merit za kazdym valcem

Tak to je idealni stav EGT, AFR za kazdym valcem a preknock ve svicce :D

jirik píše:kup klasiku od innovate a neni co resit.

pak uz to neni all-in-one

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

PříspěvekNapsal: 20 pro 2013, 18:28
od jirik
yan.ko tady...

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

PříspěvekNapsal: 06 led 2014, 09:53
od A.J.Michal
jirik píše:a jeste jedna...


Obrazek Brzdy

hmm nekdy by me zajimalo kolik maji ty moje Kamna vlastne koní :D

2.0T V6 vs. Blow off ventil

PříspěvekNapsal: 06 led 2014, 11:08
od Gardelone
To bude nářez :-P :-D

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

PříspěvekNapsal: 06 led 2014, 18:47
od jirik
a proc? aby jsi mohl masturbovat nad papirem, nebo se s nim vytahovat v hospode??? neni postacujici vedet "ze to jede" a tim to konci? :-D

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

PříspěvekNapsal: 12 led 2014, 10:43
od Milo75
Chevron píše:
BOV lze použít pouze u benzinových motorů. Protože D nemají škrtící klapku, takže nevzniká důvod proč BOV montovat - tlak se nemá před čím hromadit a za klapkou nevzniká podtlak, který je důležitý pro ovládání otevření BOV.

:driver:


a třeba alfa 155,164 2,5TD nemá škrtící klapku??